Три мушкетери характеристика образів Атоса, Портоса й Арамиса
Три мушкетери: Атос, Портос і Арамис – друзі д’артаньяна, у всім йому що допомагали, пов’язані з ним нерозривними узами й загальними пригодами, що персоніфікують собою настільки притягальний для д’артаньяна мир, де правлять честь, шляхетність і порядність – на противагу миру кардинала Ришелье. Дюма наділяє мушкетерів всіма можливими позитивними якостями, часом перетворюючи їх у застиглі втілення цих якостей замість живих і динамічних характерів. Однак єднальне їхнє теперішнє товариство, їхня вірність кодексу честі й справжній
Люди високого походження, вони змушені приховувати свої теперішні імена й причини, що спонукали їх стати мушкетерами По ходу дії відкривається тільки минуле А. (хоча в продовженнях роману стають відомими й історії П. і Ар.), повне романтичного трагізму: женившись на юній і прекрасній дівчині, оказавшейся спокусницею й злодійкою, він приносить її в жертву своєї честі й приховує особу шляхетного графа де Ла Фер під маскою королівського мушкетера. П. і Ар також
Скоріше їх більше характеризує смуток і меланхолійність: Ар. всі частіше звертається до богослов’я й мріє стати абатом, П. притягає кубок з вином. Найменш романтичним з них усіх залишається П. , зображений людиною досить недалеким і хвалькуватим.
Однак обов’язкові атрибути – честь, шляхетність, щира й глибока прихильність до друзів – збережені й за етимдобрим велетнем, що постійно попадає впросак. Самий трагичний і одночасно самий піднесений герой Дюма – А. “Прекрасний тілом і душею”, але “стриманий, відлюдний і неговіркий”, що ставить честь вище всього на світі, він до крайності педантичний і сповнений почуття власного достоїнства “Немов потіхи заради підставляючи себе під кулі”, тому що він не дорожить своїм життям, А. нагадує сумного лицаря, якому додані неземні риси. Повну протилежність А. і П. являє собою Ар.: жіночно гарний, лагідний, мало-мало слащавий і навіть лицемірний.
За цією м’якою оболонкою, однак, схована незвичайна мужність Три герої прекрасно доповнюють один одного, їхній сполучник доносить авторське подання про ідеал, яким стає мир мушкетерів, а кожна нова пригода лише підтверджує, що ідеал вивірений і міцний
Схожі твори:
- Три мушкетери характеристика образа кардинала Ришелье Ришелье, кардинал – перший міністр, що володіє фактично необмеженою владою навіть над королем Людовиком XІІІ, так чи інакше бере участь у всіх подіях, що відбуваються у романі, і плетущий хитромудрі інтриги, спрямовані головним чином проти королеви Ганни Австрійської. Р. персоніфікує собою головну конфронтуючим мушкетерам силу, з якої вони, однак, справляються, а в остаточному підсумку досягають […]...
- Три мушкетери характеристика образа Д’артаньяна Д’артаньян – головний герой роману, що приїхав з Гаскони в Париж у пошуках слави й блискучої кар’єри, розумний, безстрашний, хитрий і непереборний герой, що відразу ж потрапив у вир придворних інтриг, що тягнуть за собою нескінченні дуелі, сутички й пригоди, незвичайно щасливий, своїм розумом, шляхетністю, прямотою й везінням добивающийся всього, про що мріяв, і снискавший […]...
- Три мушкетери характеристика образу Міледі Міледі – колишня графиня де Ла Фер, дружина Атоса, яку він повісив, побачивши клеймо злочинниці на її плечі. Проте М. врятувалася і зробилася довіреною особою кардинала Рішельє, т. е. смертним ворогом мушкетерів. Упродовж роману вони успішно справляються з її хитромудрими задумами, і врешті-решт, після того, як М. вбиває полюблену д’Артаньяна Констанцію Бонасье, мушкетери страчують її […]...
- Три мушкетери характеристика образа Міледі Міледі – колишня графиня де Ла Фер, дружина Атоса, що він повісив, побачивши клеймо злочинниці на її плечі. Однак М. урятувалася й зробилася довіреною особою кардинала Ришелье, тобто смертним ворогом мушкетерів. Протягом роману вони успішно справляються з її хитромудрими задумами, і зрештою, після того як М. убиває кохану д’артаньяна Констанцію Бонасье, мушкетери стратять неї в […]...
- Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького Відтворення історичної долі України в роки Руїни в історичному романі «Чорна рада» Один із корифеїв української літератури, видатний письменник, ім’я якого несправедливо було виключене з історії української літератури, в своєму історичному романі «Чорна рада» показав нам два протилежних образи: Сомка і Брюховецького. Ними автор розкриває головний конфлікт, через який бачимо основну думку твору. Ці персонажі […]...
- Порівняльна характеристика образів Онєгіна і Тетяни Порівняльна характеристика образів Онєгіна і Тетяни Я не в Онєгіна закохалася, а в Онєгіна й у Тетяну (і, мабуть, у Тетяну трохи більше), у них обох разом, у любов. М. Цвєтаєва Хоча роман Пушкіна названо “Євгеній Онєгін”, образ Тетяни Ларіної не менш важливий і цікавий, аніж образ Онєгіна. А якщо говорити про ставлення до героїв […]...
- Подорож Гуллівера характеристика образів Чарівників Чарівники – мешканці острова Глаббдобдриб, де живуть одні чародії. Вони одружуються тільки між собою, а старий в роді є Правителем. Йому дано по своєму бажанню викликати до життя мертвих, примушуючи їх служити собі впродовж двадцяти чотирьох годин. Завдяки магічним даруванням Правителя Гулливер дістає можливість побачити світ від прадавніх часів до сучасності. Зіставлення виявляється не на […]...
- Декамерон характеристика образів Ченців Ченці – одні з найбільш популярних персонажів збірки. Дещо лунає їх узагальнена характеристика, де підкреслюється їх дурість, похіть і пожадливість, лицемірство, схильність до розкоші і зніженості. У сюжетах присвячених їм новел чаші всього обіграється їх любострастя: М. Приводить молоденьку поселянку в келію, де його застає абат, який також не може встояти перед спокусою; абат деякого […]...
- Божественна комедія характеристика образів Франческо та Ріміні і Паоло Малатеста Франческа та Ріміні і Паоло Малатеста – герої одного з найвідоміших і драматичніших епізодів “Божественної комедії”. Вони з’являються в другому крузі Пекла серед любострасників. У відповідь на заклик Данте вони виступають з вихору душ, що мчать, і розповідають поетові історію своєї любові і смерті(говорить Ф., а П. ридає). Ф., будучи дружиною Джанчотто Малатеста, полюбила молодшого […]...
- Декамерон характеристика образів Оповідачів і оповідачок новел Оповідачі і оповідачки новел – троє молодих людей(Памфило, Филострато, Дионео) і сім пані(Пампинея, Фьям-метта, Филомена, Емілія, Лауретта, Нейфила, Элисса), які, зустрівшись у флорентійській церкві Санта Марія Новела, вирішують віддалитися з охопленої чумою Флоренції(час дії – 1348 р., сумно прославлений страшною чумною пошестю) в заміський маєток. Зустріч відбувається у вівторок, в середу вони покидають місто і […]...
- Порівняльна характеристика образів Петра й Миколи (за п’єсою І. Котляревського “Наталка Полтавка”) І. Котляревський дуже багато робив для становлення українського театру, був директором професійного театру в Полтаві. Його п’єса “Наталка Полтавка” – перший драматичний твір нової української літератури, у якому реалістично змальовано життя народу, його побут, мрії і прагнення. “Наталка Полтавка” – це драма кохання бідної української дівчини-селянки, яка відстоює своє право на щастя. Серед позитивних персонажів […]...
- Королева Марго характеристика образу Королева Марго – королева Маргарита Наваррская, найкрасивіша і найосвіченіша жінка Франції, видана заміж за Генріха Наваррского і що уклала з ним союз проти підступів французької королівської сім’ї, яка прагне згубити Генріха, знаючи, що йому в майбутньому передбачений трон. Обдарована неабияким розумом, М. успішно справляється з нелегким завданням. Проте в результаті інтриг гине її полюблений граф […]...
- Короткий зміст роману Три мушкетери Дюма А У перший понеділок квітня 1625 р. населення містечка Менг у передмістя Парижа здавалося схвильованим так, немов гугеноти здумали перетворити його в другу міцність Ла-Рошель; у Менг в’їхав парубок вісімнадцяти років нарижем мерині без хвоста. Його вигляд, одяг і манери викликали в юрбі городян шквал глузувань. Вершник, втім, не звернув на них уваги, як і личить […]...
