Твір дововідь: Шкільна система Німеччини
У шість років Діти йдуть до початкової школи. Вона охоплює загалом 4 роки (лише в Берліні та Бранденбурзі 6 років). У більшості федеральних земель учні перші два роки не одержують оцінок. їх успішність оцінюється у формі повідомлення. Після початкової школи учні йдуть до іншої загальноосвітньої школи: основної школи, реального училища, загальної школи чи гімназії. 5 та 6 класи називають орієнтувальним ступенем. Майже чверть школярів відвідують після початкової школи основну школу. Вона надає учням основну загальну освіту. Кожен, хто відвідує
Той, хто закінчує основну школу через 5 чи 6 років, відвідує до 18 років професійну школу. Реальне училище стоїть між основною школою та гімназією та надає школярам поглиблену загальну освіту. Воно охоплює, як правило, 6 років, з 5 до 10 класу, та надає школярам право вступати до спеціальної професійної школи чи до вищої професійної школи.
Як правило, 9-річна гімназія (5-12 або 13 шкільні роки) надає своїм учням поглиблену загальну есвіту. З, 11 класу уроки проводяться
До обов’язкових предметів належить також релігія та фізкультура. З екзаменом на атестат про середню освіту, що складається з 4 предметів, учні отримують атестат про середню освіту. Цей атестат надає учням можливість розпочати навчання з усіх спеціальностей у вищих школах. Ще один вид шкіл – загальна школа, що охоплює 6 років з 5 до 10 класу. Тут заняття проводяться з сьомого класу з частини предметів також за курсовою системою (математика, перша іноземна мова, німецька мова, хімія/фізика). Діти та підлітки, які не можуть відвідувати школу через якусь ваду, отримують заняття у спеціальних школах.
Схожі твори:
- Шкільна родина Багато разів я бачив, як мама, переглядаючи старі фотографії, надовго замислювалась, коли попадалося шкільне фото з її однокласниками. Одного разу я запитав, про що вона думає, коли дивиться на таке фото. А вона відповіла якось загадково: “Те, що відчуваю в такі хвилини, ти зможеш зрозуміти тільки тоді, коли сам закінчиш школу. А поки що цінуй […]...
- Шкільна виставка Минулої п’ятниці в нашій школі відбулася виставка-розпродаж. Ми, всі школярі, від першого до одинадцятого класу, самі виготовляли для неї товари – пекли якісь ласощі, вишивали серветки, майстрували щось на уроках трудового навчання, робили цікаві оригінальні сувеніри. Наймолодшим, звичайно, допомагали батьки. На виставці ми переходили від однієї вітрини до іншої, смакували всілякими пиріжками й тістечками, що […]...
- Еducation in Аustralia В Австралії існує централізована національна система освіти. На чолі цієї системи знаходиться федеральне міністерство освіти. Але все-таки існує багато розходжень у структурі і програмах шкіл різних штатів. У країні є два типи шкіл: державні і приватні. Навчання в державних школах безкоштовне. Плата за навчання в приватних школах досить висока. 80 % австралійських дітей відвідують державні […]...
- Ліцейські учні (переробка байки “Хліборобові діти”) Учні шостого класу між собою не мирилися. Класний керівник, директор школи і батьки умовляли їх, але слова не допомагали. Тоді директор вирішив вплинути на них ділом і сказав їм принести в’язку вербової лози. Коли вони виконали те, що він їм загадав, директор дав їм в’язку і наказав зламати її. Але учні, хоч як силкувалися, не […]...
- Твір: вибір професії У цьому році ви закінчуєте дев’ятий клас і повинні обрати шлях продовження освіти. Перед дев’ятикласниками відкрито багато шляхів. Дехто з них може піти в десятий клас і здобути закінчену середню освіту в середній загальноосвітній школі. Ті хлопці і дівчата, які бажають дістати спеціальну середню освіту, можуть йти до технікумів, педагогічних і медичних училищ. Але щоб […]...
