Home ⇒ 📕Шкільні твори ⇒ Урок, якого я чекаю (твір-роздум)
Урок, якого я чекаю (твір-роздум)
Вірніше було б докладно описати урок літератури, це улюблений урок більшості моїх однокласників. Можна поговорити про математику: от де загадки, шаради і кросворди! Люблять географію: ще б пак, подорожуй картою, слухай захоплюючі розповіді про різні країни і народи, про моря й океани, про дивні звичаї жителів найвіддаленіших куточків земної кулі. Хтось небайдужий до історії – нічого дивного в цьому немає. А я чекаю уроку фізкультури. І зовсім не тому, що до цього уроку не треба нічого вчити. Насправді мені все цікаво в школі. А урок фізкультури
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Схожі твори:
- Відкритий урок по оповіданню А. П. Чехова ” Хамелеон” Тема уроку: Стильові особливості оповідання А. П. Чехова ” Хамелеон” Мети уроку: 1) на прикладі оповідання А. П. Чехова ” Хамелеон” Виявити особливості гумористичних оповідань А. П. Чехова; 2) розширити й поглибити поняття: стиль письменника, Композиція художнього твору, Художня деталь ; 3) учити школярів дбайливому, уважному Відношенню до художнього слова Устаткування уроку: 1) віртуальна школа […]...
- Найкращий урок Уроки бувають різні: цікаві і не дуже, нудні (буває й таке) і не дуже. Я спробую розповісти про урок, який запам’ятався на все життя. Як говорять педагоги, за методикою – це урок-вертеп. Що це таке? Уявіть собі, що в клас заходить ціла ватага колядників, наряджених у костюми (тут були і Коза, і Чортеня, і Меланка […]...
- Мій перший урок Пролунав перший дзвоник. Це був той сріблястий дзвоник, якого учні чекали так довго. До нас підійшла учителька, і ми всі пішли в клас. Пригадується простора класна кімната, з великими світлими вікнами, пофарбованими партами, дошкою. Усі сіли за парти, і почався перший урок. Учителька показала нам великий портрет, з якого дивився на нас Тарас Шевченко. Ми […]...
- Шкільна перерва (твір-опис) Мені подобається вчитися у нашій школі. Вчителі добрі та уважні, хоча й суворі. Тому на уроках доводиться сидіти тихо-тихо. Через це дуже втомлюєшся.. Інша справа – перерва. Тільки-но пролунає дзвоник – швиденько до їдальні. Хутко поїв – бігцем у коридор. Шкода, звісно, витрачати час на їжу, але потрібно ж набратися енергії. Перерви у нас великі, […]...
- Чи правий мій однокласник? (твір-роздум) Одного разу після уроків ми з однокласниками зібралися на шкільному подвір’ї пограти у футбол. Гра йшла не жваво, воротар був слабкий, пропускав багато м’ячів. Дорогою додому ми обговорювали гру, розмовляли на різні теми. І раптом Костя, що стояв на воротах, сказав: “Щось нудно ми живемо”. “А що ти пропонуєш?” – запитав Гліб. “Я дещо придумав, […]...
- Урок вивчення п’єси Е. Ионеско “Носороги” Розміщено від Tvіr в Вторник 25 мая Тема уроку: Е. Йонеско “Носороги”. Символічний сенс сюжету. Сатирично-гротескне змалювання процесу “омасовлення” людей. Проблема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості. Сутність опору Беранже. Система образів. Мета уроку: познайомити учнів із життям та літературною діяльністю французького драматурга XX ст. Ежена Йонеско – представника “театру абсурду”, розкрити зміст п’єси “Носороги”; […]...
- Кого можна вважати героєм? (твір-роздум) Звичайно прийнято вважати, що герой – це той, хто врятував людину, яка тонула, або виніс з палаючого будинку дитину, – таких людей навіть нагороджують медалями. Але, на мій погляд, герой – не обов’язково той, хто здійснює такі значні, а часом навіть відчайдушні вчинки. Героєм можна вважати і того, хто здатний здобути перемогу над самим собою. […]...