- Подорож Гуллівера характеристика образів Академіків Лагадо Академіки Лагадо – учені Великої Академії, загін прожектерів, які “винаходять нові методи землеробства і архітектури і нові знаряддя і інструменти для всякого роду ремесел і виробництв, за допомогою яких, як вони запевняють, одна людина виконуватиме роботу за десятеро; протягом тижня можна буде спорудити палац з такого міцного матеріалу, що він простоїть вічно, не вимагаючи ніякого […]...
- Подорож Гуллівера характеристика образів Велетнів Велетні – жителі вигаданої держави Бробдингнег. Повернувшись з Лилипутии, Гулливер знову вирушає в подорож. Із-за сильної бурі корабель Гулливера відхиляється від курсу, і команда висаджується на острів, що зустрівся, де героєві являється щось вражаюче – люди велетенського зростання. Незабаром Гулливер зміг переконатися, що В. не страшні чудовиська, а такі ж люди, як він сам. Бробдингнег […]...
- Пісня про Нибелунгів характеристика образів Характеристика образів: Брюнхільда – персонаж “Пісні про Нибелунгах”, ісландська королева, діва-воячка, богатырша, що стала дружиною бургундського короля Гунтера. Ім’я героїні походить від исландск. hіldr, що означає “поєдинок, що відбувається на освяченому обгородженому місці”. Гунтер – персонаж “Пісні про Нибелунгах”, бургундський король, ім’я сходить до імені бургундського короля Гундихария, син короля, що помер, Данкрата і королеви […]...
- Характеристика образів Кутузова й Наполеона у романі Толстого “Війна й мир” “Війна й мир” – російська національна епопея, у якій знайшов своє відбиття характер великого народу в той момент, коли вирішувалися його історичні долі. Товстої, прагнучи охопити все, що він знав і почував у цей час, дав у романі звід побуту, вдач, духовної культури, вірувань, і ідеалів народу. Тобто головним завданням Толстого було розкриття “характеру російського […]...
- Характеристика образів Остапа та Соломії (за повістю М. Коцюбинського “Дорогою ціною”) І Повість М. Коцюбинського “Дорогою ціною”. (У своєму творі М. Коцюбинський змальовує персонажів з народу. Головні герої – Остап та Соломія – є типовими тогочасними українцями, проте мають і яскраві індивідуальні психологічні риси. Автор зображує персонажів з багатьох сторін: розкриває психологію своїх героїв, їхнє ставлення до життя, прагнення та цінності. Остап та Соломія – яскраві, […]...
- Іліада характеристика образів Зевса і олімпійських богів Зевс – верховний бог старогрецького пантеону. Усі події, описані в “Іліаді”, визначаються “волею Зевса”. З усіх олімпійських богів тільки 3. відкрито майбутнє: йому відомо все, що станеться в ході тривалої на багато років облоги Трої. Таким чином, 3. у поемі символізує абсолютну зумовленість подій людської історії і виступає втіленням вищого знання, недоступного іншим олімпійським богам […]...
- Ганс і Гретель характеристика образів Ганс і Гретель(“Ганс і Гретель”) – діти, що втілюють первозданну людську життєлюбність і природну стійкість в життєвих знегодах, що веде до справедливої перемоги над ними. Персонажі представлені в казках німецьких земель(Гессен і Швабия), а також Данії і Швеції. Образ дитинства, що виводиться у фігурах Г. і Г., містить в собі поєднання кмітливості і винахідливості з […]...
- Порівняльна характеристика образів Мотрі та Явдохи І. Мотря та Явдоха – яскраві образи роману Панаса Мирного “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” (Цими образами письменник вносить новий нюанс у художнє розв’язання одвічної проблеми жіночої долі, доводить, що навіть юридично вільній людині в умовах гнобительського ладу не дано жодних можливостей для особистого щастя.) ІІ. Порівняльна характеристика Мотрі та Явдохи. 1. Мотря – […]...
- Порівняльна характеристика образів Хіггінса і Пікерінга за п’єсою Бернарда Шоу “Пігмаліон” У 80-ті роки XІX століття Бернард Шоу починає боротися за новий театр, який у ті роки переживав кризу. Шоу свідомо відмовляється від принципів “добре зробленої” драми і широко користується парадоксом як одним із визначальних мистецьких прийомів. Наприклад, у п’єсі “Пігмаліон” драматург показує божевілля і оманливість довкілля, Б. Шоу ніколи не закінчував свої п’єси трагічним кінцем. […]...