- Шкільна перерва (твір-опис) Мені подобається вчитися у нашій школі. Вчителі добрі та уважні, хоча й суворі. Тому на уроках доводиться сидіти тихо-тихо. Через це дуже втомлюєшся.. Інша справа – перерва. Тільки-но пролунає дзвоник – швиденько до їдальні. Хутко поїв – бігцем у коридор. Шкода, звісно, витрачати час на їжу, але потрібно ж набратися енергії. Перерви у нас великі, […]...
- Твір на тему: “Екскурсія шкільним музеєм” Відомий український педагог В. О. Сухомлинський колись писав: “Ефективність і сила виховання майбутніх поколінь визначається тим, наскільки глибоко ідея шанування Батьківщини опановує особистістю, як яскраво і глибоко бачить вона саму себе і оточуючий світ очима патріота”. На мій погляд, у патріотичному вихованні величезну роль грає краєзнавство, адже знання про історію своєї малої Батьківщини формує любов […]...
- “Така наука, що збагне й курка” (за оповіданням “Грицева шкільна наука”) Всі ми йдемо до школи, щоб отримати знання, які допоможуть нам у житті. Саме з цією метою відправляється до школи і Гриць – герой оповідання Івана Франка. У перший же день навчання хлопчик вивчив одну фразу: “Абабагаламага”. Гриць не зрозумів ні значення цих слів, ні звідки вони, ці слова, взялися, але справно їх повторював. Провчившись […]...
- Пророча метафора майбутнього Німеччини у п’єсі Бертольда Брехта “Матінка Кураж та її діти” П’єса “Матуся Кураж та її діти” була написана у Швеції восени 1939 року, коли, друга світова війна вже почалась. Пізніше Брехт зізнався: “Коли я писав, мені здавалося, що зі сцен великих театрів люди почують попередження драматурга, попередження про те, що людина, яка сіла снідати з чортом, повинна мати довгу ложку. Може, я був наївний, але […]...
- Шкільна драма “Владимир” Шкільні драми як окреме явище літератури виникають у кінці XVІІ – початку XVІІІ століття й призначені для вистави в тогочасній вищій або середній школі. Шкільна драма – це не визначення роду, виду або жанрової традиції, це поняття передусім історичне, тісно пов’язане зі школою. В середні віки та в епоху бароко поезія розглядається як звичайне ремесло, […]...
- Твір на тему: Мої плани на майбутнє Я – дев’ятикласник, і проблема вибору професії зараз достатньо важлива для мене. Звичайно, я довго міркував над цим питанням. У моїх батьків із цього приводу своя думка. А оскільки закінчення школи все ближче, мої тривоги стають сильнішими. Але попереду ще 3 роки. Як і більшість моїх друзів, я збираюся після закінчення школи вступати до університету […]...
- Фольклор – система духовного життя народу 1 Етнічні особливості фольклору. (Кожен народ, кожна нація має неповторний характер, систему поглядів, уявлень, свою творчість. На формування своєрідних рис, якими відрізняється кожна нація, впливають географічне розміщення країни, її історичний розвиток, заняття та ремесла людей. Це зумовлює різнорідність, розмаїття, багатошаровість фольклорних традицій.) ІІ. Основні світоглядні системи українського фольклору. 1. Дохристиянські вірування давніх слов’ян. (Давні слов’яни […]...
- Неприховане обличчя Німеччини в «Дорожніх картинах» Німецький поет і прозаїк Генріх Гейне створив новаторську лірично-філософську прозу «Дорожні картини». Це – дорожні замітки, які змальовують німецьку дійсність середини 20-х років XIX століття. Написані вони у формі літературно-політичного фейлетону. Опис подорожі і краси німецької природи переплітається з дотепною та дошкульною критикою суспільних відносин і порядків Німеччини. В основі твору – тонка іронія. Тут […]...
- Система освіти в Україні та навчання іноземних мов З перетворенням України на самостійну державу виникла потреба у розбудові системи освіти. З цією метою розроблена цілісна державна національна програма “Освіта”, головною метою якої є визначення стратегії розвитку освіти в Україні на найближчі роки та перспективу XXI століття, створення життєздатної системи безперервного навчання і виховання для досягнення високих освітніх рівнів, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення […]...
