Учитель очима учня
Вона висока, струнка, із гладенько причесаним волоссям, у строгому темному костюмі й туфлях на високих каблуках. У неї тихий голос. Вона рідко посміхається. Але вже якщо посміхається, то по-справжньому, щиро, від цієї посмішки теплішає на душі. І вона любить нас.
Вона – це наша Ірина Олександрівна, а ми – це її клас, “її” діти.
Учителька справляє враження бізнес-леді, але вона не любить командувати і розпоряджатися. Ірина Олександрівна носить окуляри в красивій оправі, а за ними – втомлені очі. У неї є родина, а вона до пізнього
Чому? Чому Ірина Олександрівна так віддана школі? Чому заради нас жертвує часом, який могла б присвятити своїй родині? Я не знаю. У ній є щось таке… Щось незвичайне… Напевно, те, що відрізняє Вчителів із великої букви від усіх інших. І з цим треба народитися.
Звичайно, ми не ангели. Але Ірина Олександрівна рідко підвищує на нас голос. Чи пояснює вона нову тему з російської мови, чи пропонує піти до театру або робить докір комусь – вона завжди говорить спокійно. Коли потрібно – переконливо, коли потрібно – суворо і дуже рідко – ласкаво. Ми б не поважали її так, якби вчителька кричала, зривала на нас свою злість. Але вона ніколи такого не зробить. Саме тому, що вона — Учитель. Ірина Олександрівна терпляча. Вона вчить, а не повчає.
Схожі твори:
- Моя улюблена вчителька (твіp-опис зовнішності людини) Надія Олександрівна викладає в нас історію.. Вперше вона прийшла до нашого класу минулого року. Тепер історія – мій улюблений предмет, а Надія Олександрівна – моя улюблена вчителька. Вона середня на зріст, струнка, молода. У нашої вчительки світле волосся, і воно дуже дивно поєднується з темними очима, чорними бровами, чорними віями. Надія Олександрівна – суворий і […]...
- Акмеологічні підходи до формування особистості учня на уроках зарубіжної літератури Акмеологія (від давньогрецького асме – квітуюча сила, вершина ) – наука про досягнення людиною вершин у життєдіяльності та самореалізації творчого потенціалу, який є основою загальнолюдських потенційних можливостей. Об’єктом цієї молодої науки є зріла особистість, яка прогресивно розвивається і самореалізується, головним чином, у професійних досягненнях. Таким чином, зрілість – визначальна умова високого професіоналізму. Однак, щоб досягнути […]...
- Учитель життя У житті кожної людини є Учитель. Це не якийсь фахівець, а саме людина, яка веде тебе по життю. Такий Учитель є і в мене, він не просто вчитель, а друг і порадник. Це – мій тато. У нас особливі стосунки, не просто батько з сином живуть під одним дахом, у нас із ним справжня дружба. […]...
- Найголовнішого очима не побачиш Твір за казкою А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”. Французький письменник та льотчик Антуан де Сент-Екзюпері народився в один рік з новим століттям, яке відрізнялося від попередніх епох новим розумінням людини й мистецтва. Саме митці XX століття зосередили свою увагу на тому, як зробити маленьку людину справді великою… Тому не випадково А. де Сент-Екзюпері створює образ […]...
- Учитель у пам’яті моїй Усі стежки – від шкільного порога. Початок усіх професій – у шкільному класі. Ключ до всіх духовних багатств світу – у нього, шкільного наставника. Це ж бо він, учитель, повів нас у світ знань, допоміг обрати з тисяч свою дорогу в житті, навчив не лише премудрощів шкільних предметів, а й найскладнішої з наук – бути […]...
- Світ людей очима тварини (за твором Джека Лондона “Біле ікло”) Про життя в суворих умовах Півночі американський письменник Джек Лондон (1876-1916) знав із власного досвіду. У його гостросюжетних новелах яскраво описані дружба й відвага, безкорисливість і вірність, ставлення людини до природи, до тварин. В багатьох творах Джека Лондона героями були саме тварини, найчастіше собаки – вірні друзі людини в умовах Півночі. Героєм повісті “Біле Ікло” […]...
