Home ⇒ 📕Сочинения на свободные темы ⇒ Бєліков герой оповідання А. П. Чехова “Людина у футлярі”
Бєліков герой оповідання А. П. Чехова “Людина у футлярі”
БЄЛІКОВ – герой оповідання А. П. Чехова “Людина у футлярі” (1898), вчитель грецької мови. Образ Б. став символом боязні життя, уособленням сакраментального “як би чого не вийшло”. Що не має у своєму оповіданні імені-по батькові, він – один з галереї чеховських “нелюдей” (Жмухін з “Печеніги”, або унтер Пришибєєв). Б. “завжди, навіть у дуже гарну погоду виходив у калошах і з парасолькою і обов’язково у теплому пальто на ваті. І парасольку він був у чохлі та години в чохлі з сірої замші, і коли виймав складаний ніж, щоб очинить
Б. страшний, а не смішний, в цьому образі очевидні ознаки демонічного початку. Його смерть віддалено нагадує
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Схожі твори:
- Сенс назви оповідання А. П. Чехова “Людяна у футлярі” Всією своєю творчістю А. П. Чехов хотів пробудити в людях бажання “берегти в собі людину”. Автор вів читача через зрозуміле і близьке для нього до узагальнюючого висновку про всю систему життя, пробуджуючи суспільну громадянську Свідомість. Бєлікову, героєві оповідання “Людина в футлярі”, притаманне прагнення до мертвої форми – все заточити у футляр. У цьому образі А. […]...
- Авторська позиція в оповіданні А. П. Чехова “Людина у футлярі” У 80-х роках, коли Чехов писав свої розповіді, казенщини в людських відносинах проникла у всі шари суспільства і головним правилом стало механічне, бездушне виконання запропонованих правил і норм. Повсякденна вульгарність, сірість і бруд калічать людські душі, позбавляють людину божественної іскри, безпосередності і готовності сприймати життя у найрізноманітніших формах. Проти цього омертвіння і бореться Чехов, виводячи […]...
- Твір на тему: “Об’єкти сатиричного змалювання в оповіданні А. Чехова “Людина у футлярі” Назва одного з найбільш відомих і яскравих оповідань А. П. Чехова – “Людина у футлярі” – досить дивне і безглузде, але воно дуже точно відображає людську сутність героя. Учитель грецької мови Бєліков смішний своїм страхом перед життям, своїм щирим прагненням сховати в футляри і свої речі, і самого себе. Він носить темні окуляри, фуфайку, вуха […]...
- Твір на тему: “Об’єкт сатиричного змалювання в оповіданні Антона Чехова “Людина у футлярі” Незважаючи на простоту історії, викладеної в оповіданні Антона Чехова “Людина у футлярі” , об’єкт сатиричного опису там не такий очевидний, як він здається з самого початку. Все трохи складніше, адже Антон Чехов описує не одного лише замкнутого і закомплексованого Бєлікова, але і все те міське суспільство, в якому він жив. Співмешканці Бєлікова по місту теж […]...
- Твір на тему: “Його ворогом була вульгарність” (по розповідях А. П. Чехова “Людина у футлярі”, “Агрус”, “Про любов”) Всі оповідання Чехова викликають у читача глибокий емоційний відгук, адже кожен твір списано з натури. Одним із властивостей людського життя, на превеликий жаль, є величезна, всепоглинаюча вульгарність. Ця вульгарність не дає людині спокійно існувати, вона тисне на неї, щоб робити все його життя нещасної і убогою. Чехов констатує, що при всьому цьому деякі люди не […]...
- “Його ворогом була вульгарність” по оповіданнях А. П. Чехова “Людин у футлярі”, “Агрус”, “Про любов” Всі оповідання Чехова викликають у Чи тача глибокий емоційний відгук, адже кожний добуток списаний з натури. Одним із властивостей людського життя, на превеликий жаль, є величезна, всепоглинаюча вульгарність. Ця вульгарність не дає людині спокійно існувати, вона давить на нього, робляЧи все його життя нещасної й убогої. Чехів констатує, що при всім цьому деякі люди не […]...