- Твір на тему “Мій улюблений урок” Мій улюблений урок – це зарубіжна література. Напевно, тому, що я дуже люблю читати. Коли я був зовсім маленьким, бабуся читала мені казки. А я сидів поруч з нею в кріслі та дивувався, звідки вона стільки знає. Я з цікавістю заглядав у її книжку. Бабуся вела пальцем по рядкам із незнайомими значками, які називалися літерами. […]...
- Твір на тему: “Якого ставлення до себе заслуговує Анна Кареніна?” Анна Кареніна, головна героїня твору авторства Льва Миколайовича Толстого, який навіть був названий на її честь, не може залишити жодного читача цілком байдужим до своєї особистості і свого образу. Вона опинилася у надзвичайно складній, фактично безвихідній ситуації, однак з моральної точки зору суспільство готове було засудити її не тільки в часи, описані в романі, але […]...
- Твір-роздум: Хто такі ледарі? У тлумачному словнику є таке визначення слова «ледар»: «Людина, яка не любить працювати; ледачий. Уживається як лайливе слово». Тобто практично всім людям зрозуміло, що не дуже добре ухилятися від роботи, соромно нічого не робити, якщо навколо тебе всі трудяться, і непривабливо підводити інших, якщо вони розраховують на твою допомогу, а ти її не надаєш. У […]...
- Гіркий урок …В автобусі Оксана зайняла зручне місце й безтурботно поринула в свої мрії. Не зважила, коли на одній із зупинок увійшла і стала якраз біля неї літня жінка з важкими сумками. Пасажири попросили дівчинку поступитися місцем. Та Оксана вдала, ніби не чує..А лише зверхньо подумала: “Невелика пані, якщо з торбами носиться…” Увечері Оксана з матір’ю та […]...
- Вірш М. Ю. Лєрмонтова “Три пальми”. Урок культурологічного аналізу Розміщено від Tvіr в Четверг 27 мая Один із найзагадковіших творів М. Ю. Лєрмонтова – вірш “Три пальми” (1839), який став перлиною світової літератури, що приваблювала багатьох митців, дослідників, читачів. Чарівний блиск, таємниче світло вірша Лєрмонтова й сьогодні по-особливому висвітлює проблеми людства, краси, духовного змісту буття. Російська класика завжди зверталася до вічних питань людського життя, […]...
- “Квіти зла” Бодлера – аморальна книжка чи “моральний урок” людству? 20 серпня 1857 року в Палаці правосудця у Парижі відбувся суд над французьким поетом Шарлем Бодлером і його збіркою віршів “Квіти зла”. У судовому залі лунали звинувачення на адресу поета і його книги: “Часом сумніваєшся у психічному стані пана Бодлера…”, “Його вірші – це здебільшого монотонне й зумисне повторення одних і тих самих думок”, “Мерзенність […]...
- Професія вчителя (твір-роздум) Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученику, он совершенный учитель. Л. Толстой Швидко летять роки. Здається, зовсім недавно ми, першокласники, з букетами квітів переступили поріг свого 1 “А” – і вже 8-й клас. Добре запам’ятався ще один день шкільного життя. Ошатні й урочисті, ми зібралися в прикрашеній залі. Але чому крізь […]...
- Урок: Вивчення повісті Е. Хемінгуея “Старий і море” Розміщено від Tvіr в Вторник 25 мая Мета: визначити основні проблеми і мотиви повісті Е. Хемінгуея “Старий і море”, розглянути образну систему твору; розвивати творче мислення учнів, активізувати їх пізнавальні інтереси, виховувати високий гуманізм, формувати моральні цінності та ідеали. Обладнання: опорні схеми до твору, малюнки учнів, створені на основі вражень від прочитання твору, літературознавчі словники. […]...