- Твір на тему: “Війна очима молоді” В цьому творі я хотів обговорити одну з історичних проблем нашої країни, а саме відношення до Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років нашої молоді. Вже пройшло 68 років по закінченню війни СРСР з фашистською Німеччиною, виходить, вже йде третє покоління людей, а історія про війну змінюється, як у грі “зіпсований телефон”, а це означає, що наші […]...
- “Найголовнішого очима не побачиш” (За філософською казкою Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”) Великий французький письменник А. де Сент-Екзюпері говорив, що для нього “існує лише одна проблема, одна-єдина у світі – повернути людям духовну сутність, духовні турботи”. Із цією метою він пише філософську казку-притчу “Маленький принц”. Чому саме казку, адже цей жанр призначено здебільшого для дітей? Сам автор відповідає: “Всі дорослі спочатку були дітьми…”. Крім того, на його […]...
- Учитель у твоєму житті Учитель у твоєму житті Доля дарує кожному з нас Учителя. Так, саме УЧИТЕЛЬ – з великої букви. Це може бути твій перший учитель; можливо, ти зустрінеш його вже у старших класах. Але це буде та людина, яку ти назвеш своєю другою матір’ю, бо вона назавжди стане частиною твого життя, пройде з тобою через роки, надихаючи […]...
- Очима клоуна характеристика образу Шнир Ганса Шнир Ганс серед беллевских персонажів, мабуть, найбільш ексцентричний, і не лише в силу свого темпераменту, але і по роду зайняття. Сам він на першій же сторінці роману рекомендується читачеві так: “Я клоун, офіційне найменування моєї професії – комічний актор”. Конфліктна динаміка внутрішніх монологів Ш. Г., з яких і будується цей, як завжди у Генріха Белля, […]...
- Професія учитель Більшість людей влаштована так, що усе життя прагнуть пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі усі нові і нові якості, можливості і здібності. Людина, часто не усвідомлюючи, прагне стати різнобічно розвиненою особою, стати освіченим, вихованим, красивим, фізично розвиненим, затребуваним суспільством і соціально адаптованим. Вищим рівнем в розвитку людських якостей є досконалість. Досконалість – категорія абстрактна. […]...
- Сумна клоунада головного героя роману Г. Белля “Очима клоуна” Г. Белль вибрав собі героя, що знаходився в положенні самотнього судді навколишнього світу. Погляд на світ “Очима клоуна” – це погляд на світ незалежного художника. Бо хто ж, як не клоун, творча особистість, може сказати правду? Головного героя роману Г. Белля Ганса Шніра сприймаєш як клоуна не тільки за родом його занять. Саме так сприймається […]...
- “Учитель, перед іменем твоїм…” Учитель! Горде і славне звання. Праця вчителя споріднена з працею хлібороба й будівельника – із зернини добра й справедливості вирощує він душу людини, із цегли знань складає наш розум. Чого вчили нас учителі? Математики, фізики, географії, біології. Вони розвивали нашу увагу, пам’ять, уяву. Вони стараються допомогти нам знайти свій шлях у житті. А головне – […]...
- Твір по роману Г. Белля “Очима клоуна” Німецький письменник Генріх Белль, лауреат Нобелівської премії в області літератури 1972 року, – дуже цікава фігура. У його творчості помітний вплив російської літератури, зокрема Достоєвського, а також вплив Чарлза Диккенса. Інтерес до “маленької людини” – те, що відрізняє Белля від багатьох сучасних європейських письменників. У кожному зі своїх добутків автор досягає вершин психологічного аналізу. Один […]...
- Україна і її історія очима австрійського поета (за новелою Райнера Марії Рільке “Пісня про Правду”) Драматичною, кривавою і суперечливою була епоха переходу від XІX до XX століття. Суть людського буття, духовні цінності були поставлені під сумнів. У цей час йшли світові війни, руйнувалися держави і з’являлися нові. Канули в небуття старі уявлення про світ, наставав час нових наукових відкриттів. Райнер Марія Рільке – відомий австрійський поет – подорожуючи Україною, зацікавився […]...
