Ніколи не перебільшуй (зміст приказни “Робити з мухи слона”)
Навряд чИ кому спаде на думку подружитися з мухою. Ця двокрила комаха – переносник інфекції, набридлива, гидка, її торкання до тіла досить неприємне. А до чого тут слон? Чому цього великого ссавця тропічних країн з довгим хоботом і двома бивнями зробили героєм приказки? Усі ми розуміємо: муху перетворити на слона неможливо. Проте можна навмисне перебільшити якусь дрібну подію або факти з тим, щоб комусь дошкулити, завдати неприємностей. Про таке перебільшення й кажуть: “Робити з мухи слона”. Перед тим як роздути справу до неймовірних розмірів, згадай, як виглядає слон і як виглядає муха. Муха – це твоя неприємність, а слон – це те, шо ти хочеш із неї зробити. Посміхнись з цієї витівки, поміркуй і подбай про подолання життєвих негараздів, що переслідують тебе.
Схожі твори:
- Ніколи не перебільшуй (вміст приказки “Робити з мухи слона”) Навряд чи кому спаде на думку подружитися з мухою. Ця двокрила комаха – переносник інфекції, набридлива, гидка, її торкання до тіла досить неприємне. А до чого тут слон? Чому цього великого ссавця тропічних країн із довгим хоботом і двома бивнями зробили героєм приказки? Усі ми розуміємо: муху перетворити на слона неможливо. Проте можна навмисне перебільшити […]...
- Слон і муха Євген Дудар Слон і муха Зібрався симпозіум учених мух, щоб розглянути походження приказки “Неробіть з Мухи Слона”. Муха – доповідач переконувала, що приказка неправильна. Адже тоді виходить, що первинним був Слон, а Муха – вторинною, тоді як усе навпаки. На її думку, вислів має звучати “Не робіть із Слона Муху”. Муха – співдоповідач додала, що Слон взагалі […]...
- Краткое изложение сказки “Как слон спас хозяина от тигра” У индусов есть ручные слоны. Один индус пошел со слоном в лес по дрова. Лес был глухой и дикий. Слон протаптывал хозяину дорогу и помогал валить деревья, а хозяин грузил их на слона. Вдруг слон перестал слушаться хозяина, стал оглядываться, трясти ушами, а потом поднял хобот и заревел. Хозяин тоже оглянулся, но ничего не заметил. […]...
- Краткое изложение Слон А. И. Куприн Слон Маленькая девочка Надя (6 лет) заболела, по словам доктора Михаила Петровича, “равнодушием к жизни”. Единственное средство вылечить – развеселить. Но девочка ничего не хочет. Однажды она попросила слона. Через полчаса папа привез ей “дорогую красивую игрушку” – серого слона, который сам машет хвостом и качает головой. Но девочка сказала, что хотела […]...
- Краткое изложение Мухи Жан-Поль Сартр Мухи На главной площади Аргоса стоит облепленная мухами статуя Юпитера, Отмахиваясь от больших жирных мух, входит Орест. Из дворца несутся страшные вопли. Пятнадцать лет назад Клитемнестра, мать Ореста и Электры, и ее любовник Эгиоф убили их отца Агамемнона. Эгисф хотел убить и Ореста, но мальчику удалось спастись. И вот теперь воспитанный в дальних […]...
- Прислів’я та приказни джерело народної мудрості Хто може навчити нас розуму, передати досвід та народну мудрість? Американські фільми? Зовсім ні. Рідні? Так, уже ближче, але ж їх також хтось цього навчив. Знайти джерело батьківського інтелекту – ось найважливіше завдання для мене. Що це може бути: книжки або театр? Я вважаю, що ні, бо читати людина навчається набагато пізніше, ніж починає щось […]...
- “Нові люди” у романі М. Г. Чернишевського “Що робити?” М. Г. Чернишевський писав свій роман “Що робити?”, будучи ув’язненим у Петропавловській фортеці. У цьому романі він писав про “нових людей”, які тільки що з’явилися в країні. У романі “Що робити?”, у всій його образній системі Чернишевський намагався представити в живих героях, у життєвих ситуаціях ті нормативи, які, як він вважав, повинні з’явитися головним мірилом […]...