- Світ не без добрих людей (розкрити зміст прислів’я) Із п’яти років мене виховувала бабуся. Мої батьки були постійно у відрядженнях. Батько й мати – геологи, і коли вони поверталися, ми з бабусею далеко за північ слухали їхні розповіді про дивовижні куточки нашої Батьківщини. А потім я довго не засинала, знов і знов прокручуючи в голові почуті історії. Бабуся за – пжди вчила мене […]...
- Мій, улюблений предмет (твір-роздум) Мій улюблений предмет – рідна мова. Я дуже люблю українську мову. Вона така мелодійна, м’яка, добра. Особливо в піснях та віршах. Моя бабуся дуже любить тихенько співати, коли щось робить. Я сідаю поруч із нею, слухаю – не наслухаюсь. І вірші вчу з задоволенням. А ще, думаю, дуже важливо знати, як правильно написати будь-яке слово, […]...
- Урок по русскому языку для 2 класса. Тема. Мы рисуем Тема. Мы рисуем. Цель: развитие умения слушать и понимать диалогическую речь, составлять ответы на вопросы. Усвоение слов первый, второй, третий, мяч. Развитие умения анализировать, сравнивать, делать выводы. Ход урока. 1. “Что я начал (а) рисовать?” Учитель начинает рисовать на доске мяч и не заканчивает рису нок – дети угадывают. Заучивание отрывка стихотворения С. Маршака “Мяч”: […]...
- Твір на тему: “Я єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була” Рядки Павла Тичини з твору “Я утверждаюсь” заслуговують уваги і детального аналізу, оскільки вони описують дуже важливі якості народу. Саме з цієї причини багато людей, які хочуть проаналізувати його творчість, в першу чергу прагнуть до аналізу саме цих, а не якихось інших слів. Таким докладним аналізом займуся і я в цьому творі. Якщо не виривати […]...
- Есе: Як добре починати урок Була осінь. Я вуж і не пам’ятаю такого жовтня. Земля сухий і захолола, пил піднімається зі стежки з-під моїх ніг. Якось по^-особливому яскраво світить осіннє сонце, подекуди ще висять на деревах яскраво-жовті листи. А мені смутно. Я йду зі школи (з роботи!) і думаю: “Боже мій, невже тепер щодня треба вставати рано, іти на роботу […]...
- Що відрізняє творчу діяльність від будь-якого іншого виду діяльності? Здавна трудівники ділилися на майстрів та ремісників. Справжніх майстрів, тих, хто творив у своїй уяві, а потім втілював це у конкретній справі, менше. Проте необхідні й ремісники – сумлінні виконавці задумів інших. Думаю, що людиною творчої праці може бути не лише учений-книжник, дослідник якихось складник питань, а будь-яка людина, в якої є іскра Божого дару, […]...
- Сила…(Твір роздум) Всі ми знайомі з таким поняттям, як сила. Сила може бути фізичною, вона визначає рівень фізичної підготовки кожного з нас. Але окрім сили фізичною, існують інші поняття, як сила характеру, сила духу, сила волі та інші. Сила – з цим маленьким словом пов’язана безліч чеснот і пороків, помилок і істин, радощів і бід. З одного […]...
- Система уроків вивчення роману Крістофа Рансмайра “Останній світ” Урок перший Розміщено від Tvіr в Понедельник 24 мая Тема: “Які короткі спалахи в зірок…” (К. Рансмайр). Крістоф Рансмайр “Останній світ”. Постмодерністська ситуація зникнення книги та її автора у романі. Художній час і простір). Мета: дати поняття про постмодерністський роман, ввести учнів у художній світ австрійського письменника. Проаналізувати ключові епізоди роману, в яких втілена основна думка твору: […]...
- Твір на тему: “Якого змісту набуває рефрен у вірші “Незнайома” О. Блока?” Вірш “Незнайомка” є одним з найзнаменитіших віршів російського поета, драматурга та перекладача О. Блока. Цей твір відноситься до другого періоду творчої діяльності цього митця, коли символом цивілізації для автора був Петро І та місто Петербург, що втілюється у відповідних образах ресторану, шинку, трактиру. Втіленням бездуховного та пустого життя стає приміський ресторанчик. Тут протиставляється цивілізація, місто, […]...
