Home ⇒ 📕Шкільні твори ⇒ Петруччо – герой комедії У. Шекспіра “Приборкання норовливої”
Петруччо – герой комедії У. Шекспіра “Приборкання норовливої”
Заповзятливий веронец П. – гідний син свого авантюрного часу. Судячи з окремих реплік, він багато побачив в житті і звик у всьому покладатися на себе. Він не пасує перед труднощами і тільки сміється, коли його лякають нестерпним характером нареченої Катаріни. Йому приспіла пора одружитися, і його майбутня дружина повинна бути молода, красива, багата – всім цим вимогам Катаріна відповідає, а решта залежить від чоловіка. Нехай женихи молодшої сестри в жаху сахаються від старшої – у П. є власна методу приручення строптівіци. Він привселюдно
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Схожі твори:
- Гамлет – ідеальний герой свого часу (за однойменною трагедією В. Шекспіра) І. Гамлет – головний герой трагедії В. Шекспіра (відтворена епоха Відродження; в XVІ ст. народжується новий ідеал людини – за стосунками, за поглядами, за моральними якостями). ІІ. Гамлет – людина свого часу, людина на всі часи. 1. Життя Гамлета до зображення подій (Гамлет – спадкоємець королівського трону, навчався у Віттенберзькому університеті, де панувало вільнодумство; мав […]...
- Стрепсіад – герой комедії Арістофана “Хмари” Стрепсіад – герой комедії Арістофана “Хмари” (423 до н. е.), багатий землевласник, що оселився в місті після шлюбу з афінської аристократкою. Він і в старості залишився грубим, жадібним і хитрим селянином, не позбавленим, однак, здорового глузду. Комедія починається скаргами старого на свого сина Фідаппіда, протринькав великий статок багато заборгував з-за своєї пристрасті до коней. Селянська […]...
- Журден – головний герой класицистичної комедії “Міщанин-шляхтич” Історія створення комедії така. У 1670 році Мольєр отримав від короля завдання показати в комедії турецькі танці, які в той час у Франції набули величезної популярності. Це було поштовхом до створення комедії-балету “Міщанин-шляхтич”. Король і не здогадувався, що східна буфонада стане лише зовнішнім орнаментом, який аніскільки не зменшить основного змісту сатиричної п’єси. Всі вчинки головного […]...
- Історичний Генріх VIII, як герой однойменної п’єси Шекспіра Дослідниками відзначено, що в “Генріху VIII” текстуальвые збігу з Холиншедом зустрічаються частіше, ніж в інших п’єсах цього жанран. Але в той же час тут неважко виявити численні розбіжності із хронікою, перегрупування й переосмислення цілого ряду фактів. Аналіз цих різночитань показує, що найбільш істотні з них підпорядковані – прямо або побічно – однієї мети: характеристиці короля, […]...
- Unusual Notice Mr. Robinson had to travel somewhere on business, and as he was in a hurry, he decided to go by air. He liked sitting beside a window when he was flying, so when he got on to the plane, he looked for a window seat. He found that all of them had already been taken […]...
- Лопахін – герой комедії А. П. Чехова “Вишневий сад” На відміну від інших персонажів комедії, чия “перспектива почуттів” іде в минуле (Раневська, Гаєв, Фірс) або в майбутнє (Трофімов, Аня), Л. – весь у “справжньому”, перехідному, нестійкому часу, розімкнутому в обидві сторони ” временнбй ланцюга “( Чехов ). “Хам”, – однозначно атестує його Гаєв. На думку Трофімова, у Л. “тонка, ніжна душа” і “пальці, як […]...
- Хлестаков – головний герой комедії “Ревізор” Відомо, що Микола Васильович Гоголь, як би важливі не представлялася йому боротьба із усякого роду хабарниками, казнокрадами й іншими пройдисвітами, головною особою сваєї п’єси вважав саме пройдисвіта й шахрая Хлестакова. Можна тільки ворожити, що це означає: геніальний хід великого художника, бажання подразнити суспільства або який-небудь тонкий натяк. Іван Олександрович Хлестаков, дрібний чиновник з Петербурга, сам […]...