- “Нові люди!” у романі Н. Г. Чернишевського “Що робити?” Н. Г. Чернишевський писав свій роман “Що робити?”, будучи ув’язненим у Петропавловскую міцність. У цьому романе він писав про “нових людей”, які тільки що з’явилися в країні. У романі “Що робити? “, у всій його образній системі Чернишевський питался представити в живих героях, у життєвих ситуаціях ті нормативи, які, як він думав, повинні виявитися головним […]...
- Творчий твір: Роман Чернишевського “Що робити” Твір на тему: Еволюція задуму. Проблема жанру. Поява на сторінках “Сучасника” роману Чернишевського, що перебувало тоді в Петропавловской міцності, було подією величезної важливості як у плані суспільно-політичному, так і літературному. На всю Росію пролунало полум’яне слово письменника, що призивав до боротьби за майбутнє соціалістичне суспільство, за нове життя, побудовану на засадах розуму, за справді людські […]...
- Авторський твір: Система образів у романі “Що робити” Образи у романі це Звичайні люди й особлива людина. Новаторство Чернишевськ-письменника виявилося насамперед у створенні образів представників революційно-демократичного табору. До їхнього числа ставляться Лопухів, Кірсанов, Віра Павлівна. Це, по характеристиці автора, нові люди – “добрі й сильні, знаючі й умеющие”. Вищий етичний закон для Чернишевського і його улюблених героїв простий. Щастя для одного неможливо, якщо […]...
- Не позичай у сусіда розуму (роздум про зміст прислів’я) Є таке прислів’я – “Людина вчиться на своїх помилках”. Справді, це є так. Бо коли людина сама усього не побачить, сама не потрапить у скрутну ситуацію, вона ніколи не зробить правильних висновків для себе. Доречним тут є вислів “Не позичай у сусіда розуму”. Це означає, що треба жити своїм розумом, перевіряючи все на своєму досвіді. […]...
- Публіцистичність у романі М. Г. Чернишевського “Що робити?” Чернишевський, ув’язнений у Петропавлівську фортецю, який став жертвою царської сваволі, не впав духом. Їм був задуманий і написаний ряд книг, у тому числі і знаменитий роман “Що робити?”, який став програмою дії для декількох поколінь революціонерів. Роман був розпочатий у грудні 1862 року і закінчений через 4 місяці. Герої роману – творці нових відносин між […]...
- Роман М. Г. Чернишевського “Що робити?” про людські відносини Перше прочитання роману М. Г. Чернишевського викличе у сучасного парубка швидше за все усмішку. Справді, дивними здаються відносини, прийняті в сім’ї Лопухова і Віри Павлівни. У будинку існують нейтральні і не нейтральні кімнати, і в не нейтральні кімнати ні чоловік, ні дружина не можуть увійти без стукоту. Та й взагалі, ввічливість чоловіка і жінки по […]...
- Образ Рахметова у романі М. Г. Чернишевського “Що робити?” Роман М. Г. Чернишевського “Що робити?” був написаний у Петропавлівській фортеці. Він був розпочатий 14 грудня 1862 року і закінчений 4 квітня 1863 року. Він писався в епоху підйому революційного руху в Росії. Герой роману Рахметов – революціонер. По походженню він дворянин. Батько його був багатою людиною. Але привільне життя не удержало Рахметова у маєтку […]...
- Тема праці у романі М. Г. Чернишевського “Що робити?” Каменем спотикання для багатьох читачів роману “Що робити?” є сни Віри Павлівни. Їх важко буває зрозуміти, особливо у тих випадках, коли із цензурних міркувань Чернишевський висловив свої ідеї в занадто алегоричній формі. Але один з образів, представлених у другому сні Віри Павлівни, не викликає сумнівів у тім, для чого він створений автором. Це – “реальний […]...
