Завдання по темі “Технічні засоби обговорення”
Ціль практичних занять – дати студентам загальне подання про технічні засоби, використовуваних для обміну інформацією в інтерактивному режимі, а також про основні терміни, що зустрічаються при описі цих засобів; одержати практичні навички роботи з найпростішими пристроями цього класу
У завданнях по темі “Технічні засоби обговорення” використаються наступні терміни:
Іnternet-телефонія – метод телефонії, що використає для ведення переговорів глобальної комп’ютерної мережі
“Робоча дошка” – програмний засіб,
Роумінг – “передача” власника стільникового телефонного апарата від ЦС однієї зони обслуговування до ЦС іншої зони
Стільниковий телефонний’ апарат (СТА) – малогабаритна приемопередающая радіостанція, конструктивно виконана у вигляді слухавки з дисплеєм (табло) і клавіатурою для набору абонентських номерів. Став процесі роботи здійснює постійний контакт із однієї зі стаціонарних базових радіостанцій (БС), об’єднаних у мережу. БС обслуговує
Телефон – апарат для передачі мовних повідомлень по телефонних мережах, що представляє собою сукупність вузлів комутації (автоматичних телефонних станцій) і з’єднуючих їх провод-н и х каналів (сполучних абонентських л и н и й ) . К а ж д а я абонентська лінія має свій унікальний номер (номер абонента).
– 3 адания
– 22.1. Дайте аргументовану відповідь на питання
Вам необхідно погодити фінансові умови договору з фінським партнером, але його англійський Ви не дуже добре сприймаєте на слух. Якими технічними засобами обговорення Ви скористаєтеся?
– 22.2. Вставте в текст пропущені терміни изприведенного вище
Списку:
А. Стільниковий телефонний апарат являє собою засіб…
Б. Для підключення звичайного телефонного апарата до автоматичної телефонної станції використається лінія з пари мідних проводів – …
В. Можливість використання стільникового телефону при переміщенні його власника з однієї зони обслуговування в іншу визначається наявністю в провайдерів послуг стільникового зв’язка угоди о…
D 22.3. Опишіть послідовність своїх дій при телефонному дзвінку з Москви по СТА, зареєстрованому в Санкт-Петербурзі, московському абонентові 552-61-89.
22.4. Які дії ви повинні зробити при телефонному дзвінку в іспанське місто Барселона?
22.5. Назвіть достоїнства й недоліки використання “робочих дощок” у навчальному процесі у вищій школі
ЛІТЕРАТУРА
1. культура мовлення: Підручник / Під ред. В, І. Максимова. М, 2000 (глава VІІ, § 2).
2. Єфімова О. В., Моисеева М. В., Шафрин ДЗИГ. Практикум за комп’ютерною технологією. М., 1997.
3. Шафрин Ю. Основи комп’ютерної технології. М., 1997.
Схожі твори:
- Завдання по темі “Технічні засоби інформування” Ціль практичних занять – дати загальне подання про технічні засоби, використовуваних для передачі інформації, що не вимагає негайної відповіді реципієнта, а також про основні терміни, що зустрічаються при описі цих засобів; навчитися оцінювати функціональну й економічну раціональність застосування технічних засобів комунікацій у конкретних ситуаціях ділового спілкування; при наявності у вузі технічних засобів комунікацій – сформувати […]...
- Завдання по темі “Телефонна розмова” Ціль практичних занять – обговорити особливості телефонної комунікації; відробити навички використання этикетно-речевих формул спілкування по телефоні. У завданнях по темі “Телефонна розмова” використаються наступні терміни: Телефонна розмова – контактне за часом, але дистантное в просторі й опосередковане спеціальними технічними засобами спілкування співрозмовників, при якому відсутність візуального контакту збільшує навантаження на усно-мовні засоби взаємодії партнерів по […]...
- Завдання по темі “Ділова нарада” Ціль практичних завдань – обговорити особливості ділової наради як особливого виду ділової комунікації; відробити навички проведення групової дискусії й мозкового штурму. У завданнях по темі “Ділова нарада” використаються наступні терміни: Ділова нарада – форма організованої, цілеспрямованої взаємодії керівника з колективом за допомогою обміну думками Дискусія – спілкування на основі доводів і аргументів з метою пошуку […]...
- Зміст та завдання діалогу культур на уроці літератури Культурологічний контекст на уроці – це відомості про визначальні суспільнополітичні події, звичаї та традиції народу, які мали вплив на світогляд письменника та його творчість. Цю інформацію “по крихтах” учитель може зібрати з різних джерел історії, культурології, етнографії, географії, мистецтвознавства тощо. В учня “під рукою” його підручники з навчальних дисциплін, тому тісні міжпредметні зв’язки мають неабияке […]...