- Запрошує шкільна бібліотека (твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі) Наша шкільна бібліотека знаходиться на першому поверсі. Після уроків приємно відвідати її. Бібліотекар Надія Іванівна з радістю нас зустрічає й допомагає знайти потрібну книжку. Приміщення бібліотеки складається з двох кімнат. Перша – це великий читальний зал, де посередині стоять зручні столи та стільці. А під стінами – книжкові полиці з літературою. Насамперед впадає в око […]...
- Чи бути шкільній формі? (твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю) Розмови щодо шкільної форми точаться не один рік і серед дорослих, і серед дітей (учнів). Старше покоління – дідусі й бабусі сучасних учнів – категоричне: шкільна форма має бути обов’язковою. Із якою ностальгією бабусі пригадують коричневі платтячка, білі фартушки й такі ж бантики! Батьки нинішнього покоління дітей поділилися на дві групи. Перша група категорично проти […]...
- Авторський твір: Система образів у романі “Що робити” Образи у романі це Звичайні люди й особлива людина. Новаторство Чернишевськ-письменника виявилося насамперед у створенні образів представників революційно-демократичного табору. До їхнього числа ставляться Лопухів, Кірсанов, Віра Павлівна. Це, по характеристиці автора, нові люди – “добрі й сильні, знаючі й умеющие”. Вищий етичний закон для Чернишевського і його улюблених героїв простий. Щастя для одного неможливо, якщо […]...
- Звіт на тему:”Суботник” Колектив 10Б класу сформовано з колишніх 9Б та 9В класів. Потрібно було з самого початку згуртувати клас. Перше півріччя працювала над проблемою згуртування класного колективу. Колектив за розумовими здібностями, вважається здібним. В класі налічується 30 учнів, з них 23 дівчинки та 7 хлопчиків. Хлопчики дуже енергійні, жваві. Часто на уроах порушують поведінку, тому приходиться співпрацювати […]...
- Твір на тему: “Система образів п’єси Миколи Куліша “97” Постать голови комнезаму Мусія Копистки – найколоритніша. Колишній наймит, перейнятий ідеєю побудови нової держави, він сліпо вірить новій владі, виявляє високу політичну свідомість, закликає селян до класової солідарності. Наполегливий і незламний у своїх переконаннях він приваблює читача своєю простотою. Він не позбавлений людських вад. За свідченням Миколи Куліша, Копистка був змальований із життя. Прихильність автора […]...
- Неприховане обличчя Німеччини в “Дорожніх картинах” Генріха Гейне Німецький поет і прозаїк Генріх Гейне створив новаторську ліро-філософську прозу “Дорожні картини”, що мала великий вплив на світову есеїстику і художньо-документальні жанри. Перша частина “Дорожніх картин” – “Подорож на Гарц” (1824). “Подорож на Гарц” є розвитком і доповненням “Книги пісень” – книги про почуття і думки. За змістом “Подорож на Гарц” – дорожні замітки, які […]...
- Твір на тему: “Система образів роману “Злочин і кара” “Злочин і покарання” є ключовим твором авторства Федіра Достоєвського, саме цей роман дає хороше розуміння всіх особливостей того, як писав великий російський письменник. А ось для гарного розуміння даного твору людина повинна розібратися в тих образах, які роман включає. Звичайно, головною дійовою особою роману є Родіон Розкольніков, молодий чоловік зі складною долею. Однак далеко не […]...
- Неприховане обличчя Німеччини в “Дорожніх картинах” Генріха Гайне Німецький поет і прозаїк Генріх Гайне створив новаторську ліро-філософську прозу “Дорожні картини”, що мала великий вплив на світову есеїстику і художньо-документальні жанри. Перша частина “Дорожніх картин” – “Подорож на Гарц” (1824). “Подорож на Гарц” є розвитком і доповненням “Книги пісень” – книги про почуття і думки. За змістом “Подорож на Гарц” – дорожні замітки, які […]...