- Відповіді до теми: оповідання А. Чехова Чим відомий А. Чехов у світовій літературі? Антон Павлович Чехов увійшов в історію світової літератури як найвидат – ніший майстер короткого оповідання. В невеликих за обсягом творах він. зумів розкрити глибокий зміст, зображуючи найважливіші проблеми людського суспільства. У жанрі оповідання в російській літературі він був неперевершеним майстром, як відзначали його великі попередники О. Толстой та […]...
- Як я розумію вислів “Маленька людина”. На прикладі оповідань Чехова Проблема “маленької людини” в класичній літературі XIX століття виникає через поширеність цього явища в житті. Письменники образ “маленьких людей” зображували переважно трагічно. Тим не менш, А. Чехов розкривав цю проблему зовсім з іншого боку. Так званий “маленька людина” в його оповіданнях зображена здебільшого сатирично. Чому це так? Хіба письменник зовсім не співчуває “маленької людини”? Співчуває, […]...
- “Призначені їм благі пориви” (оповідання А. П. Чехова) Свій твір я назвав словами поета М. Некрасова. Мені здається, що вони точно виражають те, що я хочу сказати із приводу оповідань А. Чехова. Максим Горький боровся у своїх добутках з “інтелігентами”, які нічого не залишили після себе на землі, крім сміття. Антон Павлович Чехов теж б’є тривогу у своїх оповіданнях, показуючи як люди, покликані […]...
- “Маленька людина” в оповіданнях і п’єсах А. П. Чехова В людині повинно Бути усе прекрасно: І обличчя, і одяг, і Душа, і думки. А. Чехов Маленька і велика людина. Як порівняти, чи можна взагалі порівнювати людей? Як визначити розмір одного й іншого в цьому “бурхливому світі?” І чи не увагою до “маленької людини”, до звичайної людини обділене наше сьогоднішнє життя? І чи не про […]...
- Філософський зміст оповідання Студент Чехова А. П Здається, простий людина, а прийде суворе лихо у велик або малому, і підніметься в ньому велика сила – людська краса. А. Н. Толстой Літературознавці вважають, що оповідання “Студент” (1894) відбиває новий етап у творчості Чехова. У своїх попередніх добутках письменник затверджував позитивний ідеал, нещадно висміюючи-викриваючи в сучасній йому російської дійсності холопство (“Товсте й тонкий”), насильство […]...
- Оповідання в оповіданні характерний літературний прийом Чехова В 1898 г. у пресі з’явилися три чеховських оповідання: “Людин у футлярі”, “Агрус” і “Про любов”, які сприймаються як “маленька трилогія”, тому що вони об’єднані не тільки загальним авторським задумом, але й подібною композицією (“оповідання в оповіданні”). Уже сама назва першого добутку із цього циклу знаменно. Воно побудовано на явному протиставленні, антитезі: людина й футляр. […]...
- Unusual Notice Mr. Robinson had to travel somewhere on business, and as he was in a hurry, he decided to go by air. He liked sitting beside a window when he was flying, so when he got on to the plane, he looked for a window seat. He found that all of them had already been taken […]...
- Лопахін – герой комедії А. П. Чехова “Вишневий сад” На відміну від інших персонажів комедії, чия “перспектива почуттів” іде в минуле (Раневська, Гаєв, Фірс) або в майбутнє (Трофімов, Аня), Л. – весь у “справжньому”, перехідному, нестійкому часу, розімкнутому в обидві сторони ” временнбй ланцюга “( Чехов ). “Хам”, – однозначно атестує його Гаєв. На думку Трофімова, у Л. “тонка, ніжна душа” і “пальці, як […]...
- Герой драмы А. П. Чехова “Иванов” Образ Иванова вызвал рекордное число толкований в русской театральной критике. В нем заключен некий чеховский “секрет”, провоцирующий исследователей искать все новые объяснения личности и характера главного героя. В пьесе нет четко очерченной, “рельефной” фигуры И. Даны лишь версии его личности, ни одна из которых не является окончательной. Как в подлинно “романном” герое, в И. остается […]...
