Декамерон характеристика образу Государя
Государ – один з центральних персонажів книги, виступає, як правило, в позитивному світлі, ілюструючи своєю поведінкою яку-небудь з основних соціальних доброчесностей. Розсудливість і розсудливість проявляє лавгобардский король Агилульф : коли невідомий хитрістю опановує його дружину, король припиняє розшуки, розуміючи, що задоволення від помсти не покриває ганьби розголосу(сюжет, використаний в одній з “казок” Лафонтена).
Французький король піднімається над становими забобонами, віддаючи борг вдячності тій, що вилікувала його
Король Сипилии Педро Арагонський з благородством і великодушністю обходиться із закоханою в нього дочкою аптекаря Лізою: оголошує себе її лицарем, обдаровує і видає заміж. Гідну великого монарха вдячність виявляє Саладін. Ще одна група новел показує, як Г. долає плямуючу його пристрасть або слабкість. Той
Король Франції Філіп Кривій, зрозумівши “кулінарний” натяк маркізи Монферратской(трапезою, що зустріла його, з одних курей), вважає за благо загасити любовне полум’я, що охопило його. Послухавши навіювання графа Ги де Монфора, таке ж рішення обирає король Неаполя Карл Анжуйский, що спокусився було Джиневрой, чарівною дочкою мессера Нери дельи Убер-ти(засобом, відвертаючим Г. від непристойного вчинку, завжди, як в цій парі новел, служить або дотепність, або мудра рада). Єдиний Г.
“Декамерона”, що не утримався від жорстокого і безрозсудного вчинку, – це Танкред, “дуже людяний і милостивий володар(якщо б тільки на старості своїх років не обагрив рук в крові закоханих) “; його поведінка прямо протилежно поведінці в схожій ситуації Агилульфа.
Схожі твори:
- Декамерон характеристика образа Государя Государ – один із центральних персонажів книги, виступає, як правило, у позитивному світлі, ілюструючи своїм поводженням яку-небудь із основних соціальних чеснот. Розсудливість і розважливість проявляє лавгобардский король Агилульф: коли невідомий хитрістю опановує його дружиною, король припиняє розшуки, розуміючи, що задоволення від помсти не покриває ганьби розголосу (сюжет, використаний в одній з “казок” Лафонтена). Французький король […]...
- Декамерон характеристика образів Ченців Ченці – одні з найбільш популярних персонажів збірки. Дещо лунає їх узагальнена характеристика, де підкреслюється їх дурість, похіть і пожадливість, лицемірство, схильність до розкоші і зніженості. У сюжетах присвячених їм новел чаші всього обіграється їх любострастя: М. Приводить молоденьку поселянку в келію, де його застає абат, який також не може встояти перед спокусою; абат деякого […]...
- Декамерон характеристика образу Гризельды Гризельда – дружина Гвалтьери, маркіза Салуццкого, узята з бідної сільської сім’ї і піддана їм нечуваним випробуванням : спочатку він відбирає у неї дітей, дочку і сина, роблячи вигляд, що наказав їх убити, потім виганяє з будинку в одній сорочці і, нарешті, велів підготувати будинок до прийому нової дружини і прислуговувати їй за столом. Г. приймає […]...
- Декамерон характеристика образів Оповідачів і оповідачок новел Оповідачі і оповідачки новел – троє молодих людей(Памфило, Филострато, Дионео) і сім пані(Пампинея, Фьям-метта, Филомена, Емілія, Лауретта, Нейфила, Элисса), які, зустрівшись у флорентійській церкві Санта Марія Новела, вирішують віддалитися з охопленої чумою Флоренції(час дії – 1348 р., сумно прославлений страшною чумною пошестю) в заміський маєток. Зустріч відбувається у вівторок, в середу вони покидають місто і […]...
- Государ характеристика образа Государя Государ – головний предмет міркування Макиавелли й центральний політичний образ, створений їм у трактаті. Попередньо розглянувши, які бувають типи держав (“республіки або керовані єдиновладно”, гл. І), давши історичні приклади їхніх різних варіантів, Макиавеллипереходит до проблеми політичної влади й насамперед тих умов, які дозволяють неї завоювати, а завоювавши, удержати. Починаючи із чотирнадцятої глави він цілком зосередився […]...