- “Найголовнішого очима не побачиш…” (за казкою Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”) Діти завжди прагнуть швидко стати дорослими. Діти бажають незалежності та самостійності, щоб обирати свій шлях, будувати власне життя. Але надходить час – і дорослі мріють хоч на годину повернутися у дитинство, причому не тільки заради відпочинку від скрутних обставин, важкого обов’язку. Вони хочуть почути надійний захист батьків, поринути у тепло спогадів. Вони припадають, мов до […]...
- Досвід огляду: журнал-учитель Чимало людей поважають і щиро люблять цей доступний журнал, журнал-“учитель”. Добрий супутник, що веде за руку свого учня, вчасно знаходячи підтримку, що не дає впасти, що оберігає від ударів. Це журнал віри, глибокої віри у своїх читачів, віри, який насичені його сторінки. Щомісяця “Ридерз дайджест” усе більше розширює коло своїх постійних читачів, залучаючи своєю безпосередністю, […]...
- «Найголовнішого очима не побачиш» (за казкою «Маленький принц») Французький письменник та льотчик Антуан де Сент-Екзюнері народився в один рік з новим століттям, яке відрізнялося від попередніх епох новим розумінням людини й мистецтва. Саме митці XX століття зосередили свою увагу на тому, як зробити маленьку людину справді великою… У своїй казці «Маленький принц» письменник розповідає про духовні цінності, що виявляються важливішими за буденні справи […]...
- Учитель-словесник Дмитро Миколайович Підгрушний Яскравим обдаруванням ритора, майстра красного слова володів учитель-словесник Дмитро Миколайович Підгрушний. Він часто давав учням вільні теми для творів, і тут Сашко Довженко виявляв свої здібності. Його твори були кращими в класі. Особливо вразила й запам’яталася всім його художня композиція “Святки” – поетична розповідь про народні новорічні торжества. Свої описи Сашко ілюстрував колядками й щедрівками. […]...
- Мати Для кожної дитини її батьки найкращі. Так і для мене. І цей твір хочу присвятити моїй матусі. Це дуже вродлива і чуйна, добра й енергійна, люб’язна і весела, молода й життєрадісна людина. Не уявляю свого життя без неї. Бо вона виростила мене і навчила всьому, що я вмію. Мою маму звуть Ірина. Коли дивлюся на […]...
- Твір на тему: “Світ очима Довженка” Довженко був небайдужою людиною. Все своє життя він щось робив, писав, творив, малював, знімав. Костянтин Паустовський так писав про нього: “В житті не було нічого, щоб його не цікавило, від глибоких психологічних порухів у нашому суспільстві до найкращого способу кладки печей і від аналізу акторських прийомів Чапліна до походження пісні “Розпрягайте, хлопці, коні”. Якось, після […]...
- Вияв глибокої любові і пошани до вчителя (за поезією “Учитель”) Кожна людина на все життя пам’ятає свого першого вчителя, зберігає в своїй душі теплі почуття до людини, яка відчинила двері у прекрасний світ знань. Наставник поета викликав до себе щиру любов учнів. Так про нього пише В. Сосюра у вірші “Учитель”: Учитель мій! Як ми тебе любили, Як слухали тебе в полоні юних мрій! Він […]...
- Історія Англії очима видатного романіста Вальтера Скотта (За романом “Айвенго”) “Айвенго” – роман про далеке минуле. Усе те, про що в ньому розповідається, відбувалося в XІІ столітті, точніше – в 1190-ті роки, на які припадає закінчення царювання Річарда Левове Серце. З часу битви при Гастінгсі (1066 р.), у результаті якої норманський герцорг Вільгельм Завойовник одержав перемогу над англосакськими військами і королем Гарольдом, пройшло вже сто […]...