- Герой рассказа А. П. Чехова “Ионыч” Дмитрий Ионыч Старцев, земский врач. Его история – постепенное превращение внутренне подвижного, живого человека в монстра равнодушия. Жизнь И. прослеживается параллельно с историей самой в городе С. “образованной и талантливой” семьи Туркиных: отец-остроумец (“Здравствуйте пожалуйста!”), мать-писательница (“Мороз крепчал, заходившее солнце освещало своими холодными лучами снежную равнину и путника, одиноко шедшего по дороге”), дочь Котик, музыкантша […]...
- Герой комедии Чехова “Вишневый сад” В отличие от других персонажей комедии, чья “перспектива чувств” уходит в прошлое (Раневская, Гаев, Фирс) или в будущее (Трофимов, Аня), Л. – весь в “настоящем”, переходном, неустойчивом времени, разомкнутом в обе стороны “временнбй цепи” ( Чехов ). “Хам”, – однозначно аттестует его Гаев. По мнению Трофимова, у Лопахина “тонкая, нежная душа” и “пальцы, как у […]...
- Зміст назви оповідання А. Чехова “Хамелеон” Видатний російський письменник А. Чехов починав свій творчий шлях як автор невеликих гумористичних оповідань. Проте маленькі за обсягом твори були наповнені глибиною змісту, широтою узагальнень. Серед ранніх творів письменника одним із найпопулярніших було оповідання “Хамелеон”. Прочитавши назву твору, читач може припустити, що мова в ньому піде про природу, вивчення тваринного світу. Та про представників класу […]...
- Треплев герой комедии А. П. Чехова “Чайка” В образе Треплева Чехов раскрывает мироощущение человека “рубежного” времени, ведущей идеей которого становится идея “духовного избранничества”. Эта идея волнует воображение Треплева определяет его характер чувствований, “окраску переживаний” (А. Белый). Слова Треплева о “жрецах святого искусства”, “немногих избранных” можно счесть “оговоркой по Фрейду”, выдающей жгучее желание Т. стать одним из них: “У меня в мозгу точно […]...
- Переказ оповідання Ганна на шиї Чехова А. П План переказу 1. Ганна з розрахунку виходить заміж за Модеста Олексійовича. 2. Ганна почуває себе обманутої: вона не розпоряджається грошима чоловіка. 3. Чоловік хоче за допомогою Ганни домогтися підвищення по службі. 4. Ганна почуває себе вільної: на балі вона мала успіх у чоловіків. 5. Чоловік одержує підвищення по службі, Ганна – волю й “блискучу” життя. […]...
- Матеріал до вивчення оповідання А. П. Чехова “Зловмисник” Розміщено від Tvіr в Среда 26 мая Розглядаючи цей чеховський твір, який раніше не включався до шкільної програми, потрібно враховувати, що його зміст досить складний не тільки для дітей, а й для дорослих. Є побоювання, що учні, не усвідомлюючи авторської позиції, можуть глузувати з нещасного Дениса. До того ж оповідання розміщене у розділі “Гумор і […]...
- Переказ оповідання Хірургія Чехова А. П План переказу 1. Прихід дячка Вонмигласова в земську лікарню на прийом до фельдшера Курятину. 2. Дячок скаржиться на біль у зубі, фельдшер вирішує його видалити. 3. Перша спроба вирвати зуб Зуб не піддається. 4. Друга спроба. Зуб розламується 5. Розсерджений дячок іде ні із чим. Переказ Перед нами земська лікарня, де “за відсутністю доктора, що […]...
- Твір на тему: Зміст назви оповідання А. Чехова “Хамелеон” Видатний російський письменник А. Чехов починав свій творчий шлях як автор невеликих гумористичних оповідань. Проте маленькі за обсягом твори були наповнені глибиною змісту, широтою узагальнень. Серед ранніх творів письменника одним із найпопулярніших було оповідання “Хамелеон”. Прочитавши назву твору, читач може припустити, що мова в ньому піде про природу, вивчення тваринного світу. Та про представників класу […]...