- Кіт в чоботях характеристика образу Кота Кіт дістався у спадок молодшому синові мірошника. Почувши про намір бідняка, що зневірився, з’їсти його і з шкури зробити муфту, К. “мовив йому тоном статечним і серйозним : “Не засмучуйтеся, государ мій; дайте мені тільки мішок та замовте парі чобіт, щоб мені було в чому пробиратися через кущі, і ви побачите, що вам дісталася зовсім […]...
- Декамерон характеристика образа Гризельди Гризельда – дружина Гвалтьери, маркіза Салуццкого, узята з бідної сільської сім’ї й піддана їм нечуваним випробуванням: спочатку він відбирає в неї дітей, дочку й сина, роблячи вигляд, що наказав їх убити, потім виганяє з будинку в одній сорочці й, нарешті, велить підготувати будинок до прийому нової дружини й прислужувати їй за столом. Г. приймає всі […]...
- Характеристика образу Римського Григорія Даниловича Римський Григорій Данилович – фінансовий директор Вар’єте. Разом з Варенухой Р. чекає приходу Лиходеева, потім отримує від нього телеграми з Ялти, після чого направляє Варенуху в ГПУ, причому той безслідно зникає. Р. зустрічає “чорного мага”, що прибув на представлення, – Воланда, а після скандального завершення сеансу чорної магії усамітнюється в кабінеті. Через деякий час туди […]...
- Одіссея характеристика образу Пенелопи Пенелопа – персонаж “Одіссеї”, дочка Икария і німфи Перибеи, чоловіка Одісея і двоюрідна сестра Олени. У світовій культурі ім’я П., яка цілих 20 років чекає повернення улюбленого чоловіка, стало уособленням вірної дружини. Під час відсутності Одісея П. осаджують численні женихи, юнаки з кращих сімей Итаки і довколишніх островів. Але П. Розуміючи, що сила на їх […]...
- Одіссея характеристика образу Одісея Одісей(у римській традиції Улисс – цар Итаки, головний герой поеми Гомера “Одісея” і один з другорядних персонажів “Іліади”), Мужність О. поєднується з хитромудрістю і розсудливістю. О. і сам вважає хитрість основною рисою своєї вдачі : “Я Одісей, син Лаэртов, скрізь винаходом багатьох /Хитрощів славних і гучною чуткою до небес вознесений”. Батько Антиклеї, матері О., – […]...
- Характеристика образу Вірного Иоганнеса Вірний Иоганнес(“Вірний Иоганнес”) – один з типів німецького фольклору – самовідданий друг, в цьому варіанті(що відбувається з області Цверн) слуга, в іншому(з Падерборна) – королівський син на ім’я Йозеф, що допомагає звідному братові. В. І., дізнавшись, що для щастя молодого короля, залишеного на його піклування королем-батьком, що помер, по волі таємничої сили мають бути здійснені […]...
- Орлеанська діва характеристика образу Жанни д’Арк Жанна д’Арк в зображенні Вольтера, що неодноразово звертався до цієї фігури, виступала і “хороброю амазонкою”, “ганьбою англійців”(“Генриада”), і “мужньою дівчиною, яку інквізитори і учені у своїй боязкій жорстокості звели на вогнище”(“Досвід про устої”), В “Орлеанській діві” Ж. з’являється по-крестьянски грубуватою і безмежно наївною. Ж. смуглява, міцно складена, усі зуби її цілі, і вона широко посміхається. […]...
- Характеристика образу Робінзона Крузо Робінзон Крузо – моряк, що виявився в результаті корабельної аварії на незаселеному острові у Вест-Індії недалеко від острова Тринідад і що зумів прожити на нім двадцять вісім років, спочатку в повній самотності, а потім з дикуном П’ятницею, освоїти цей острів і завести на нім господарство, в якому було усе необхідне для життя. Розповідаючи історію свого […]...
- Король жаб, або Залізний Генріх характеристика образу Залізного Генріха Залізний Генріх(“Король жаб, або Залізний Генріх”) – один з прикладів створеного народною фантазією образу вірного слуги. Належить “німецьких” персонажів у зборах братів Гримм(на відміну від таких, як Попелюшка, Червона Шапочка, Спляча красуня, що зустрічаються в казках інших народів); походить із землі Гессен і вважається одним із старих в Німеччині. Слуга королівського сина, засмучений тим, що […]...