- “Люблю повертати людину очима до сонця мистецтва…” (Іван Драч про роль мистецтва) Знайомлячись упродовж навчання у школі із поезією різних митців зарубіжної та української літератури, я сам для себе вигадав цікаву і корисну гру, яка допомагає перевірити, наскільки я зрозумів та осягнув поетичний світ того чи іншого митця. Прочитавши усі запропоновані вірші, я намагаюсь схарактеризувати творчість письменника якимось одним словом, одним епітетом. Цей епітет має бути влучним […]...
- Україна і її історія очима австрійського поета (за новелою «Пісня про Правду») Драматичною, кривавою і суперечливою була епоха переходу від XIX до XX століття. Суть людського буття, духовні цінності були поставлені, під сумнів. У цей час йшли світові війни, руйнувалися держави і з’являлися нові. Канули в небуття старі уявлення про світ, наставав час нових наукових відкриттів. Райнер Марія Рільке – відомий австрійський поет – подорожуючи Україною, зацікавився […]...
- Постать гетьмана Івана Мазепи очима двох слов’янських поетів (за поемами В. Сосюри “Мазепа” Та О. Пушкіна “Полтава”) Гетьман Іван Мазепа – одна з найвеличніших і найтрагічніших постатей в українській історії. Образ Мазепи широко представлений у світовій літературі, малярстві, музиці. Про Івана Мазепу писали Вольтер, Байрон, Гюго, Рилєєв, Пушкін та багато інших зарубіжних і вітчизняних письменників, зокрема українські письменники й поети Тарас Шевченко, Михайло Старицький, Богдан Лепкий, Володимир Сосюра. Оцінки діяльності гетьмана в […]...
- Ученик и учитель Пока живут на свете учителя и ученики, мир находится в постоянном развитии, которое ведет к обновлению, духовному обогащению, моральному совершенству. Учитель стремится создать личность. Такое же желание имеют еще и наши родители. Поэтому отношение к учителю, по моему мнению, должен быть таким, как к отцу и матери. Трудно даже представить себе, сколько душевных сил, энергии, […]...
- Изложение: “Учитель” – (Астафьев) Замечательный человек, встретившийся мне в начале жизненного пути, был Игнатий Дмитриевич Рождественский, сибирский поэт. Он преподавал в нашей школе русский язык и литературу, и поразил нас учитель с первого взгляда чрезмерной близорукостью. Читая, учитель приближал бумагу к лицу, водил по ней носом и, ровно бы сам с собою разговаривая, тыкал в пространство указательным пальцем: “Чудо! […]...
- Идеальный учитель никогда не репетитор Когда мы говорим о предметнике, что он “хороший”, это значит, что он может научить видеть предмет, освоить язык этого предмета, то есть – в идеале – понимать, что от тебя хочет услышать экзаменатор, и ответить ему на его языке на соответствующем уровне. Мы сейчас не говорим о тестировании, т. к мы не уверены, что посредством […]...
- Наш учитель английского – Our Teacher of English Оксана Тарасовна Савченко – наш учитель английского языка. Она молодая и энергичная и хорошо знает английский. Оксана Тарасовна старается сделать наши уроки интересными. Во время уроков мы учим грамматические правила и делаем грамматические упражнения, обсуждаем различные темы, слушаем кассеты с записями рассказов, разговоров и песен. Иногда мы все вместе поем песни. Когда мы смотрим видеофильмы, […]...
- Краткое изложение Учитель танцев Лопе де Вега Учитель танцев Альдемаро, молодой дворянин из знатного, но обедневшего рода, приезжает в город Тудела со своим двоюродным братом Рикаредо на свадьбу Фелисьяны, дочери одного из самых известных и богатых горожан, и сразу же без памяти влюбляется в сестру новобрачной, Флорелу. Поразившее его неожиданно чувство столь велико, что он наотрез отказывается покинуть Туделу […]...
- Краткое изложение Учитель словесности А. П. Чехов Учитель словесности Учитель русского языка и литературы в небольшом провинциальном городе Сергей Васильевич Никитин влюблен в дочь местного помещика Машу Шелестову, восемнадцати лет, которую “в семье еще не отвыкли считать маленькой” и потому зовут ее Маней и Манюсей, а когда в городе побывал цирк, который она усердно посещала, ее стали звать Марией […]...