- Бєляєв герой комедії І. С. Тургенєва “Місяць у селі” Олексій Миколайович Бєляєв – студент, взятий на літні місяці вчителем до сина Іслаевих. Тургенєв висуває Б. в ряд головних персонажів п’єси не випадково. Рефлексирующая російська дворянська інтелігенція, герої “страждає” культури, які усвідомлюють, за словами Герцена, соціально-психологічну самотність, – у пошуках цілісності, гармонії, “збирання душі” звертаються до стихії “здорової” життя. Б. належить до нового покоління, до […]...
- Трагічний конфлікт принца Гамлета з дійсністю (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет, принц Донський”) Трагічний конфлікт принца Гамлета з дійсністю (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет, принц Донський”) Мабуть, пройде ще немало часу, поки герої інших творів світової літератури зможуть якось відтіснити, послабити мою увагу до образу шекспірівського Гамлета. І скільки б я не перечитував трагедію, кожного разу буду співчувати йому, захоплюватися його розумом і вперто шукати відповідь на питання, […]...
- Висока місія Людини та пошук істини за трагедією В. Шекспіра “Гамлет” Життя людини… Філософи й письменники сотні років намагаються зрозуміти його, вловити ту дивовижну мить, коли можна сказати, що воно прекрасне, і дати нарешті відповідь: у чому сенс людського існування, для чого вона дається людині. Одні порівнюють його з тихою спокійною річкою, що тече у вічність, інші – з бурхливим морем, яке виходить із берегів, виривається […]...
- Як у п’єсі О. С. Грибоєдова “Горі від розуму” сполучаються риси комедії й драми? “Горі від розуму” – це унікальний утвір О. С. Грибоєдова, оскільки сполучає в собі риси комедії й драми. Сам письменник прекрасно усвідомлював, що створює добуток, несхоже на звичайні, традиційні зразки комедійного жанру. Уже після завершення роботи над п’єсою Грибоєдов визначив її жанр як “драматичну картину”. У чому ж проявляються риси классицистической комедії в добутку? В […]...
- Трагедія особистості (за твором Шекспіра “Гамлет”) І. Головна колізія трагедії В. Шекспіра “Гамлет, принц дамський” (зіткнення вільної від феодальних пут особистості зі світом “золота і згубних пристрастей”, зі світом лицемірів, користолюбців, зрадників; питання вибору свого шляху в житті). ІІ. Руйнівна боротьба між ідеальними уявленнями головного героя трагедії і жорстокою реальністю. 1. Гамлет – принц Данський, характерні риси (типовий інтелігент-гуманіст; вірить у […]...
- Богатонов – герой комедії М. М. Загоскіна “Пан Богатонов, або Провинциал в столиці” Перша комедія мала винятковий успіх. У ній автор, слідуючи досвіду попередників, створив колоритну постать, що стала для сучасників особою загальним. Композиційно вона дуже нагадує комедію Мольєра “Міщанин у дворянстві”, але російська Б. істотно відрізняється від француза Журдена, який хоче чогось навчитися і наймає вчителів, щоб увійти до бомонду, – тоді як героєві Загоскіна це не […]...
- Тема та ідея трагедії В. Шекспіра “Гамлет” Про тему та ідею трагедії В. Шекспіра “Гамлет” сперечаються філософи, критики та історики вже 400 років.! У цьому творі нескладно знайти безліч ідей, наприклад, неприйняття молодим чоловіком зла, що панує у світі, розчарування в людях, в любові, роздуми про швидкоплинність буття і багато іншого. Трагедія “Гамлет”, як і інші твори В. Шекспіра, зачіпає вічні проблеми: […]...
- Смішне і трагічне в комедії Д. І. Фонвізіна “Недоук” Комедія Фонвізіна “Недоук”, яку відокремлюють від нашого часу два століття, хвилює нас і сьогодні. У комедії показана проблема виховання справжнього громадянина. Адже тут, по зауваженню першого біографа Фонвізіна, автор “уже не жартує, не сміється, а обурюється на порок і таврує його безпощадно, якщо ж і смішить, то тоді навіяний сміх не відволікає від вражень більш […]...