- Засоби комічного у творчості Остапа Вишні “Який би я був щасливий, якби своїми творами зміг викликати усмішку, хорошу, теплу усмішку…Ви уявляєте собі: народ радісно “смікнувся!” – занотував колись у своєму щоденнику чародій сміху Остап Вишня. З того часу минуло майже століття, але народ, для якого так самовіддано творив митець, продовжує сміятися весело і щиро, читаючи його твори. Сміються люди так, як […]...
- Переказ стисло: Варіанти творчого завдання Простори Таврії Не уявити собі простори ТавріЇ без курганів! Вони бовваніють на степових обріях і тривожать уяву ще не розгаданою таємницею. Ми звикли до суворої мовчазності цих пагорбів землі, а тому і не завжди прагнемо до розмов з ними. 1 даремно, їм є про що розповісти, і вони охоче вступають у діалог з людьми, які добираються до […]...
- Індивідуальні завдання до вивчення філософської казки А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц” Розміщено від Tvіr в Вторник 25 мая Притча – твір з чітко вираженою мораллю, з конкретним повчальним змістом. Фабула у притчі є розгорнутою алегорією. Багато притч містять біблійні книги. Проаналізуйте казку Антуана де Сент-Екзюпері, виходячи з даного визначення. Хто мешкав на астероїдах, які відвідував Маленький принц? Чому саме таких мешканців вибрав з-поміж інших типів людей […]...
- Цитати темі гроші й професія Жити – значить працювати. Робота є життя людини. Вольтер Ледачі завжди бувають людьми посередніми. Вольтер Школа – це майстерня, де формується думку підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс …Немає настільки поганої людини, якого б добре виховання не зробило краще. В. Бєлінський Усяка школа знаменита […]...
- Погляд на завдання поета й роль поезії в лірику О. С. Пушкіна 1826-1831 років 1. Історичні особливості періоду. 2. Тема “пророчого” призначення поета. 3. Взаємини поета й суспільства в лірику. Як відомо, 14 грудня 1825 року на Сенатській площі в Петербурзі відбулося повстання декабристів, що було подавлено урядовими військами. Незадовго до повстання помер імператор Олександр І, і на престол зійшов його брат Микола. А. З. Пушкін у цей час […]...
- Темі Росії я присвячую життя. А. Блок “Навкруги тонула Росія Блоку”, – саме так писав у поемі “Добре” Маяковський, говорячи про явище, якого ні до, ні після не було. Росія для Блоку не просто тема, це цілий мир, наділений своїми рисами, заповнений особливими образами й символами. Знову й знову поет вертається до міркувань про трагічне минуле Росії, про її історичне призначення, про […]...
- Твір по темі Пісня про віщого Олега У старих літописах згадується, що в Києві правил Олег. Він зробив удалі походи на Цареград, убік Каспійського моря, звільнивши землі від набігів хазар, а для російських купців уклав з Візантією вигідний торговельний договір. Про князя Олегові було складено багато пісень, легенд і переказів. Народ оспівував його мудрість, .уміння пророкувати майбутнє, його талант чудового воєначальника, розумного, […]...
- Поясніть природу сміху та назвіть засоби комічного у творі Мольєра “Міщанин-шляхтич” У комедії “Міщанин-шляхтич” висміюється прагнення головного героя, багатого міщанина Журдена будь-що долучитися до світу аристократів. Для цього він наймає вчителів, які вчать манерам вищого світу: музиці, танцям, фехтуванню тощо, викидає гроші на аристократське вбрання. Засобом комічного у “Міщанині-шляхтичі”, по-першу, стає гумор. Це веселий сміх над наївністю героя. Адже до пуття в пана Журдена нічого не […]...
- Твір рецензія по темі: Мотиви творчості Саші Соколова Повсякденність, буденність у Соколова міфологізовані. Це проявляється і на рівні архетипових образів (будинки, річки, руху, вітру), і на рівні вічних, але елементарних складових буття. … Дитина у Соколова на наших очах вбирає в нудний повсякденний побут… великі вічні міфи – міф про любові (Музична тема вети Акатова), про пророка (Савл Петрович Норвегія), про Бога (що […]...