- Твір на тему: “Жорстокий моральний урок в поезії Бодлера” Шарль Бодлер належить до когорти тих поетів, які у своїх сучасників не знайшли ні розуміння, ні визнання. В тогочасному суспільстві його вважали богохульником і анархістом, небезпечною і аморальною, навіть божевільною людиною. Лише окремі люди, здебільшого діячі мистецтва, зуміли побачити в ньому великого поета. Таке ставлення до Бодлера його сучасників пояснюється тим, що поет з ранньої […]...
- “Справи визначаються їхніми цілями: та справа називається великим, у якого велика мета”. (А. П. Чехов). (По одному або декількох добутках російської літератури XX століття). По повісті М. А. Булгакова “Собаче серце” 1. Революція як подія громадського життя. 2. Образ професора Преображенський. 3. Думка професора Преображенський і думка самого автора про роль революції Глибинний філософський зміст фрази А. П. Чехова, на мій погляд, можна віднести до самих різних подій громадського життя. В XX столітті було чимало таких подій. Одне з них – революція. Про революцію можна говорити […]...
- Урок етики для сучасників і нащадків (за романом Івана Нечуя-Левицького “Князь Єремія Вишневецький”) Історія України для Нечуя-Левицького лишалася невичерпним джерелом роздумів і творчих пошуків, він вважав конче необхідним розвивати національну самосвідомість, був переконаний, що саме художні твори на тему історичного минулого здатні викликати живу зацікавленість широких верств українського народу до свого минулого. Однак, змальовуючи образи історичних осіб, письменник не схильний до їхньої ідеалізації: авторська думка прагне осмислити співвіднесеність […]...
- Сонячне затемнення (Твір-роздум за власними спостереженнями) Одного разу на уроці української літератури до нас завітав Іван Іванович, учитель фізики. “Я зроблю невеличке повідомлення”, – сказав він. Завтра очікується сонячне затемнення. Це рідкісне явище, коли Сонце частково закривається місяцем. Замість круглого сонця ми бачимо тоді серп, як місячний. Це дуже цікаво видовище, кожному учневі важливо його подивитись. Але неозброєним оком на сонце […]...
- Якого роду ми діти? (за поемою «Євшан-зілля») Хто ми? Звідки? Якого роду діти? На ці питання віками шукали відповіді наші предки. Так вже склалося, що тернистим виявився шлях українського народу до усвідомлення своєї національної приналежності. Досі не всі сторінки власної історії знаємо, як належить. Ще не всі з нас повернулися серцем до своїх рідних національних витоків, ще не всі відчули символічний запах […]...
- Чи виправдовує прогрес у суспільному житті, заради якого здійснюються подвиги Шкільний твір на прикладі легенди про Данко. Ще з Книги Книг – Біблії відомо про подвиг Мойсея, який присвятив життя служінню народу, виведенню його в “землю обіто-ванну”. Пророк не чекав нагороди, мужньо зносив образи й зневіру, і все-таки досягнув мети. У кожну епоху були свої духовні поводатирі українського народу – Тарас Шевченко та Іван Франко, […]...
- Сумний урок веселого дня Однієї травневої суботи ми з однокласниками зібрались іти до лісу. Плани мали грандіозні: зварити кашу, насмажити шашликів, а ще награтись і набігатись досхочу. Аж ось нарешті всі зібралися. Перевірили, чи все взяли, і хутко рушили. Сонячне проміння пестило нас, зігріваючи уже по-справжньому. Незрівнянні аромати дарувала яскрава травнева зелень. Зупинившись на улюбленому місці, ми звично і […]...