- “Музика Німеччини” Музика німецьких композиторів XIX століття вирізняється особливою гармонійністю та милозвучністю. Твори Р. Штрауса, Брамса, Вагнера, Г. Малера, М. Регера, А. Брукнера, Г. Вольфа з кожним разом стають більш складніші, збільшується оркестровий склад. Виникає загострений інтерес музикантів до внутрішніх емоційних переживань героїв. Так екзальтованістю вирізняється образ Соломії в однойменній опері Штрауса. Трагічністю і деякою гротескністю віє […]...
- Твір на тему: “Система образів у творі “Мина Мазайло” У змалюванні своїх героїв драматург використовує іронію, шарж та гостру сатиру, що дає можливість різко висміяти нігілістичну позицію українського міщанства в питанні національного відродження. У п’єсі подано ряд яскравих типів, які сягають до національної символіки доби. В особі головного героя Микола Куліш висміює українських перевертнів, які відцуралися всього рідного, своєї нації, своєї мови. Мина Мазайло […]...
- Пророча метафора майбутнього Німеччини у п’єсі Бертольда Брехта “Матінка Кураж та її діти” П’єса “Матуся Кураж та її діти” була написана у Швеції восени 1939 року, коли друга світова війна вже почалась. Пізніше Брехт зізнався: “Коли я писав, мені здавалося, що зі сцен великих театрів люди почують попередження драматурга, попередження про те, що людина, яка сіла снідати з чортом, повинна мати довгу ложку. Може, я був наївний, але […]...
- Виворіт післявоєнної Німеччини Шкільний твір По романі Г. Белля “Очами клоуна”. Німецький письменник Генріх Белль, лауреат Нобелівської премії в області літератури 1972 року, – дуже цікава фігура. У його творчості помітний вплив російської літератури, зокрема Достоєвського, а також вплив Чарльза Діккенса. Інтерес до “маленької людини” – те, що відрізняє Белля від багатьох сучасних європейських письменників. У кожному зі […]...
- Твір на тему: “Пам’ятний день із шкільного життя” Я добре пам’ятаю свій перший шкільний день – своє перше вересня. Це один з найдорожчих днів у моєму житті. Біля ошатної і красивої школи грає музика. Багато квітів. Наче на святковому вокзалі когось проводжають. І серед них – ти. Ти вирушаєш у далеку дорогу, в подорож в країну під назвою Школа. За час цієї подорожі […]...
- Твір-мініатюра: Роздуми про рідну школу “Учитель – майстер життя”,- кажуть у народі. Основне його завдання – навчити дітей жити, бути людьми на землі. Я люблю своїх учителів за чуйне й добре ставлення до нас, за справедливість, за цікаве пояснення нового матеріалу, за особисті якості – тактовність, терпіння, акуратність. У нашій школі панує атмосфера співтворчості між учнями та вчителями, які дуже […]...
- Шкільна казка Я розповім вам казку про друзів, які спершу були запеклими ворогами. Жили-були вони в одному невеличкому будиночку, що звався пенал. Окрім них, там ще мешкали пані Лінійка, пані Стру-жилка та пані Ручка. А звалися наші герої малюк Ластик та малюк Олівець. Якщо інші мешканці пенала жили мирно, кожен трудився в міру своїх можливостей, то малюки […]...
- Як ми саджали сад Минулого року нашій школі виповнилося п’ятдесят років. Увесь цей час вона розташовується в тому самому приміщенні, де починали навчатися її перші учні. Дерева біля школи постаріли, деякі навіть попадали від вітру, тому минулої осені директор запропонував викорчувати їх, а навесні на їхньому місці посадити фруктовий сад. Цю пропозицію з радістю підтримали, і от, цього тижня […]...
- Шкільна бібліотека Шкільна бібліотека Я тихенько відчиняю двері та відразу ж потрапляю у справжнє “книжкове місто” з вулицями та площами, палацами й будинками. Це наша шкільна бібліотека. Є тут і свої мешканці – звичайні книги. Вони живуть на своїх полицях, кожна на певному місці, й чекають читачів. Тихо в бібліотеці, мовчать книжки, про щось розмірковують. Але я […]...