- Жанр і композиція роману “Що робити?” Справжній герой епохи, перед яким “схиляється” автор роману “Що робити?”, – це Рахметов, революціонер з його “полум’яною любов’ю до добра й волі”. Образ Рахметова й вся та чиста, піднесена атмосфера поваги й визнання, який він оточений, з безсумнівністю свідчать, що стрижнева тема роману не в зображенні любові й нових сімейних відносин “звичайних чималих людей”, а […]...
- Ніколи в серці не зітреться суворий карб тих днів і тих подій. (М. Бажан) “Ніколи в серці не зітреться суворий карб тих днів і тих подій…” (М. Бажан) Війна! Якою б вона не була, – це найбільше зло на землі. Від переможного травневого салюту минуло вже чимало часу, та в нашій пам’яті живуть і житимуть подвиги героїв, звершені у дні війни. Вони оспівані в багатьох творах митців нашої країни. […]...
- “У нас єдина мета – Україна свята, нездоланна ніким і ніколи” Українська земля пройшла війни та мир, поразки та перемоги, пишалася вірними синами та доньками, чарувала світ своїми запашними паляницями та мелодійними піснями. Вона була і залишається вірною матір’ю українців, які свято шанують і люблять її. Г я вірю, що ця любов не зміниться з плином років, а з висоти на нас завжди дивитиметься лагідне зоряне […]...
- Філософські погляди у романі М. Г. Чернишевського “Що робити?” Реалістичний роман, у якому Чернишевський в образній формі виразив свій соціальний ідеал, був свідомо орієнтований на традицію світової утопічної літератури і з’явився новаторським переосмисленням і розвитком жанру утопії. Роман містить найбільш повний і всебічний виклад соціальних ідеалів Чернишевського. Говорячи про утопізм “Що робити?”, ми маємо на увазі не абстрагованість ідеалу і навіть не те, що […]...
- Чим близькі мені моральні ідеали “Нових людей” (по романі Н. Г. Чернишевського “Що робити?”) Нам близький і дорогий великий російський мислитель і борець за волю народу Микола Гаврилович Чернишевський. Своєї полум’яної, різнобічної теоретической і політичною боротьбою із силами реакції Чернишевський покизал приклад безстрашності, стійкості, патриотизма й революційної последовательности в досягненні поставленої мети. Роман Чернишевського “Що делать?” запам’ятав у своїх идейно-смислових проблемах, жанровій складності й розмаїтості структур многорусловитті історичний рух […]...
- В нас єдина мета – Укpаїна свята, Hездоланна ніким і ніколи Сувеpенна… Вільна… Така наша Укpаїна нині. Саме за нашої пам’яті з Укpаїни-колонії наpодилася Кpаїна. Складним, довгим, теpнистим виявився шлях нашої Батьківщини до деожавності. Минуле нашої деpжави – тяжке, кpиваве й тpагічне… Київська Русь…Hезpівнянні pядки “Слова о полку Ігоpевім…” pозповідають нам пpо неспокій на землі pуській, пpо набіги кочових завойовників, пpо боpотьбу наpоду за волю: Тоді […]...
- Жанрова й ідейна своєрідність роману Н. Г. Чернишевського “Що робити?” Уважається, що твір Чернишовского “Що робити?” належить до типу утопічних романів. Однак це занадто умовна характеристика, оскільки авантюрная зав’язка сюжету надає йому риси детективної повісті, докладне жизнеопис Віри Павлівни вносить елементи побутової драми, а через рихлости сюжета, котрий раз у раз переривається простийранними міркуваннями автора, роман важко втиснути в рамки якої-небудь привичной схеми. Місцями автор […]...
- Хто вони “нові люди” у романі “Що робити?” Знаменитий роман Чернишевського “Що робити?” був свідомо орієнтований на традицію світової утопічної літератури. Автор послідовно викладає свою точку зору на соціалістичний ідеал. Утопія, створена автором, виступає в ролі зразка. Перед нами як би вже пророблений досвід, що дає позитивні результати. Серед відомих утопічних добутків роман виділяється тим, що автор малює не тільки картину світлого майбутнього, […]...