- Порівняльна характеристика образів Марусі й Наталки Полтавки Порівняльна характеристика образів Марусі й Наталки Полтавки І. Утвердження народної моралі та внутрішньої краси людини в творах літератури. (Принципи народної моралі утверджували й Іван Котляревський у п’єсі “Наталка Полтавка” і Г. Квітка-Основ’яненко у повісті “Маруся”.) ІІ. Розкриття авторами душевної краси героїнь. 1. Працьовитість, доброта, ввічливість Марусі та Наталки. (Наталку з самого початку п’єси бачимо за […]...
- Повесті Белкіна характеристика образів Самсон Вирін Самсон Вырин – станційний доглядач, нещасний чиновник 14-го(останнього) класу, “сущий мученик” посади, батько дочки Дуни, відвезеної гусаром в Петербург. Повість, розказана Белкину титульним радником А. Г. Н., поміщена в циклі четвертій, але у виносці до листа “одного поважного чоловіка” вона поставлена на перше місце; навряд чи це випадково. С. В. – найскладніша з фігур, представлених […]...
- Повесті Белкіна характеристика образів Адриян Прохоров Адриян Прохоров – головний і практично єдиний самостійний герой повісті, московський трунар. Історію про Адрияне Белкину розповів прикажчик Б. В.; але не лише голос прикажчика – голос самого Белкина насилу пробивається крізь авторську інтонацію Пушкіна. Він вказує на те, що світова література досі знала образ веселого трунаря : у романі В. Скотта “Ламмер-мурская наречена” і […]...
- Троє в човні, не рахуючи собаку характеристика образів Я, Джорджа і Гарриса Я, Джордж і Гаррис – три друзі, що відправилися у багатоденну човнову подорож вгору по Темзі і після різноманітних колотнеч що втекли на потягу в Лондон, кинувши свій човен під дощем. Все троє виступають своєрідним колективним героєм гумористичної хроніки подорожі, що ведеться від першої особи. Оскільки разом з описом власне пригод в тканину розповіді вводяться […]...
- Синій птах характеристика образів Тильтиля і Митиля Тильтиль, Митиль – діти, що здійснюють уві сні мандри, які з хатини дроворуба переносять їх в Країну Спогадів, Палац Ночі, Сади Блаженств, Царство Майбутнього. Сюжет феєрії – історія присвячення маленьких героїв в прості, але необхідні моральні істини і їх залучення до світу вищих цінностей людського буття. Синій Птах – аналог блакитної квітки романтиків, дивовижне втілення […]...
- Unusual Notice Mr. Robinson had to travel somewhere on business, and as he was in a hurry, he decided to go by air. He liked sitting beside a window when he was flying, so when he got on to the plane, he looked for a window seat. He found that all of them had already been taken […]...
- Два сини – дві долі (порівняльна характеристика образів Остапа та Андрія за повістю М. В. Гоголя “Тарас Бульба”) Є в історії українського народу могутній і прекрасний період: це – запорозьке козацтво. Про нього написано чимало цікавих творів, і один з найкращих – повість М. В. Гоголя “Тарас Бульба”, над якою письменник працював майже десять років. Змальовуючи героїчну боротьбу українців за своє національне визволення, автор показує долі героїв у єдності з народним рухом. Це […]...
- Поема Лесі Українки “Давня казка”: порівняльна характеристика образів поета і лицаря Бертольда Леся Українка – мужня, волелюбна людина, яка завжди вірила в перемогу робітничого класу над експлуататорами. Вона любила сій народ і високої цінувала його прагнення бути незалежним. З цією темою в поемі тісно пов’язана 1 проблема ролі поета в житті народу. Народній співець живе серед людей, він? знайшов собі вірних друзів та однодумців. Його пісні висловлювали […]...
- Твір на тему: “Характеристика образів драми Ф. Шиллера “Вільгельм Телль” Образи ворогів у драмі Ф. Шиллера “Вільгельм Телль” зв’язані переважно з насильницькими діями і утисками, які вони чинили до селян на захопленій швейцарській землі. “По всіх кутках тут підступи i зрада, До нас в доми вриваються зухвало Насильства слуги…” – Скаржиться на австрійців Вальтер Фюрс, один із селян. Австрійські найманці жорстоко знущалися з швейцарських селян: […]...