- Морально-етичні проблеми в комедії Івана Карпенка-Карого “Мартин Боруля” Драматургічна спадщина І. К. Карпенка-Карого – це самобутнє й цікаве явище в історії вітчизняної театральної культури. Невмирущу славу принесли митцеві його сатиричні комедії: “Сто тисяч”, “Хазяїн”, “Суєта”. Сюди ж належить і комедія “Мартин Боруля”, яка піднімає важливі морально-етичні проблеми і цим самим стає в ряд безсмертних творів. Драматург високо підносив роль сміху як засобу боротьби […]...
- Філософсько-етична проблематика трагедії Шекспіра “Гамлет” І. “Гамлет” – одна з найголовніших “стривожених” трагедій. “Стривоженими” назвали п’єси, які з’явилися наприкінці XVІ століття на англійській сцені і які відбивали тривогу з приводу подій часу. П’єса найбільш повно відтворює кризу гуманістичної ідеології Ренесансу, оскільки відображає наступ нової нелюдської моралі, уособленням якої є король Клав-дій. Отже одна з головних проблем “Гамлета” – проблема моралі […]...
- Інтерес до творів Вільяма Шекспіра в Україні Так, 1904 року у Руськоукраїнській Видавничій Спілці у серії “Белетристична бібліотека” вийшли драми Шекспіра. На жаль, наводячи цей факт, Максим Стріха у книзі “Український художній переклад: між літературою і націєтворенням” не вказує імен перекладачів і назв творів. Нам залишається лише здогадуватися. Можливо, це був доробок Марка Кропивницького, який дбав про постановку Шекспірових творів на українській […]...
- Трагедія “Гамлет” Вільяма Шекспіра У трагедії “Гамлет” (1601) Вільям Шекспір, переробивши сюжет середньовічної легенди і старої англійської п’єси про принца Амлете, відобразив трагедію гуманізму в сучасному світі. Гамлет, принц данський, – прекрасний образ гуманіста, який зіткнувся з реальним світом, де панує обман. Підступне вбивство батька Гамлета розкриває перед сином те зло, яке панує у держави Помста за вбивство батька […]...
- Проблеми чистоти і розвитку української мови в комедії М. Куліша “Мина Мазайло” Проблеми чистоти і розвитку української мови в комедії М. Куліша “Мина Мазайло” І. “Мина Мазайло” – одна з кращих п’єс М. Куліша. (1928 року М. Куліш написав п’єсу “Мина Мазайло”, в якій порушив мовну проблему. М. Куліш був закоханий у красу, емоційність, виразність української мови і намагався боротися за її подальший розвиток.) ІІ. Комедія “Мина […]...
- Проблеми добра і зла в трагедії Шекспіра “Гамлет” Шкільний твір. На початку XVІІ ст. зіткнення світу, в якому панують “сила золота і згубні пристрасті”, зі старим світом жорстокого феодального насильства похитнули світлу віру гуманістів у торжество добра, людяності, честі. Саме в ті часи англійський драматург Вільям Шекспір створює свій найбільш філософський і найпроблємніший твір – трагедію “Гамлет”. І Принц Гамлет, головний герой трагедії, […]...
- Жіночі образи у трагедіях Шекспіра Образ Офелії – один з яскравих прикладів драматичної майстерності Шекспіра. Її життя показано ніби пунктиром: прощання з Лаертом, розмова з батьком, розповідь про божевілля Гамлета, бесіда і розрив з Гамлетом, бесіда перед сценою “мишоловки”, сцена божевілля. Офелія з’являється перед нами у взаєминах із братом, батьком, принцом Гамлетом, у якого вона закохана. Вихована при дворі, героїня […]...
- О героях творів М. Сервантеса і В. Шекспіра Історія літератури знає чимало випадків, коли твори письменника були дуже популярні за його життя, але минав час, і їх забували майже назавжди. Є й інші приклади: письменника не визнавали сучасники, а справжню цінність його творів відкривали наступні покоління. Але в літературі є дуже небагато творів, значення яких неможливо перебільшити, тому що в них створені образи, […]...