- Публічність у романі Н. Г. Чернишевського “Що робити?” Чернишевський, ув’язнений у Петропавловскую міцність, ставшиший жертвою царської сваволі, не впав духом. У міцності їм був задуман і написаний ряд книг, у тому числі й знаменитий роман “Що делать?”, що став програмою дії для декількох поколінь революціонерів. Роман був початий у грудні 1862 року й закінчений через 4 місяці. Герої роману – творці нових відносінь […]...
- Підтримайте або спростуйте твердження: “Щастя – це казкова жар-птиця, за якою женеться людина і яку ніколи не впіймає” Мабуть, скільки у світі є людей, стільки й можливих варіантів відповідей на запитання, що таке щастя, бо кожна людина розуміє його по-своєму. Розуміння людиною щастя залежить від її духовності. Починаючи з античності, поняття щастя належить до філософських категорій. Усі філософи сходяться на тому, що щастя є поняттям не матеріальним, а внутрішнім. Тобто людина щаслива, якщо […]...
- Якщо “бог помер”, то що робити людям? (за романом Т. Манна “Доктор Фаустус”) Якщо “бог помер”, то що робити людям? (за романом Т. Манна “Доктор Фаустус”) XX століття дуже багате на появу нових поглядів, оригінальних ідей, неординарних філософських теорій і незвичайних вчинків людей, які стояли при владі. Роман “Доктор Фаустус”, який вийшов друком 1947 року, сповнений роздумами над проблемами сенсу життя людини, її призначення на землі. Хто перемагає […]...
- Повість Вольтера “Простак”, зміст її назви, ідейний і художній зміст І. Філософська повість як жанр і її творець Вольтер. (Це одночасно і есе, і памфлет, які відповідають на головні запитання життя. Франсуа-Марі Аруе – Вольтер, автор “Задига”, “Кандида” та “Простака”.) ІІ. “Простак” і теорія “природної людини” Жан-Жака Руссо. 1. Герой “Простака” – Гурон. (Дитя природи у цивілізованому світі. Цивілізований світ очима дикуна.) 2. Полеміка про […]...
- «Нові люди» в романі «Що робити?» Роман Чернишевського «Що робити?» є художнім твором, «розумовим експериментом» автора, який прагне зрозуміти можливий розвиток тих ситуацій, колізій, типів особистостей і принципів їхньої поведінки, що вже склалися за сучасного життя. Роман «Що робити?» мас підзаголовок: «З розповідей про нових людей». У своєму творі Чернишевський хотів показати, як позитивні ідеали поступово переходять у сферу практичної діяльності, […]...
- Твір на тему: “Що робити, коли немає заради чого жити?” У нашому непростому житті часто трапляються моменти, коли не знаєш заради чого далі жити. Вони характерні найбільше для підлітків, особистість яких тільки формується, та можуть траплятися і у більш зрілому віці. Важко назвати точну причину їх виникнення та, мабуть, найбільш вірогідною буде втрата життєвих орієнтирів. Це коли ви довго чимось жили, а потім раптом втратили […]...
- Художні особливості і композиційна своєрідність роману М. Г. Чернишевського “Що робити?” Нетрадиційна і незвична Для російської прози XІX століття зав’язка сюжету, більше властива французьким авантюрним романам, – загадкове самогубство, описане у першому розділі “Що робити?”, – була, по загальноприйнятій думці усіх дослідників, свого роду прийомом, що інтригує, покликаним заплутати слідчу комісію і царську цензуру. Тієї ж меті служив і мелодраматичний тон оповідання про сімейну драму у […]...
- Відбиття гуманістичної ідеї автора в героях роману “Що робити?” Роман “Що робити?” чудовий правдивим відтворенням суспільного конфлікту між людьми старого, відживаючого миру й людьми новими, з демократичних кіл, прихильниками нового матеріалістичного й революційного відношення до життя. В образах Лопухова, Кірсанова, Віри Павлівни Розальской і Рахметова Чернишевський дав типи передових людей 60-х років, руйнівників старих порядків і будівельників нового, тоді ще далекого соціалістичного майбутнього. Роман […]...