- Запрошує шкільна бібліотека Скільки ж книжок у шкільній бібліотеці! Сотні? Тисячі? Ми приходимо туди у вересні, щоб отримати підручники на новий навчальний рік. Ми приносимо їх назад у травні – пошарпані, із усілякими написами на сторінках, із ріжками та вусами, яких не було раніше на портретах поважних науковців та видатних діячів мистецтва. А я ходжу в бібліотеку майже […]...
- Система взглядов Б. Пильняка в прозе Основной чертой литературы всегда оставалось стремление художественно мыслить и адекватно отобразить исторические и социальные перемены. Каждое крупное социально-историческое событие порождало взрыв произведений, описывающих его причины, ход, а также прогнозирующих последствия. В России в XX веке крупнейшим таким событием стала Октябрьская революция 1917. “Если обратиться к беллетристам, выдвинутым самой революцией, то мы должны остановиться прежде всего […]...
- Язык своеобразная знаковая система В фантастических “Путешествиях Гулливера”, написанных Дж. Свифтом, рассказывается, в частности (ч. III, гл. 8), об удивительных людях, которые решили обходиться без языка и вели беседы не с помощью слов, а с помощью самих предметов, предъявляемых “собеседнику”. Фантазия Свифта наделила каждого такого мудреца большим мешком, в котором он носил с собой все предметы, нужные для “разговора”. […]...
- “Дон Жуан” Мольера. Образная система Дон Жуан, или Каменный пир (также в русских переводах часто встречается название Дон Жуан, или Каменный гость) – комедия в пяти актах Мольера, написанная в 1665 году. Впервые представлена 15 февраля 1665 г. в театре Пале-Рояль. “Дон Жуан, или Каменный гость” (1665) был написан чрезвычайно быстро, чтобы поправить дела театра после запрещения “Тартюфа”. Мольер обратился […]...
- Романтизм как тип культуры и художественная система К деятелям романтизма относят братьев Шлегелей, Новалива, Шлейермахера, Шеллинга, Гельдерлина, Гофмана, Байрона, Гейне, Шуберта, Вагнера, Карлейла. Этот список можно значительно расширить. Парадоксальным образом романтизм соединял культ личной неповторимости индивидуума с тяготением к безличному, стихийному, коллективному; повышенную рефлективность творчества – с открытием мира бессознательного; игру, понимаемую как высший смысл творчества, – с призывами к внедрению эстетического […]...
- Образ Кураж – пророча метафора майбутнього Німеччини До теми війни у XX сторіччі зверталося багато письменників. Серед тих, хто засуджував війну у своїй творчості, є чимало знаменитих імен, але у Бертольда Брехта антивоєнні мотиви посідають особливе місце. З його біографії відомо, що до антивоєнної тематики він звернувся… ще коли навчався в гімназії. Одним із перших творів, що приніс йому слави, була написана […]...
- Художественная система французского классицизма Творчество Корнеля складывалось в атмосфере напряженной политической борьбы 1620-1640-х годов, когда кардинал Ришелье, всесильный министр при слабом короле, беспощадно расправлялся с любыми проявлениями своеволия и оппозиции. Трагедия Корнеля выросла на этой основе. Биография Корнеля небогата внешними событиями. Он родился в Руане, главном городе Нормандии, в семье адвоката. Обучался в иезуитском коллеже, откуда вынес хорошее знание […]...
- Сочинение по пьесе Островского “Гроза”: Система образов Своеобразие “Грозы” состоит в том, что в ней далеко не все действующие лица связаны друг с другом в сюжетном отношении. Так, например, Дикой никакого видимо отношения к Катерине не имеет, подробные рассказы о его самодурстве по старым эстетическим меркам могли бы показаться лишними. Но и он, и другие несюжетные персонажи были совершенно необходимы для драматурга, […]...
- Система образов в пьесе Чехова “Дядя Ваня” Открытая в “Чайке” новая лирико-эпическая структура драматического произведения была вскоре применена Чеховым в его другой пьесе – “Дядя Ваня”, которую он обозначил просто “сценами из деревенской жизни”, выведя за пределы жанровых границ. Здесь еще более решительно, чем прежде, он стал строить драму не на событиях, не на борьбе противоположно “заряженных” воль, не на движении к […]...