- Шекспірівське питання у трагедії Вільяма Шекспіра “Гамлет, принц Данський” Серед творів класика англійської драматургії Вільяма Шекспіра найвизначнішою визнано його трагедію “Гамлет”. І не лише у його доробку: глибина змісту цієї п’єси дозволила посісти їй місце серед найкращих творів світової драматургії взагалі. Шекспір зобразив складну картину життя, долі багатьох людей, порушив складні філософські та моральні питання. Відкритя людиною для себе існування зла в житті і […]...
- Щоб добрим бути, я обрав жорстокість… (Роздуми за трагедією В. Шекспіра “Гамлет”) У кожного народу та в кожної доби свої уявлення про Добро і Зло, своє розуміння честі й сили, провини й спокутування. Але які б ідеальні уявлення не існували, які б світлі чи темні фарби люди для цього не використовували, я впевнена, що конкретна людина сприймає Добро і Зло не застиглим, статичним монолітом, а бачить у […]...
- Образ жінки у сонетах Шекспіра У середині ХІV століття в Італії починається Епоха Відродження (“Ренесанс”). Це перехід від середніх століть до культури Нового часу. Культура Відродження – міська культура, її розвиток прямо пов’язаний з розвитком міст. Це культурно-історична епоха найвищого розквіту. Хронологічні рамки в різних країнах різні. Італія – середина XІV століття, триває кілька століть. В інших країнах інший час. […]...
- Періодизація творчості Вільяма Шекспіра Англія на рубежі XVІ-XVІІ ст. знаходилася в стані роздвоєності між минулим і майбутнім. Буржуазні відносини, що прийшли на зміну феодальним у багатьох країнах Західної Європи, становили новий зміст сучасної В. Шекспіру епохи. У XVІ ст. Англія стає однією з наймогутніших держав світу. Почуття національної гідності проймає ті поеми й історичні драми В. Шекспіра, де показано […]...
- Реалізм у творах Шекспіра Вивчаючи творчість У. Шекспіра, представляється необхідним особлива увага звернути на реалізм художника. В. Г. Бєлінський, що вважав найголовнішою властивістю творчості прославленого поета “найвищу істину”, відзначав: “Володіючи даром творчості найвищою мірою й обдарований мирообьемлющим розумом, він у той же час має ту об’єктивність генія, що зробила його драматургом по перевазі і яка складається в здатності розуміти […]...
- Безсмертя творів Шекспіра Шекспір – найвидатніший англійський поет і драматург ХVІ століття. Епоха, в якій жив і творив письменник, називається епохою Відродження, або Ренесансом. Це – пізнє середньовіччя. В надрах феодального суспільства зароджуються нові відносини і стрімко ростуть міста, розвиваються ремесла, ділові зв’язки між містами, здійснюються мандрівки в далекі землі. Все це розширює кругозір людини, міняє її світосприйняття. […]...
- Сонети Шекспіра. Матеріал для написання твору Справжніми шедеврами світової лірики є сонети Шекспіра, заново відкриті радянському читачеві С. Маршаком і Б. Пастернаком. Знайомство із сонетами завжди привертає увагу школярів-старшокласників, тому що в цьому віці починаються їхні пошуки відповідей на питання про дружбу й любов, чому присвячене більшість сонетів Шекспіра. Якщо вчителеві представиться можливим провести вечір поезії, присвячений сонетам Шекспіра, то почати […]...
- Сонети Вільяма Шекспіра це взірець поезії Не останнє місце в українській шекспіріані посідає Микола Лукаш. Він з далеко не найвідомішого Шекспірового тексту “Троїл і Крессіда” зумів створити “маленький шедевр”. Це і не дивно, адже М. Лукаш досконало володів 12 іноземними мовами. В сучасній Україні його перекладацька діяльність поціновується дуже високо. До творів Вільяма Шекспіра звертались і перекладачі в діаспорі. Вони свідомо […]...
- Головні образи трагедії В. Шекспіра “Гамлет” “Гамлет” – один з найвагоміших творів світової літератури за всі часи її існування. Система образів, майстерно вибудувана автором, дозволяє якнайкраще розкрити філософські проблеми, закладені в основу твору. Важливо зрозуміти, що кожен з образів, змальованих у творі, далеко не однозначний. І справді – обговорюючи в класі трагедію “Гамлет”, у нас виникали гарячі дискусії з приводу майже […]...