- Темі занепаду “дворянських гнізд” у творах Панаса Мирного У “Голодній волі” спустошення панського дворища передається через такі деталі: замкнуті “столярні двері” великого будинку; “важкий спочинок” панує там, де були гомін, співи; не виглядають з вікон “вигодовані обличчя горничних”, не видно “довгобразих облич німих лакуз”. У садку доріжки позаростали бур’яном, кропивою, клумби оповила дика березка; щепа сохли, кострубатіли; “бузина розкорінялася-розплоджувала-ся на волі” Письменнику знадобився, […]...
- Нові засоби зображення внутрішнього світу людини у модерністській прозі XX століття Модернізм – це узагальнене найменування цілого ряду нереалістичних конструктивних літературно-мистецьких стилів, що склалися на початку XX століття. Свою назву ця літературна течія дістала від французького слова тосіегпе, що в перекладі означає новітній, сучасний. Ця назва ніби підкреслює розрив із мистецькими традиціями XІX століття. Визначальна його прикмета – орієнтація на красу, прекрасне. як фундаментальну категорію, основу […]...
- Ідея і художні засоби її втілення в поемі С. А. Єсеніна “Анна Снегина” С. А. Єсенін юнаків сімнадцяти років вперше з’являється у Москві: він приїхав з далекої Рязанської губернії до столиці цілком оформившимся поетом. Це кучерявий рожевощокий хлопчик, на думку сучасників, “дуже схожий на свої вірші”. А ранні вірші його кшталт пісень: це музика, складена сільським хлопцем на тальянки, гармошці. Такі пісні, здається, чути в шумі листя, співі […]...
- Учнівський твір по темі – Любов, що рухає сонце й світила Шкільний твір По поемі Данте Алігьері “Божественна комедія”. Приблизно в середині XІІ століття в Європі поступово набирає силу новий культурний рух – Відродження, або Ренесанс. У даних цього руху стояв Данте Алігьері. Деякі історики літератури вважають його одночасно й представником середньовіччя, і першим з титанів епохи Відродження. У непідготовленого читача може виникнути питання: чому це […]...
- Засоби творення комічного у “Мина Мазайло” Двадцяті роки минулого століття в історії розвитку і становлення української літератури чи не найтрагічніші. Лише зараз ми відкриваємо для себе творчу спадщину багатьох письменників, яких за тоталітарного режиму було викреслено з Національного і культурного життя або розстріляно чи репресовано. Від України відірвали частку її серця – найкращих синів і дочок, які в немилосердно важких умовах […]...
- Засоби комічного 1. Гумор – доброзичливий сміх, спрямований на викриття певних вад людського характеру чи недоладності в житті людей, у їх поведінці. У гумористичних художніх творах смішне в житті зображується в доброзичливому жартівливому тоні. Гумор – це найбільш життєстверджуюча і складна форма комічного. У ньому серйозне висловлюється з усмішкою, у незначному і навіть нікчемному завжди приховується важливе […]...
- Засоби комічного в оповіданні Б. Грінченка “Сам собі пан” Головний герой оповідання Бориса Грінченка “Сам собі пан” – селянин Данило, який спробував “панського права добути”. Для цього Данило поїхав до міста залізницею у вагоні першого класу замість більш звичного для людей його достатку третього класу. А в місті пішов на концерт у “Дворянське собраніє”, купивши “панський” квиток. Розповідь про події ведеться від імені головного […]...
- Засоби створення смішного в комедії “Міщанин-шляхтич” У п’єсі “Міщанин-шляхтич” Мольєр яскраво показав суспільне життя ФранціїXVІІ століття. Головний герой Журден має все, чого може бажати людина: здоров’я, сім’ю, гроші. Та йому заманулося вибитися у шляхтичі. Це стає маніакальною ідеєю, що завдає чимало клопоту родині героя, але подобається цілій купі шарлатанів, які годуються біля нього та потішаються з нього: перукарі, шевці, самозванці-“вчителі” етикету. […]...
- Виражальні засоби в “Патетичній сонаті” Миколи Куліша “Патетична соната” великою мірою ідейно випливає з “Народного Малахія”: Ілько, поет, який називає себе “Я” – наче продовження самого Малахія. “Проект негайної реформи людини” перетворюється в поетичну програму, щоб “над світом замаяв прапор “вічної любові””. Основні ідеї “Народного Малахія” просліджу ються і в “Патетичній сонаті”. Поет нагадує листоношу. Провідною темою стає “Патетична соната” Бетховена, яка, […]...