- Герой “сцен из деревенской жизни” А. П. Чехова “Дядя Ваня” Иван Петрович Войницкий, “изящный, культурный человек”. Когда-то ради сестры, ныне покойной, Дядя Ваня отказался от своей доли наследства, затем на заработанные тяжелым однообразным трудом средства выкупил имение, расплатился с долгами и всю свою дальнейшую жизнь посвятил служению мужу сестры – светилу науки, профессору Серебрякову. С выходом профессора в отставку и приездом его в деревню жизнь […]...
- Сенс назви оповідання А. П. Чехова “Товстий і тонкий” “Товстий і тонкий”… Так Антон Павлович Чехов назвав одне з своїх найвідоміших оповідань. Чехов завжди любив давати прізвища або прізвиська, які підкреслювали якусь характерну особливість персонажа. Але я не думаю, що автор назвав своїх героїв, зважаючи на їхні фізичні особливості, а радше посилаючись на їхні духовні якості. А. П. Чехов в цьому оповіданні висміює закоренілість […]...
- Оповідання Товстого й тонкого Чехова А. П На вокзалі Миколаївської залізниці зустрілися два приятелі: один товстий, інший тонкий. Товстий тільки що пообідав на вокзалі й губи його, затягнуті маслом, лисніли, як спілі вишні. Пахнуло від нього хересом і флердоранжем. Тонкий же тільки що вийшов з вагона й був навьючен валізами, вузлами й картонками… Через його спину визирала худенька жінка – його дружина […]...
- Сенс назви оповідання А. П. Чехова “Хамелеон” Хамелеон – це ящірка, яка, пристосовуючись до змін навколишнього середовища, змінює колір. Звичайно, у маленькому містечку, де відбуваються події чеховського оповідання, мова не йде про зоологічні дослідження. І навіть не про плазуна мова, а про звичайнісінького собі собаку невідомого хазяїна, цуценя, що опинилося в центрі подій на майдані і, захищаючи себе, вкусило за палець брутального, […]...
- Переказ оповідання Товстого й тонкого Чехова А. П План переказу 1. Зустріч двох приятелів на вокзалі. 2. Шкільні товариші мило розмовляють. 3. Зміна поводження Тонкого після того, як він довідався про службове становище Толстого. 4. Розсерджений Товстий іде. Сім’я Тонкого приємно здивована цією зустріччю. Переказ На залізничному вокзалі зустрілися два давніх приятелі: “один товстий, інший тонкий”. Товстий робив враження людини, що превстигло в […]...
- Твір на тему: “Мій улюблений герой як справжня людина” У всіх нас є улюблені герої прочитаних творів. Ми вчитуємося в кожне речення улюбленого твору, щоб зрозуміти суть героя, особливості його внутрішнього устрою, духу, настрою і всього подібного. Звичайно, пізнати улюбленого героя в реальному житті, познайомитися і подружитися з ним, провести деякий час разом – це мрія багатьох людей. Про таке дуже приємно роздумувати і […]...
- Пилипко – головний герой оповідання Панаса Мирного “Морозенко” Багато українських письменників неодноразово у своїх творах зверталися до дитячої тематики, тобто писали для дітей і про дітей, їхні стосунки з однолітками й дорослими, а найголовніше – розкривали внутрішній світ маленьких героїв, їх думки, почуття, мрії й сподівання. Малий Пилипко – герой оповідання Панаса Мирного “Морозенко” – щира, добра й смілива людина, семирічна дитина, яку […]...
- Головний герой оповідання в оповіданні Н. С. Лєскова “Лівша Головний герой оповідання – людин неосвічений, не позбавлений властивих росіянином недоліків, у тому числі дружби з “зеленим змієм”. Однак основна властивість Лівші – незвичайна, чудесна майстерність. Він утер ніс “аглицким майстрам”, підкував блоху такими дрібними цвяхами, що й у найдужчий “мелкоскоп” не побачиш. Образом Лівші Лєсков доводив, що невірно думку, вкладене у вуста імператора Олександра […]...