- Життя та творчий шлях Вільяма Шекспіра Нечисленність вірогідних свідчень про життя В. Шекспіра. Вірогідних свідчень, за винятком найважливіших дат і фактів життя В. Шекспіра, дуже мало. Образ митця складався переважно з переказів та легенд. Дитячі та юнацькі роки В. Шекспіра, Народився у місті Стретфорді-на-Ейвоні 23 квітня 1564 р. Батько був хліборобом, пізніше торговцем, власником чинбарні. До 14 років Вільям відвідував місцеву […]...
- Світло і тіні Ельсинора (за трагедією Вільяма Шекспіра “Гамлет”) Сюжет трагедії Шекспіра “Гамлет” перекликається із давньоскандинавською сагою про легендарного принца Амлета, який жив приблизно у VІІІ ст. У ній мова йшла про криваву помсту принца, який здійснив її, прикинувшись божевільним. Хитрістю він займає королівський трон. Уперше про сагу згадує середньовічний данський вчений Саксон Граматик у своїй відомій праці “Діяння данців”. Цей сюжет письменники і […]...
- Образ народу в комедії “Хазяїн” Як ми знаємо з історії і народознавства, українці споконвіку займалися хліборобством. Тому коли ми говоримо про народ, найчастіше маємо на увазі саме селян. Але наприкінці XІX століття нові умови життя породили іншу верству суспільства – робітників. У п’єсі “Хазяїн” народом і є численна маса незаможних, а часом і безземельних селян, що поступово перетворюються у робітників. […]...
- Твір на тему: “Образ Гамлета” за трагедією В. Шекспіра “Гамлет” ів План: 1) Вступ. 2) Головний герой трагедії. 3) Прагнення Гамлета. 4) Відношення Гамлета до Офелії. 5) Ставлення Гамлета до інших людей. 6) Погляди Гамлета на життя. 7) Висновки Гамлета щодо боротьби проти зла. 8) Зміст, ідея та значення твору. Відомий англійський поет В. Шекспір написав свій найвидатніший твір – трагедію “Гамлет” у 1601 році. […]...
- Моральна проблематика у романі “Герой нашого часу” У будь-якому суспільстві існували свої незмінні моральні закони. Людини, що порушив їх, вважали вже неповноправним членом цього товариства. Печорін порушував ці підвалини багаторазово. Взагалі Печорін особистість аж ніяк не однозначна. Лєрмонтов сам наполягає, що Печорін – вже не романтичний герой, яким його хотіла бачити публіка. Володіючи цілком романтичної зовнішністю – “середнього росту; стрункий, тонкий стан […]...
- Проблема добра і зла в трагедії Вільяма Шекспіра “Гамлет” Так создан мир, что живо, То умрет. В основу трагедії “Гамлет”, створеної Шекспіром 1600 року, покладено давні сказання про принца, який удає з себе божевільного, щоб приховати свій план помсти за вбивство батька. Але якщо в легенді головною темою була родова помста, то у Шекспіра Гамлет почав нове життя. У центрі трагедії проблема добра і […]...
- Сонети Вільяма Шекспіра: “Любов – на бурі зведений маяк…” Вільям Шекспір – геній англійської літератури. Вільям Шекспір назавжди увійшов в історію світової літератури як поет, драматург та театральний діяч, і усі знають його неперевершені комедії (“Дванадцята ніч”, “Багато шуму з нічого”), глибокі філософські трагедії (“Гамлет”, “Ромео і Джульєтта”). Але Шекспір відомий також і як засновник одного з чудових театрів Британії театру Глобус. Сонети Шекспіра […]...
- Відповіді до драми Вільяма Шекспіра “Ромео та Джульєтта”? 1. Що лягло в основу сюжету драми Вільяма Шекспіра “Ромео та Джульєтта”? Відповідь: Старовинна легенда XІV ст. 2. У якому місті розгортаються події, описані в трагедії “Ромео та Джульєтта”? У місті Верона. 3. На фоні Відповідь: тлі якого основного конфлікту змальовуються події драми “Рсмео та Джульєтта”? Відповідь: На фоні ворожнечі двох сімей: Монтеккі та Капулетті. […]...