Home ⇒ 📕Шкільні твори ⇒ Про тих, кого ми приручили
Про тих, кого ми приручили
Значне місце в нашому житті посідають тварини – “брати наші менші”. І ми мусимо піклуватись про тих, кого ми приручили.
У сучасному суспільстві відносини між людиною та твариною стають дедалі гострішими. Мисливці, які вбивають рідкісного звіра заради хутра чи м’яса, не замислюються над тим, що вони, може, знищують останнього представника цього виду, що більше ніхто не зможе милуватися цією чарівною істотою. Діти, які знущаються з маленьких кошенят, не замислюються над почуттями матері-кішки, яка хоче допомогти своїм дітям, але
Я люблю тварин, не розумію тих людей, які за власним
Може, колись настане час, коли не буде потреби навмисно вбивати звірів. Я гадаю, що тільки тоді людина та тварина зможуть жити у мирі й злагоді.
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Схожі твори:
- Ми відповідальні за тих, кого приручили Без чого не можна жити людині, щоб бути справді щасливою? Звичайно, це дім і сім’я. Родина – це ті, хто піклуються і переживають за тебе, уболівають і співчувають. Іноді трапляється так, що людина залишається самотньою. Щоб уникнути самотності, щоб знати, коли ти повертаєшся додому, що на тебе там чекають, люди заводять тварин. Це прекрасні істоти, […]...
- Ми відповідальні за тих кого приручили (за комедією Б Шоу Пігмаліон) Ми відповдальні за тих, кого приручили”, – з першого погляду здається, що це твердження є цілком справедливим та незаперечним. Особливо, коли ми говоримо про свійських тварин. Згадаємо нещодавню “моду” на собак агресивних бійцових порід, не призначених для домашнього утримання. Через деякий час окремі представники “модної” породи опинилися на вулиці. Всю глибину трагедії навіть важко усвідомити, […]...
- Чому і від кого треба охороняти природу? У школі нас вчать, що природні ресурси – це народне багатство, що природу треба охороняти. Це все правильно, але чи завжди ми замислюємося над своїми вчинками, чи кожен може впевнено сказати, що він не шкодить природі рідного краю? І взагалі, чи всі розуміють, що таке природа, чим вона є для нас? Маля скаже: “Природа – […]...
- Unusual Notice Mr. Robinson had to travel somewhere on business, and as he was in a hurry, he decided to go by air. He liked sitting beside a window when he was flying, so when he got on to the plane, he looked for a window seat. He found that all of them had already been taken […]...
- Щастя знає, кого шукає Щастя в коленого своє. Для дитини щастя – це нова іграшка або навіть цукерка, для молодої людини – складений іспит чи вдало знайдена робота, для зрілої – сімейний добробут, достаток, для старої – піклування дітей та онуків. Цей перелік можна продовжувати безкінечно, бо скільки людей – стільки й думок з приводу питання про щастя. Але, […]...
- Для кого написані закони? Від народження до смерті людину охороняє закон. Вступив ти до університету або одружився, купив автомобіль або вийшов на пенсію – ти виконуєш дію, в якій присутній закон. Той самий закон застосовують до тих, хто робить дії, несумісні із загальнолюдськими правилами. Деякі люди вважають, що дуже обтяжливо знати стільки законів, – адже їх так багато. Нехай, […]...
- Кого я вважаю справжним другом Справжній друг для мене – це, насамперед, людина, спілкування з якою не тільки дає мені задоволення, а й сприяє розвитку мене як особистості, людини. Мені здається, що, спілкуючись із друзями, люди можуть розвиватися не менше, ніж під час навчання чи читання книжок. Я маю на увазі не здобування нових знань – для цього достатньо погортати […]...
- Для кого в світі живемо? Україна… Моя батьківщина, той найрідніший у світі куточок, де я народилася, де стоїть наш будинок, де могили рідних мені людей, де моя школа, учителі, кохані, діти. Навколо усе таке звичне, дороге, але справжню ціну усьому цьому відчуваєш лише тоді, коли втратиш. Якщо людина не байдужа, не живе життям рослини, їй важко покинути свій край. Згадайте […]...
- Кого можна вважати героєм? (твір-роздум) Звичайно прийнято вважати, що герой – це той, хто врятував людину, яка тонула, або виніс з палаючого будинку дитину, – таких людей навіть нагороджують медалями. Але, на мій погляд, герой – не обов’язково той, хто здійснює такі значні, а часом навіть відчайдушні вчинки. Героєм можна вважати і того, хто здатний здобути перемогу над самим собою. […]...