- Королева Марго характеристика образу Королева Марго – королева Маргарита Наваррская, найкрасивіша і найосвіченіша жінка Франції, видана заміж за Генріха Наваррского і що уклала з ним союз проти підступів французької королівської сім’ї, яка прагне згубити Генріха, знаючи, що йому в майбутньому передбачений трон. Обдарована неабияким розумом, М. успішно справляється з нелегким завданням. Проте в результаті інтриг гине її полюблений граф […]...
- Пісня про Нибелунгів характеристика образу Зігфріда Зігфрід – трагічний герой “Пісні про Нибелунгах”. Король з Нижнього Рейну, син нідерландського короля Зигмунда і королеви Зиглинды, переможець Нибелунгов, що опанував їх клад – золото Рейну, – наділений усіма рисами ідеального епічного героя. Він благородний, хоробрий, чемний. Борг і честь для нього над усе. Автори “Пісні” підкреслюють його незвичайну привабливість і фізичну потужність. Саме […]...
- Мцирі характеристика образу Мцирі(послушник) – герой однойменної поеми; кавказький юнак, що потрапив до росіян. Відвезений генералом, він захворів в дорозі і був відданий для лікування в монастир. Існує розповідь біографа Лєрмонтова П. А. Висковатого з посиланнями на свідчення А. П. Шан-гірея і А. А. Хастатова, що в основу поеми покладений дійсний випадок. Відзначалося також, що Лєрмонтову могла бути […]...
- Крихта Цахес по прозванню Циннобер характеристика образу Цахес – пестун долі, потворний в усіх відношеннях, але що викликає загальне захоплення завдяки трьом чарівним волоскам. Казковий образ Ц. має глибокий сенс: в нім відбивається одна з ірраціональних сторін світоустрою – урочистість несправедливості, що виникає по волі випадку і набуває сили закону. Історію Ц. можна розглядати як одну з ілюстрацій взаємодії добра і зла. […]...
- Айвенго характеристика образу Айвенго – благородний молодий лицар, син Седрика Сакса, саксонського дворянина. Учасник ІІІ хрестового походу, друг і сподвижник короля Річарда Левове Серце, у свиті якого прибув в Палестину. До цього був вигнаний батьком з будинку і позбавлений спадку – за те, що посмів закохатися у вихованку Седрика леді Ровену, яку той готував в дружини Ательстану, останньому […]...
- Ярмарок марнославства характеристика образу Уільяма Доббина Доббин Уільям – товариш Джорджа Осборна по полку, що більше за усіх сприяв браку цієї гульвіси з Емілією Седли, яку віддано, – і майже до самого кінця без надії на почуття у відповідь – любить сам майор. Уособлення безкорисливості, відданості і надійності, Д. проте описаний з неприхованою іронією, яку містить в собі навіть його значуще […]...
- Королева Марго характеристика образу Карла ІX Карл ІX – французький король, в правління якого відбуваються події роману і чиє царювання ознаменовано страшною подією: Варфоломеевской ніччю – кривавим побиттям гугенотів, обманом притягнених в Париж. На початку роману К. з’являється сатрапом, заради розваги що стріляє в людей зі свого вікна і готового згубити тисячі безневинних людей заради сумнівних державних інтересів. Проте при цьому […]...
- Перетворення характеристика образу Замза Грегора Замза Грегор – головний герой новели. Прокинувшись після неспокійного сну, молодий комівояжер виявляє, що перетворився на комаху. “Лежачи на панцирно-твердій спині, він бачив… свій коричневий, опуклий, розділений дугоподібними лусочками живіт.”. Г. намагається не дивуватися з того, що стався. Перетворення він вважає результатом втоми і погіршення здоров’я. Вирішивши спершу піднятися з ліжка, одягнутися, поснідати, а вже […]...