- Мовні засоби для побудови тексту. Допомогу учню Тим, кому важко самому складати твір, радимо звернути увагу на слова, які допоможуть це зробити. Для називання теми можна використати такі слова: твір (роман, оповідання, повість, новела, поезія, поема, цикл поезій, збірка), автор (письменник, поет, прозаїк, драматург), присвячений темі (розкриває тему, торкається теми, розповідає про…, є розповіддю про…, є оглядом, є аналізом, є узагальненням). Для […]...
- Зображально-виражальні засоби в поезії Володимира Сосюри “Любіть Україну” Драматичною була доля поезії В. Сосюри “Любіть Україну”. Вона стала причиною безпідставних звинувачень поета у націоналізмі. Автор прагнув осмислити, збагнути справжню суть таких понять, як любов до Батьківщини, патріотизм. І йому вдалося передати ті найпотаємніші почуття, які живуть у серцях багатьох людей, але про які не кожен може сказати. У цьому творі поєдналися пристрасть поета-патріота […]...
- Засоби психологізму в повісті «Дорогою ціною» Тлумачення психологізму в українській літературі другої половини XIX століття пов’язане з науковим дослідженням художніх творів. Використання засобів психологічну характеризує постать письменників, кожен з яких має своє обличчя, свій почерк, щось таке індивідуально-неповторне, що відрізняє одного від іншого. У центрі уваги письменників-психологів – зображення душевного стану героїв з його протиріччями, труднощами; показ динаміки характеру, динаміки душі […]...
- Імпресіоністичні засоби зображення дійсності в новелі Миколи Хвильового “Кіт у чоботях” Імпресіоністичні засоби зображення дійсності в новелі Миколи Хвильового “Кіт у чоботях” Хвильовий після В. Стефаника і М. Коцюбинського створив в українському письменстві свій стиль, своєрідний різновид лірико-романтичної, імпресіоністичної новели. Одна з новел письменника “Кіт у чоботях”, хоч і має у своїй основі реалістичний фундамент – складні роки громадянської війни, містить потужний лірико-імпресіоністичний струмінь. У цій […]...
- Учнівський твір по темі Звідки беруться цахеси Шкільний твір По казці Гофмана “Крихта Цахес”. Самим яскравим представником німецького романтизму є Ернст Теодор Амадей Гофман. Перу цього письменника належить багато добутків, які ввійшли в золотий фонд світової літератури. Одним з найцікавіших сатиричних творів Гофмана є “Крихта Цахес”. У цій казці Гофман розвиває популярний фольклорний мотив про чудодійні волосся. Добра фея з жалості дарує […]...
- Учнівський твір по темі – Висока таємниця любові Учнівський твір По ліриці Ф. Петрарки. Ідуть року, проходять століття, але вічна таємниця любові залишається незбагненної. Вона завжди буде хвилювати й мучити людей, вимагаючи глибокого її осмислення. Це почуття описували поети різних країн. Поети майбутнього також не обійдуть цієї теми. Серед захоплених співаків любові виділяється великий італійський поет епохи Ренесансу Франческо Петрарка. Йому належить сама […]...
- Жіночі образи й засоби їхнього втілення у романі М. А. Шолохова “Тихий Дон” У романі “Тихий Дон” Шолохов створює яскраві жіночі образи. Це й Іллівна, і Ксенія, і Наталя, і Дар’я, і Дуняшка. Письменник показує, що це теперішні козачки, що втілили в собі кращі риси, якості націй. Трагічна доля цих героїнь стає обвинуваченням страшному, незбагненному часу початку 20 століття Ксенія Астахова – один з головних жіночих образів роману. […]...
- Колористичний контраст і засоби його реалізації у російських поетичних текстах Контраст – одна з найяскравіших характеристик поетичної стилістики – пронизує усю творчість письменників, які відображали дійсність 70-80-х рр. ХХ ст.: Б. Окуджави, Н. Матвєєвої, Л. Татьяничевої, М. Дудіна, С. Орлова та ін. Колористичні означення белый і черный у поетиці контрасту відзначаються великими інформативними і функціональними можливостями і, як зазначає І. Бабій, “завдяки складній семантичній струк-турі, […]...
- Засоби творення комічного в творі М. Куліша “Мина Мазайло” Микола Куліш був справжнім живописцем характерів в українській драматургії початку XX століття. Починаючи працювати над п’єсою, він перш за все ставив перед собою завдання змалювати живий, типовий, колоритний, до цього ні у кого не відтворений художній образ. І щоб ознайомитися з такими живими народними характерами, митець мандрував Україною, подорожуючи навіть пішки і знайомлячись із людьми, […]...