- Твір на тему: “Робити щасливими інших – найважливіший спосіб стати щасливим” Кожна людина намагається бути щасливою. Але це поняття має надто широкий зміст. Кожен вибирає ту стежку, якою йде все життя, обирає і те, що робить його щасливим. Однак, які б вподобання у вас не були, чим би займатися не хотіли, що б вам не подобалось робити по житті, все ж відчувати себе щасливим є найбільшою […]...
- Якщо “бог помер”, то що робити людям? Твір За романом Т. Манна “Доктор Фаустус”. XX століття дуже багате на появу нових поглядів, оригінальних ідей, неординарних філософських теорій і незвичайних вчинків людей, які стояли при владі. Роман “Доктор Фаустус”, який вийшов друком 1947 року, сповнений роздумами над проблемами сенсу життя людини, її призначення на землі. Хто перемагає у цьому житті і як варто […]...
- Важко або легко робити добро? Притча про милосердного самарянина. Біблія є книгою книг. У ній можна знайти відповіді на багато питань. У вигляді притчі у ній розповідається про ті або інші вчинки людини, про добро й зло, байдужость й жорстокость, про благополучних і нещасних людей, про почуття, які долають їх у каверзних ситуаціях. Такою є й притча про милосердного самарянина […]...
- Твір на тему: “Вчитися ніколи не пізно” Кожна людина рано чи пізно розуміє, наскільки важливо гарне навчання. З кимось це відбувається в школі, коли людина все ще перебуває за шкільною лавою. Це – хороший варіант, оскільки тоді у людини є час повчитися і знайти себе в цьому житті. Набагато гірше, коли це усвідомлення приходить, коли людина вже закінчила школу та вищий навчальний […]...
- Публицистичность у романі “Що робити?” Чернишевський, ув’язнений у Петропавловськую міцність, що стала жертваю царської свавалі, не впав духом. У міцності їм був задуманий і написаний ряд книг, у тому числі й знаменитий роман “Що робити?”, що став програмою дії для декількох поколінь ревалюціонерів. Роман був початий у грудні 1862 року й закінчений через 4 місяці. Герої роману – тварці нових […]...
- Твір на тему: “Що робити зі сміттям?” Проблема сміття і відходів різних видів є досить серйозною проблемою сучасності. Ще не так давно за історичними мірками люди і зовсім не замислювалися про сміття – практично все сміття можна було переробити. Сьогодні ж ситуація дещо змінилася, оскільки з’явилися нові види матеріалу, які не підлягають швидкій переробці. Крім того, людство стало більш трепетно??ставитися до навколишнього […]...
- Випадок, який я ніколи не забуду У кожного своя життєва історія. Впродовж усього життя людина переживає багато різних ситуацій. Та все ж, є історії, які неможливо забути. Вони закарбовуються у пам’яті назавжди. Про один з таких незабутніх випадків хочу розповісти і я. Було це у травні. Ми з татом повертались з прогулянки. Коли заходили до під’їзду, нашу увагу привернув шурхіт біля […]...
- Подія в моєму житті яку я ніколи не забуду Одного разу я разом з батьками їздив у заповідник “Асканія – Нова”. Подорож обіцяла бути цікавою. Ми приїхали туди і замовили екскурсію на спеціально обладнаному автомобілі. Нам розповідали про заповідник, про зникаючі види тварин і рослин в цьому заповіднику. Виявилось що у Асканії знаходиться вид троянд, якого немає ніде більше в світі!. Також в Асканії […]...
- Твір на тему: “Робити щасливими інших – найпевніший спосіб стати щасливими” Як приємно знайти своє місце в житті, відчувати себе потрібним, почуватися в гармонії з навколишнім світом. Все це визначає поняття “щастя”, хоча кожен розуміє його по-своєму. Людська натура сконструйована таким чином, що нам потрібно відчувати себе щасливими. І диво-дивне – приносити радість людям, робити когось щасливими є неодмінною запорукою власного щастя. Ми постійно знаходимось серед […]...