- Характеристика образу Чайльда Гарольда Чайльд Гарольд – юнак, якого спонукає до безмежного скепсису “туги уїдлива сила”, що зробилася відмітною властивістю цілого покоління, що застало тільки захід героїчної епохи революційних потрясінь і визвольних воєн. Пушкінське визначення – “передчасна старість душі” – виділяє найістотнішу якість того, що утілився в Г. мирочувствования. Що забарвило собою цілий період європейського духовного життя, подібний умонастрій, […]...
- Ярмарок марнославства характеристика образу Ребеки Шарп Шарп Ребека(Бекі) – подруга Емілії Седли по пансіону міс Пінкертон. Дочка художника, “безтурботного служителя муз”, своєю пристрастю до кабачка того, що залишив сім’ю без коштів для існування, і балетної танцівниці, француженки за походженням. Вчиться на “особливих умовах”, т. е. з милості, і вже школяркою трохи не схиляє до божевілля новоспеченого помічника вікарія. Б. “мала сумну […]...
- Гроза характеристика образу Кулігіна Кулігін – персонаж, що частково виконує функції виразника авторської точки зору і тому іноді відношуваний до типу героя-резонера, що, проте, представляється невірним, т. до. в цілому цей герой, безумовно, віддалений від автора, зображений досить відсторонено, як людина незвичайна, навіть дещо дивовижна. У переліку дійових осіб про нього сказано: “міщанин, годинникар-самоук, що відшукує перпетуум-мобіле”. Прізвище героя […]...
- Діти капітана Гранта характеристика образу Паганель Жак-Элиасен-Франсуа-Мари Паганель Жак-Элиасен-Франсуа-Мари – учений-географ, секретар Паризького географічного товариства, член-кореспондент географічних товариств Берліна, Бомбея, Дармштад-та, Лейпціга, Лондона, Петербургу, Відня і Нью-Йорка, почесний член Східноіндійського королівського інституту географії і етнографії, що користується широкою і заслуженою популярністю, але понад усе знаменитий своєю фантастичною неуважністю: перше, про що заговорюють один з одним герої роману після знайомства з П., це […]...
- Unusual Notice Mr. Robinson had to travel somewhere on business, and as he was in a hurry, he decided to go by air. He liked sitting beside a window when he was flying, so when he got on to the plane, he looked for a window seat. He found that all of them had already been taken […]...
- Пан з Сан-Франциско характеристика образу Пана Пан з Сан-Франциско – на самому початку розповіді відсутність імені у героя мотивується тим, що його “ніхто не запам’ятав”. Г. “їхав в Старий Світ на цілих два роки, з дружиною і дочкою, єдино заради розваги. Він був твердо упевнений, що має повне право на відпочинок, задоволення, на подорож в усіх відношеннях відмінне. Для такої упевненості […]...
- Герой нашого часу характеристика образу княжної Мері Мери, княжна – героїня однойменної повісті. Ім’я Мери утворене, як сказане у романі, на англійський манер. Характер княжни М. у романі змальований детально і виписаний ретельно. М. у романі – пасивна особа: саме над нею Печорин ставить свій жорстокий експеримент викриття Груш-ницкого. Не заради М. здійснюється цей досвід, але М. втягнута в нього грою Печорина, […]...
- Пан кіт, або кіт у чоботах характеристика образа Кота Кіт дістався в спадщину молодшому синові мірошника. Почувши про намір зневіреного бідняка з’їсти його й зі шкіри зробити муфту, К. “мовив йому тоном статечн і серйозним: “Не засмучуйтеся, государ мій; дайте мені тільки мішок так замовте пари чобіт, щоб мені було в чому пробиратися через кущі, і ви побачите, що вам дісталася зовсім не така […]...
- Гроза характеристика образу Кабановой Марфи Гнатівни Кабанова Марфа Гнатівна(Кабан) – центральна героїня п’єси, матір Тихона і Варвари, свекруха Катерини. У переліку дійових осіб про неї сказано: багата купчиха, вдова. У системі персонажів п’єси – антагоніст головної героїні, Катерини, контрастне зіставлення з якою має визначальне значення для розуміння сенсу п’єси. Схожість героїнь можна угледіти як в приналежності їх до світу патріархальних представлень […]...