- “Я єсть народ, якого правди сила яким звойована ще не була” (П. Тичина) Ми є нащадками тих, хто заснував нашу рідну Україну. Який глибокий зміст вкладено у ці слова: “Я єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була”. Скільки випробувань випало на долю українського народу! Скільки страждань, скільки наших пращурів віддали своє життя за те, щоб називатися українцями, щоб бути гідними своєї держави! Протягом багатьох століть […]...
- Твір-роздум: Уроки історії, які ми маємо знати Як пишуть листи солдати, Тужливо стає мені. Кому ж мені написати, Якій догукнути рідні?.. А я напишу – Україні! О. Гончар Невпинно лине час… А ті листи, що колись писалися в окопах, і досі шукають своїх адресатів, щоб розповісти усю страшну і величну правду про подвиг народу у війні з фашизмом. Ті адресати – я […]...
- Про бездушність і байдужість (твір-роздум) Усім подобаються люди турботливі, уважні, здатні допомогти і словом, і ділом. Звідки ж тоді береться байдужість до всіх і до всього: до близьких, до колег, до своєї справи, та й до самого життя? Мені здається, багато що починається зі звичайного егоїзму. Власне “я” стає понад усе. Може, зараз час такий? Мені ні з чим порівнювати. […]...
- Тлумачний словник (твір-роздум) Якось учитель російської мови та літератури запропонував нам таке питання: якби вам довелося декілька років жити на безлюдному острові, які книги ви взяли б із собою? Багато хто відповів дуже розумно, бажаючи показати свою начитаність, Я ж написав, що хотів би взяти з собою лише одну книгу – “Тлумачний словник російської мови”. Коли вчитель аналізував […]...
- Урок на тему: Сочинение-описание по картине И. И. Левитана “Золотая осень” Работа над сочинениями вызывает достаточно затруднений как у учителя, так и у учащихся, тем более сочинения-описания по произведениям живописи. Учитель Борисовской средней школы, с. Кривец Добровского района Липецкой области Л. Ф. Попова предложила типовой план подготовки и проведения уроков русского языка, развития речи, на которых проводится сочинение по произведениям живописи: 1. словарная, терминологическая работа на […]...
- Яку професію я вважаю за найважлизішу (твір-роздум) Це сталося два роки тому… Першим дим почув я, точніше, не почув, а відчув. Я швиденько оббіг усі кімнати, перевірив усі вимикачі й, не знайшовши нічого підозрілого, повернувся до своєї кімнати. Але цей запах не давав мені спокою. Я визирнув у вікно і… чорний стовп диму вдарив мені просто в обличчя – горіла квартира поверхом […]...
- Краткое изложение Урок немецкого Зигфрид Ленц Урок немецкого Зигги Йепсен, заключенный гамбургской колонии для несовершеннолетних, получает штрафной урок немецкого за несданное сочинение на тему “Радости исполненного долга”. Сам Йозвиг, любимый надзиратель, провожает юношу в карцер, где ему предстоит “отомкнуть несгораемый шкаф воспоминаний и растолкать дремлющее прошлое”. Ему видится отец, Йене Оле Йепсен, ругбюльский полицейский постовой с пустым, сухим лицом. […]...
- Урок етики для сучасників і нащадків (за романом «Князь Єремія Вишневецький») Історія України для Нечуя-Левицького лишалася невичерпним джерелом роздумів і творчих пошуків, він вважав конче необхідним розвивати національну самосвідомість, був переконаний, що саме художні твори на тему історичного минулого здатні викликати живу зацікавленість широких верств українського народу до свого минулого. Однак, змальовуючи образи історичних осіб, письменник не схильний до їхньої ідеалізації: авторська думка прагне осмислити співвіднесеність […]...
- Твір-роздум: “Сміх – це здоров’я тіла і душі” Є в нашому житті такі явища, без яких людське існування уявити практично неможливо. І це зовсім не якісь матеріальні цінності, їжа чи побутові речі, це засоби комунікації, які роблять нас по-справжньому щасливими, радісними і такими, які хочуть продовжувати жити день від дня. Звичайно, одним із таких явищ є сміх. Кожен з нас на власному прикладі […]...