- Ти назавжди у відповіді за ті, кого приручив Твір по казці Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”. Антуан де Сент-Екзюпері не писав спеціально для дітей. І взагалі, за професією він був не письменником, а чудовим льотчиком. Однак його прекрасні добутки, такі як “Нічний політ”, “Планета людей”, “Військовий льотчик”, і, звичайно ж, “Маленький принц”, поза всяким сумнівом, належать до кращого, що було написано у Франції […]...
- “Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив” (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”) “Шлях до щастя – робити щасливими інших”. Роберт Інгерсолл Казка Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”… Для кого вона? Для дітей? Для дорослих? А можливо, для нас – для тих, хто вже не хоче вважати себе дітьми, але ще не став дорослим. Тут, як у чарівній казці, є Принц і чудеса. Тільки от кінець сумний: Принц […]...
- Про кого розповідає Екзюпері Це дуже гарно – йти над морем хмар, це дуже красиво, але пам’ятайте: під тим морем хмар – вічність… Ми часто попадали в скруту. Начальники аеропортів по тривозі викликали наших товаришів. І поступово всі вони збиралися круг нас, мов коло ліжка хворого. Співчуття. Марні поради. Але скільки в них ніжності! Ми боялися втрачати товаришів. Ніхто […]...
- Кого і за що засуджує Г. Сковорода у своїх байках Видатний поет-мислитель Г. С. Сковорода був і зачинателем української літературної байки. У 1774 році він склав збірку “Басні Харьковскія”, до якої увійшли тридцять байок. У них він висміював гонитву козацької старшини за дворянськими титулами, викривав поміщиків-паразитів, що живуть за рахунок народу, стверджував повагу до трудящого люду. Кілька байок Г. Сковорода присвятив злободенній темі про справжню […]...
- Хто в кого вкрав щастя? (за драмою І. Я. Франка “Украдене щастя”) Хто в кого вкрав щастя? (за драмою І. Я. Франка “Украдене щастя”) Щастя… Чи дароване воно долею, чи залежить воно від тебе та людей, які тебе оточують? На це складне запитання кожному свою відповідь дає життя. Та от у героїв драми Івана Франка “Украдене щастя” його украли. Хто ж і в кого украв щастя? Пізня […]...
- Твір на тему: “Кого з однокласників я поважаю і чому?” Рідний шкільний клас запам’ятовується людині на весь залишок свого життя. В рідному класі вона знайомиться зі своїми першими друзями, отримує перші корисні знання про світ і суспільстві. Спілкування в класі завжди буває простим і невимушеним, саме з цієї причини в ньому так швидко з’являються справжні друзі, з якими дуже не хочеться розлучатися після випуску. У […]...
- Кого висміює Т. Шевченко у п’єсі “Назар Стодоля”? Тарас Шевченко Ї визначний письменник Украіни. Він умів правдиво, історично достовірно відтворити життя й побут різних соціальних верств украінського суспільства. У п’єсі “Назар Стодоля” автор висміює заможну козацьку старшину, засуджує соціальну несправедливість, викриває фальш, лицемірство, брехливість старшини, яку уособлює Хома Кичатий. Цей образ негативний, поданий він у реалістично-викривальному плані. Основна мета його життя Ї багатство. […]...
- З чого і з кого сміється А. Чехов? Дивний у Чехова сміх! Що більше читаю чеховські оповідання, то менше вірю в те, що він сміється. Ось іде вулицею невідомого містечка місцева влада – поліцейський наглядач із городовим. Але прізвище у цієї влади як тавро – Очумелов. Хто ж нагородив таким прізвищем чиновника, який уособлює Російську імперію та її закони? За цією історією про […]...
- Для кого і заради чого ми навчаємося? (твір-роздум) Мій дядько в службових справах часто буває за кордоном. Об’їздив півсвіту. З кожної поїздки він завжди привозить багато подарунків, до того ж дуже цікавих. З останньої своєї поїздки дядько привіз мені конструктор. Розкривши ошатну щільну коробку, на якій було зображено машини; я побачив безліч металевих деталей, інструмент. Я захоплено ойкнув. Було таке враження, що я […]...
- “У кого ненька, у того й голівка гладенька” Саме весна, привітна і щедра, подарувала Україні вірного сина, а світові – генія. Ім’я дала хлопчикові рідна мати – Тарас. Дитинство Тарасика було нещасливе, бо дуже скоро він залишився сиротою: Там матір добрую мою, Ще молодую у могилу нужда Та праця положила… Учитися хлопчик не мав змоги, тому з тринадцяти років пас чужі ягнята. Обернувся […]...
- На кого я хотів би бути схожим Протягом життя людина, розвиваючись і вдосконалюючись, споглядаючи навколишній світ, знаходить для себе в ньому щось особливе, близьке безпосередньо їй одній. І залежно від того, який світ вимальовує в своїй уяві, вона прагне (так мені здається) бути схожою на певних видатних особистостей. У кожного вони свої. Так сталося, що я, здобуваючи знання з хімії, захопився вивченням […]...