- Характеристика головного образу – студента Бальтазара Це один із позитивних персонажів казки. Бальтазара представлено у творі як “ентузіаста”, романтичного героямрійника, незадоволеного навколишнім його суспільством філістерів, схоластикою університетських лекцій, і який знаходить забуття і відпочинок лише на лоні природи. Говорячи про його часту втечу з міста в тінистий гай, автор буквально співає гімн чарівній і зцілювальній природі. Бальтазар охороняє світ природи і […]...
- Твір на тему: “Характеристика образу Сехисмундо з твору “Життя – це сон” Головний герой п’єси авторства письменника Кальдерона під назвою “Життя – це сон” – це молода людина по імені Сехисмундо – польський принц, син короля, інформацію про існування якого було прийнято рішення приховати у зв’язку з тим, що король отримав пророцтво, що його син може стати страшним тираном для всього народу. Крім приховування цієї інформації, король […]...
- Доктор Живаго характеристика образу Лари(Антипова Лариса Федорівна) Лара(Антипова Лариса Федорівна) – головна героїня роману; дочка інженера-бельгійця і француженки Амалии Карлівни Гишар, що обрусіла. Приїхавши після смерті чоловіка з Уралу в Москву, матір Л., за порадою свого коханця Комаровского, відкриває швацьку майстерню. Лара вчиться в гімназії; випробовує дивну залежність від Комаровского і стає його коханкою, не відчуваючи до нього прихильності. Підозрюючи про їх […]...
- Євгеній Онєгін характеристика образу Євгеній Онєгін – головний герой пушкінського роману у віршах, дія якого розгортається в Росії від зими 1819 до весни 1825 р. Введений в сюжет відразу, без передмов і прологів. Е. О.(гл. 1) їде в село до дядька, що занедужав, щоб застати його таким, що вже помер, вступити в спадок, два дні пона-слаждаться сільським спокоєм, а […]...
- Пікова Дама характеристика образу Лизавета Іванівна Лизавета Іванівна – бідна вихованка, що мимоволі допомагає головному героєві Германну проникнути в спальню старої графині, розкаюється в цьому і(про що читач дізнається з Укладення) врешті-решт виходить заміж “за дуже люб’язну молоду людину”. Відтепер вона забезпечена, при ній виховується бідна родичка”. Образ Л. І. поміщений в сюжетне кільце; від початку до кінця це життя здійснює […]...
- Образ государя в байках Крилова Головне ж, у чому виявилася оригінальність Крилова при розробці теми, що хвилювала й Державіна, і Радищева, – це образ государя. Втіленням державного ідеалу Державіна з’являється мудра й діяльна правителька, що на троні залишається людиною, тобто проявляє “поблажливість до людських слабостей і недоліків, відсутність морального ригоризму”. У Радищева правитель, осліплений владою, сам є першим джерелом загальних […]...
- Подорож Гуллівера характеристика образу Гуллівера Лемюеля Гулливер Лемюэль – звичайна людина, хірург і батько сімейства, що несподівано круто міняє своє життя; він вирушає в морську подорож спочатку в якості суднового лікаря, а потім “капітана декількох кораблів”. Г. з’являється і як персонаж, “мандрівник”, і як оповідач, присутність якого зв’язує чотири частини роману. Волею долі Г. змушений переживати найнеймовірніші пригоди, набуваючи життєвого досвіду […]...
- Роб Рой характеристика образу Роб Рой – Роберт Кэмпбел з клану Мак-Грегоров, отримав прізвисько Рой(Червоний) за колір волосся – шотландський горець; над усе ставить свободу і справедливість. Р. Р. – реальна історична особа, глава загону бойових легінів-сподвижників. Він займався набігами, грабежом і стягуванням данини, був оголошений державним злочинцем і знаходився з шотландськими, як і з англійською владою в стані […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Раскольникова Родіона Романовича Розкольників Родіон Романович – головний герой. Співвідносимо з пушкінським Германном(“Пікова дама”), бальзаков| ским Растиньяком(“Батько Горио”), Жюльеном Сорелем з рома-на Стендаля “Червоне і чорне”. Сам Достоєвський в чорнових матеріалах до роману зіставляє Раскольникова з Жаном Сбо-гаром, героєм однойменного роману французького письменника Ш. Нодье(1818). “…Чудово хороший собою, з прекрасними темними очима, темно-рус, зростанням вище за середній, тонкий […]...