- Людина і середовище у оповіданні А. П. Чехова “Іонич” Чехов є загальновизнаним майстром короткого оповідання. Основний його творчий прийом – максимальна кількість інформації при відносно малому обсязі тексту, звідси така увага до деталей, здатність зробити символічною саму звичайну життєву історію. У творах Чехова майже ніколи немає сюжету як такого – або він не настільки важливий, або мова йде про один епізод, або відразу про […]...
- Герой раннього оповідання Булгакова Герой раннього оповідання не відокремлює себе від загальної відповідальності. Він готовий взяти на себе провину, що не врятував, не допоміг, не зумів хоча б сказати те, що зуміли викричать тифозна Серафіма й “красномовний вістовий” Крапилин. Щоб висловити істину, потрібно забутися, збожеволіти, “не віддавати звіту” (“коли в нас, віддаючи звіт, говорять, ні слова правди не доможешся”, […]...
- Людина й природа в російській прозі XX століття (На прикладі оповідання В. П. Астафьева ” Цар-Риба”) 1. Образ рибалки-браконьєра. 2. Двобій людини з рибою. 3. Моральне очищення людини природою. Іди, риба, іди! Поживи скільки можеш! Я про тебе нікому не скажу! ” – мовив ловець, і йому полегшало. В. П. Астафьев В оповіданні показаний один день із життя вмілого рибалки-браконьєра Зіновія Игнатьича Утробина, що жив у сибірському селищі Чуш на Єнісеї […]...
- Головний герой твору Зощенко “Оповідання Назара Ілліча, пана Синебрюхова” Першою блискучою перемогою нового Зощенко були “Оповідання Назара Ілліча, пана Синебрюхова” (1921 – 1922). З них почався щирий Зощенко – “не крайній”, не “початківець”, а той Зощенко, що стрімко швидко набирав висоту й з перших же кроків, “по виду без найменшого зусилля, як у казці, одержав визнання й у літературному середовищі й у зовсім неозорій […]...
- Герой драми А. П. Чехова “Іванов” Образ І. викликав рекордну кількість тлумачень у російської театральної критики. У ньому укладений якийсь чеховський “секрет”, що провокує дослідників шукати все нові пояснення особи і характеру головного героя. У п’єсі немає чітко окресленої, “рельєфною” фігури І. Подано лише версії його особистості, жодна з яких не є остаточною. Як у справді “романному” героя, “Шв. залишається непоясненим […]...
- Іван Денисович – герой повісті-оповідання А. І. Солженіцина “Один день Івана Денисовича” Образ І. Д. як би складний автором з двох реальних людей. Один з них – Іван Шухов, вже немолодий боєць артилерійської батареї, якої у війну командував Солженіцин. Інший – сам Солженіцин, який відбував термін за горезвісної 58-й статті в 1950-1952 рр.. в таборі в Екібастузі і теж працював там каменярем. У 1959 р. Солженіцин почав […]...
- Герой (твір-оповідання) Їх було п’ятеро друзів. Всюди їх бачили разом. Три хлопці і дві дівчинки почали дружити з першого класу. Минуло шість років, а дружба їхня триває. Сьогодні вони вирішили піти в ліс по ягоди. Солодкі червоні суниці поспіли на лісових галявинах, і друзі вирушили в дорогу. Найпершим іде Мишко. Він схожий на командира невеличкого загону. Постійно […]...
- Людина – головний герой Олеся Гончара Визнання прийшло до Олеся Гончара з першого твору. Вчорашній фронтовик, за плечима ще нема й тридцяти, опубліковано лише початок трилогії “Прапороносці” – і раптом критика заговорила про нього як про зрілого художника. Для письменників його покоління визначальною, випробувальною в житті й творчості смугою стала друга світова війна. Пройшовши курс її “окопних університетів”, Гончар виніс звідти […]...
- Лівша герой оповідання М. С. Лєскова “Лівша” Твір, створений в дусі лубка, зазвичай називають гімном таланту російського народу, уособленого в образі тульського майстра Л., який навіть блоху зумів підкувати. Але сам автор заперечував проти такого трактування. В оповіданні, стилізованому під легенду, йдеться не тільки про змагання майстерних англійців і обдарованих російських, але і про ті умови, в яких змушений жити талановита людина […]...