- Учитель-словесник Дмитрий Николаевич Подгрушный Ярким даром ритора, мастера красного слова владел учитель-словесник Дмитрий Николаевич Подгрушный. Он часто давал ученикам свободные темы для композиций, и здесь Саша Довженко продемонстрировал свои способности. Его композиции были лучшими в классе. Особенно поразила и запомнилась всем его художественная композиция “Святки” – поэтический рассказ о народных новогодних торжествах. Свои описания Саша иллюстрировал колядками. Были в […]...
- Майбутнє дітей очима батьків (за поезіею Т. Шевченка “Сон”: “На панщині пшеницю жала…”) Для наших батьків найдорожчим у світі є ми, їхні діти. Піклуючись про нас протягом усього життя, вони намагаються дати нам усе найкраще. Кожен з них мріє, що їхні діти завжди будуть здорові, житимуть у добробуті, пізнають щастя. Мрії жінки-матері описав Т. Шевченко у поемі “Сон”. Стомлену, змучену важкою роботою молоду матір ми бачимо на початку […]...
- Опис зовнішності матері Для кожної дитини її батьки найкращі. Так і для мене. І цей твір хочу присвятити моїй матусі. Це дуже вродлива і чуйна, добра й енергійна, люб’язна і весела, молода й життєрадісна людина. Не уявляю собі життя без неї. Бо вона виростила мене і навчила всьому, що я вмію. Мою маму звуть Ірина. Коли дивлюся на […]...
- Твір на тему: “Акакій Акакійович моїми очима” за повістю М. Гоголя “Шинель” Башмачкін Акакій Акакійович – центральний персонаж повісті про зниклу шинель, “вічний титулярний радник”, статській чиновник 9-го класу, який не має права на отримання дворянства, якщо він не народився дворянином. Це був “маленький чоловічок з лисинкою на лобі”, трохи більше п’ятдесяти років, що служив переписувачем паперів “в одному департаменті”. Все життя він служив на одному й […]...
- Історія Англії очима видатного романіста Вальтера Скотта «Айвенго» – роман про далеке минуле. Усе те, про що в ньому розповідається, відбувалося в XII столітті, точніше – в 1190-ті роки, на які припадає закінчення царювання Річарда Левове Серце. З часу битви при Гастінгсі (1066 р.), у результаті якої норманський герцорг Вільгельм Завойовник одержав перемогу над англосакськими військами і королем Гарольдом, пройшло вже сто […]...
- Родинні традиції очима українських письменників Кіноповість О. Довженка «Україна в огні» розпочинається зворушливою картиною: «У садочку біля чистої хатини, серед квітів, бджіл, дітвори та домашнього птаства, за столом у тихий літній день сиділа… родина… Лавріна Запорожця і тихо співала «Ой піду я до роду гуляти». Сім’я – першооснова будь-якого суспільства, тому все добре і погане йде саме від неї. Здавна […]...
- Герой романа Г. Манна “Учитель Гнус, или Конец одного тирана” Учитель Гнус школьный учитель, настоящая фамилия которого Нусс, но за его вздорный и мстительный характер, за его мелочность и издевательства над учениками его прозвали Гнусом (Unsat – нем. грязь, нечистоты). У. Г. преподает вполне интересный предмет – историю литературы. Но бесконечные задания, связанные с “Орлеанской девой” Шиллера, придирки к сочинениям, унизительные поручения и угрозы всех […]...
- Постать гетьмана Мазепи очима двох слов’янських письменників (за поемами Сосюри та Пушкіна «Полтава») Поема В. Сосюри «Іван Мазепа» – це своєрідна відповідь великому російському поетові Пушкіну, який понад століття тому написав свою поему «Полтава», де змалював українця Мазепу як підступного владолюбця, наклепника і зрадника. На початку творів перед читачем постає старий Мазепа. Але кожен із поетів по-різному показує старість українського гетьмана, вкладає у його портрет своє ставлення до […]...