Аналіз оповідання Тринадцятий подвиг Геракла Искандера Ф. А

Герой оповідання – розумний і спостережливий хлопчик. А розповідає історію дорослий, котрий підсміюється над собою, маленьким. Ми бачимо історію як би “подвійним зором”: очами школяра й очами навченого досвідом людини. Школяр побоюється вчителя математики й одночасно намагається його обхитрить. Письменник, що розповідає нам цю історію, захоплюється вчителем, одночасно аналізуючи ті механізми, за допомогою яких він впливає на розуми й душі своїх вихованців.

Найпростіший висновок із цієї історії: “серьезней ставитися до домашніх

завдань”. Другий висновок: неправда рано або пізно викривається, “все таємне стає явним”. Тому брехун стає посміховищем в очах своїх товаришів. Не хочеш червоніти – не бреши!

Третій висновок: умій і сам посміятися над собою. Подивися на ситуацію з боку – і багато чого стане куди понятней. В оповіданнях Искандера теплий м’який гумор і ледве більше тверда іронія пронизують всю тканину оповідання И це повідомляє читача впевненість у тім, що навіть у не зовсім приємних ситуаціях можна відчути радість і красу життя






Не все те золото що блищить твір.
Аналіз оповідання Тринадцятий подвиг Геракла Искандера Ф. А