- Засоби поетичної мови інтимної лірики Ліни Костенко Поезії Ліни Костенко про кохання цінні і як художньо довершене диво словесного мистецтва, і як твори, наділені здатністю ошляхетнювати людські почуття. Той, хто одною разу потрапив до безмежного дивосвіту лірики поетеси, приречений вкотре чи то поринати в бурхливе море пристрасті, чи то тішитися спокійним і розважливим плином вічної ріки кохання. І вже ніколи не стихне […]...
- Учнівський твір по темі Квазімодо як зразок духовної краси Шкільний твір По романі В. Гюго “Собор Паризької Богоматері”. Людство віддавна вирішує питання про сумісність духовної краси й фізичної досконалості. Ближче всіх у цьому питанні підійшли до рішення стародавні греки. Але згодом про фізичну досконалість якось забули – наступало середньовіччя. Роман Віктора Гюго “Собор Паризької Богоматері” розповідає про Париж в епоху середньовіччя. Із властивими йому […]...
- Твір на тему “будь-яка мета виправдовує засоби” Діяльність – це всі форми людської активності, які відрізняють людей від тварин і є способом їх існування. Відмінні риси людської діяльності – усвідомленість, цілеспрямованість і перетворюючий характер. Саме в діяльності відбувається формування і розвиток людини, її самореалізація. Тому без аналізу й розуміння діяльності не можна по-справжньому зрозуміти і саму людину. Потреби – рушійна сила людської […]...
- Засоби сатиричного зображення дійсності в повісті Григорія Квітки-Основ’яненка “Конотопська відьма” “Конотопська відьма” – найбільша гумористична повість Г. Квітки-Основ’яненка. Ця повість, у якій автор сміявся, щоправда не злостиво, з людських хиб. У цьому творі присутня майстерна сатира на життя і побут козацької старшини XVІІІ століття. Справді, скільки гумору вкладено в образ сотника Забрьохи, який навіть не міг своєї сотні перелічити, бо знав тільки до тридцяти, а […]...
- Нові засоби зображення внутрішнього світу людини у модерністській прозі XX століття (за романом А. Камю “Чума”) У кінці XІX – на початку XX ст. в мистецтві відбувається глобальний переворот, пов’язаний із пошуком нових форм зображення людини і світу. Спираючись на досягнення психологічної прози XІX століття, письменники все більше заглиблюються у внутрішній світ людини. Особливе місце в літературі XX століття займає показ психології героїв, спроба зобразити складність і плинність психічного процесу. Витонченість […]...
- Нові засоби зображення внутрішнього світу людини у модерністській прозі XX сторіччя Модернізм – це узагальнене найменування цілого ряду нереалістичних конструктивних літературно-мистецьких стилів, що склалися на початку XX сторіччя. Свою назву ця літературна течія дістала від французького слова moderne, що в перекладі означає новітній, сучасний. Ця назва ніби підкреслює розрив із мистецькими традиціями XIX сторіччя. Визначальна його прикмета – орієнтація на красу, прекрасне як фундаментальну категорію, основу […]...
- Принципи та засоби навчання іноземної мови Принципи навчання дають відповідь на запитання „Як організувати навчальний процес?” Навчання іноземної мови здійснюється на основі дидактичних та методичних принципів. До Дидактичних принципів відносяться: Принцип наочності забезпечується у навч процесі з іноземної мови створенням відповідних умов для чуттєвого сприймання іншомовного оточення. Принцип посильності передбачає ретельний відбір навчального матеріалу і видів вправ з цим матеріалом з […]...
- Виражальні засоби в «Патетичній сонаті» «Патетична соната» великою мірою ідейно випливає з «Народного Малахія»: Ілько, поет, який називає себе «Я» – наче продовження самого Малахія. «Проект негайної реформи людини» перетворюється в поетичну програму, щоб «над світом замаяв прапор «вічної любові»». Основні ідеї «Народного Малахія» просліджуються і в «Патетичній сонаті». Поет нагадує листоношу. Провідною темою стає «Патетична соната» Бетховена, яка, власне, […]...
- Імпресіоністичні засоби зображення дійсності в новелі «Кіт у чоботях» Хвильовий після В. Стефаника і М. Коцюбинського створив в українському письменстві свій стиль, своєрідний різновид лірико-романтичної, імпресіоністичної новели. Одна з новел письменника, «Кіт у чоботях», хоч і має у своїй основі реалістичний фундамент – складні роки громадянської війни, містить потужний лірико-імпресіоністичний струмінь. У цій новелі реалістичні події подані немов крізь призму імпресіоністичного сприйняття дійсності. Для […]...