- Ти завжди відповідальний за тих, кого приручив Тварин ми за звичкою називаємо братами нашими меншими. Ми ставимось до них дещо зверхньо: говорити вони не вміють, і розуму, здається, їм Бог недоважив. Як же ми помиляємося! Тварин ми приручили дуже давно, і не помічаємо, якими сумними очима вони інколи дивляться на нас. Домашніх тварин дуже багато. У містах їм відведено переважно декоративну роль. […]...
- Чому треба берегти рідну мову і від кого її слід захищати Мова – то форма, яка, наче глечик воду, утримує менталітет народу. І якщо розбити глечик, то вода не зникне, а просто розтечеться, випарується, піде у землю. І люди без мови не зникнуть. Вони просто стануть інакше дивитись на ті самі речі. Вони стануть інші. Але коли я чую заклики захистити нашу мову від конкурентів, я […]...
- Чому слід берегти рідну мову і від кого її захищати? Історія повідомляє, що були часи, коли знання рідної мови вважалося немодним, непрестижним. Коли навіть малограмотні люди намагалися віддати своїх дітей до шкіл із російським навчанням, думаючи, що тоді їх діти стануть розумнішими, культурнішими. Зверніть увагу, як розмовляють у нашому місті. Більшість просто “емігранти” власної мови, що користуються суржиком і позиченою напівскаліченою російською мовою. І як […]...
- Твір на тему: “На кого я хотiв би бути схожим?” Людині далеко не просто стати успішною по життю. Думається, що досягти чогось, перевершити всіх оточуючих і отримувати престижну винагороди хочуть всі. Але по-справжньому успішними, відомими і знаменитими стають одиниці – аж надто важко впоратися з конкуренцією. Саме з цієї причини деякі люди хочуть стати успішними, скопіювавши поведінка когось іншого або, як мінімум, ставши схожим на […]...
- Твір на тему: “Кого з своїх друзів я поважаю і чому?” У всі часи найбільшу повагу у мене викликали ті люди, які були готові брати відповідальність за себе і всіх тих, хто їх оточує. Далеко не так просто нести відповідальність за самого себе, адже людина надзвичайно часто потрапляє в різні неприємності і стикається з різними проблемами. І вже тим більше набагато складніше нести відповідальність за інших, […]...
- На кого я б хотіла бути схожою У кожної людини є взірець, тобто той, до кого вона хоче наблизитись, на кого бажає бути схожою. Це абсолютно нормальне й природне явище. Таке прагнення допомагає нам досягти вищої мети – обрати свій життєвий шлях. У різні хвилини життя в мене перед очима постають різні люди, на яких я хочу бути схожою. Я люблю читати, […]...
- Кого б ви у своєму класі, школі назвали інтелігентом? Чи вважаєте ви інтелігентом себе? Найприкріший висновок, який виникає після прочитаного, полягає в тому, що інтелігентність, на жаль, перестала бути модною в сучасному суспільстві, особливо в молодіжному середовищі. Життя й справді, здавалось би, учить нас зовсім іншим манерам самоствердження. Конкуренція, нагромадження прибутків, на перший погляд, взагалі чужі будь-якій честі й моралі. А з іншого боку, […]...
- Твір на тему: “Кого я вважаю головним героєм повісті І. Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я” Головним героєм повісті І. Нечуй-Левицького “Кайдашева сім’я” я вважаю голову родини Кайдашів – Омелька. Це мій улюблений герой у творі. Незважаючи на деякі його вади, ця людина гідна усілякої поваги, адже Омелько Кайдаш прожив нелегке і довге трудове життя, через що і зістарився передчасно. Про це свідчить навіть його зовнішність: “здорові загорілі жилаві руки, лице, […]...
- Твір на тему “Кого можна вважати героєм” Кожну людину, що виявила хоробрість, самовідданість і відвагу можна вважати героєм, а вчиноктакої людини можна назвати подвигом. Людина протягом свого життя робить багато різних вчинків: добрих і поганих, буває байдужою до чужого лиха, або протягає руку допомоги. Інколи ризикуючи своїм життям незважаючи на небезпеку йде на подвиг. Вчинок п’ятирічної дівчинки Насті Овчар, близько семи років […]...
- Що мав на увазі П. Куліш “Ні в кого з українців не було такої сім’ї, як у тебе” Довгий час селяни могли мати в хаті для читання лише церковні книги – Часослов, Псалтир та “Житія святих”. їх читали, поважали, але не зовсім розуміли. Чи не вперше поетичне українське слово завітало до селянської хати з виходом Шевченкового “Кобзаря”. Це була дійсно “Чарівна книжка”, де говорилося простою, зрозумілою мовою про речі, які хвилювали народ, відповідали […]...