- Порівняльна характеристика образів простої сільської дівчини Устини та освіченої панночки (за повістю Марка Вовчка “Інститутка”) Порівняльна характеристика образів простої сільської дівчини Устини та освіченої панночки (за повістю Марка Вовчка “Інститутка”) І. Життєві ідеали кріпачки та панночки. (Устина мріє стати вільною, а панночка – розбагатіти за рахунок експлуатації селян-кріпаків.) ІІ. Основні риси характеру. 1. Повага Устини до простих людей і зневажливе ставлення панночки до бідних. (Устина щира і привітна з подругами-кріпачками. […]...
- Порівняльна характеристика образів Хіггінса і Пікерінга П’єса «Пігмаліон» – не красива історія, в основі якої – міф про Пігмаліона. Головні герої цієї п’єси – це професор англійської фонетики Генрі Хіггінс та знавець індійських діалектів полковник Пікерінг. Вони дуже різні за характером і зовнішністю. Професор Хіггінс – це чоловік років п’ятдесяти, з сивим волоссям і зі зморшками на обличчі, невеликого зросту. А […]...
- Порівняльна характеристика образів поета і лицаря Бертольда Леся Українка – мужня, волелюбна людина, яка завжди вірила в перемогу робітничого класу над експлуататорами. Вона любила сій народ і високо цінувала його прагнення бути незалежним. З цією темою в поемі тісно пов’язана проблема ролі поета в житті народу. Народній співець живе серед людей, він знайшов собі вірних друзів та однодумців. Його пісні висловлювали думки […]...
- Порівняльна характеристика образів Ахілла та Гектора Перш ніж ми почнемо осмислювати кульмінаційний епізод поеми “Іліада” – “Двобій Ахілла і Гектора”, простежимо за повним текстом, що передувало поєдинку, як готувались до нього герої. Почнемо з Гектора. Гектор людяний. Він ні разу косо не глянув на Єлену, а це ж вона винна у всіх бідах троянців, не дорікнув їй гірким словом. І до […]...
- Характеристика образів Брюховецького і Сомка «Чорна рада» П. Куліша – перший соціально-історичний український роман, в якому відбилися особливості національного характеру запорожців. В основу історичної романістики покладено зображення складних, переломних періодів історії, бурхливі події яких зумовили гострі ситуації, формували сильні характери, безмежно віддані своїм ідеям особистості. Тому роман П. Куліша «Чорна рада» ми по праву можемо віднести до загалу найкращих світових […]...
- Твір на тему: “Характеристика жіночих образів героїв роману “Герой нашого часу” М. Лермонтова Бєлінський назвав роман “Герой нашого часу” “криком страждань” і “сумної думою” про 30-х роках XIX століття. Цю епоху з повною підставою називали епохою лихоліття, що настала в Росії після розгрому повстання декабристів. Тяжкий час породжували похмурі характери. Бездуховність породжує зло і несе його в усі сфери життя. Особливо боляче це зло відбивається на долях людей. […]...
- Твір на тему: Два сини – дві долі (порівняльна характеристика образів Остапа та Андрія за повістю М. В. Гоголя ” Тарас Бульба”) Є в історії українського народу могутній і прекрасний період: це – запорозьке козацтво. Про нього написано чимало цікавих творів, і один з найкращих – повість М. В. Гоголя “Тарас Бульба”, над якою письменник працював майже десять років. Змальовуючи героїчну боротьбу українців за своє національне визволення, автор показує долі героїв у єдності з народним рухом. Це […]...
- Твір на тему: “Характеристика образів Басаврюка, Петруся та Коржа за повістю Миколи Гоголя “Вечір проти Івана Купала” Відома повість Миколи Гоголя “Вечір проти Івана Купала” розкриває перед читачами не тільки цікавий сюжет, повний незвіданого і цікавого, у зв’язку з участю в сюжеті нечистої сили, а й кілька цікавих образів. Аналізувати ці образу теж цікаво, адже кожен з них відігравав неповторну і унікальну по-своєму роль і визначав подальший розвиток повісті та її закінчення. […]...
- Іліада характеристика образа Париса Парис – син Приама, пануючи Трої, брат Гектора. П. в “Илиаде” – хвалькуватий, дозвільний і безтурботний красень, що, віроломно порушивши закони гостинності, викрав у Менелая його дружину Олену. Краса П. у поемі часто протиставляється відсутності в нього чисто чоловічих якостей: хоробрості й військової честі. Коли ворогуючі сторони домовляються про те, що результат війни повинен вирішити […]...