- Кого можна вважати справжнім учителем Кажуть, що найкращий учитель – саме життя. Школяр Генюк боявся двійки з літератури. Він став вигадувати різні способи, щоб запобігти такої для себе неприємності. То піймав молодшого учня Нестора і потяг у клас, щоб той йому підказував, то навіть приготував патрон, бо вчитель дуже боявся пострілів. Але трапилося несподіване. Постріли пролунали за вікном. Це фашисти […]...
- Твір на тему: “Хто любить, мусить розділити долю того, кого він любить” Про любов мало говорити не доводиться, а говорити багато можна нескінченно, так і не з’єднавши мотузочки вічних питань і відповідей, починаючи від “любить – не любить”, “моя перша любов” і закінчуючи “У чому щастя кохання”. І можна сказати словами Фредді Мерк’юрі: “Краще один рік любові, ніж життя на самоті”, а можна просто написати твір-роздум на […]...
- Хто в кого вкрав щастя? (За драмою «Украдене щастя») Щастя… Чи дароване воно долею, чи залежить воно від тебе та людей, які тебе оточують? На це складне запитання кожному свою відповідь дає життя. Та от у героїв драми Івана Франка «Украдене щастя» його украли. Хто ж і в кого украв щастя? Пізня зимова пора. В занепокоєнні чекає молода жінка Анна свого чоловіка Миколу. Та […]...
- Видатна вчителька (на кого я хотіла б бути схожою) Ім’я Софії Русової повернулося в історію України з проголошенням незалежності України. До того часу в основному згадували лише відомих педагогів: Макаренка, Сухомлинського та Ушинського. А ім’я Софії Русової, яка жила наприкінці XIX – початку XX століття, ніде не згадувалося, адже вона мала за мету відродити й розвивати українську національну школу, бо “братнє приєднання” України до […]...
- Твір на тему: “Немає на світі таких речей, заради яких варто було відвернутися від того, кого любиш” за романом А. Камю “Чума” Французький письменник А. Камю народився у Алжирі – тогочасній колонії Франції. Своєю творчою діяльністю письменник залишив читачам яскраві модерністські твори. Він філософськи вдивлявся у світ, в якому “немає Бога”, світ, де володарює абсурд. Письменника хвилювали такі важливі питання, як сенс існування людини, її моральний вибір, тема свободи людини у сучасному суспільстві. Естетичні і філософські погляди […]...
- Для кого в мире живем? Украина… Моя родина, самый родной в мире уголок, где я родилась, где стоит наш дом, где могилы родных мне людей, где моя школа, учителя, любимые, дети. Вокруг все такое привычное, дорогое, но истинную цену всему этому чувствуешь только, когда потеряешь. Если человек не безразличный, не живет жизнью растения, ему трудно покинуть свою землю. Вспомните только, […]...
- Твір на тему: “Кого з сучасників я вважаю успішною людиною” Будь-яка часова епоха має своїх героїв і невдах. Сучасна Україна примітна тим, що найбільш успішні люди і ті, хто гідний особливої??поваги й уваги, зазвичай позбавлені тут таких почестей, які є у справжніх негідників і навіть злочинців. Проте, звичайні люди, як, наприклад, я, завжди можуть виділити по-справжньому успішних людей, які домоглися свого успіху не обманом і […]...
- Кого можно считать настоящим учителем Говорят, что лучший учитель – сама жизнь. Школьник Генюк боялся двойки по литературе. Он стал придумывать разные способы, чтобы предотвратить для себя такую неприятность. Он поймал младшего ученика Нестора, чтобы тот ему подсказывал, а раз даже приготовил патрон, так как учитель очень боялся выстрелов. Но случилось неожиданное. Выстрелы прозвучали за окном. Это фашисты расстреливали мужественных […]...
- Кого бы вы в своем классе, школе назвали интеллигентом? Считаете ли вы интеллигентом себя? Самый неутешительный вывод, который возникает после прочитанного, заключается в том, что интеллигентность, к сожалению, перестала быть модной в современном обществе, особенно в молодежной среде. Жизнь и в самом деле, казалось бы, учит нас совсем другим манерам самоутверждения. Конкуренция, накопление прибылей, на первый взгляд, вообще чужды любой чести и морали. А […]...
- Теория литературы: “Кого же относят к “другой” прозе”? В конце 1980-х годов литературовед Г. Белая в статье “”Другая” проза: предвестие нового искусства” задалась вопросом: “Кого же относят к “другой” прозе”? И назвала самых разных писателей: Л. Петрушевскую и Т. Толстую, Венедикта Ерофеева, В. Нарбикову и Е. Попова, Вяч. Пьецуха и О. Ермакова, С. Каледина и М. Харитонова, Вл. Сорокина и Л. Габышева и […]...