Home ⇒ 📕Шкільні твори ⇒ Три мушкетери характеристика образу Міледі
Три мушкетери характеристика образу Міледі
Міледі – колишня графиня де Ла Фер, дружина Атоса, яку він повісив, побачивши клеймо злочинниці на її плечі. Проте М. врятувалася і зробилася довіреною особою кардинала Рішельє, т. е. смертним ворогом мушкетерів. Упродовж роману вони успішно справляються з її хитромудрими задумами, і врешті-решт, після того, як М. вбиває полюблену д’Артаньяна Констанцію Бонасье, мушкетери страчують її в глухому містечку Армантьер. Хитра, розумна і безсердечна, М. не зупиняється ні перед чим заради виконання своїх задумів і політичних інтриг Рішельє.
Без
Складає різкий контраст по відношенню до головних героїв – благородних мушкетерів – і наділяється виключно
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Схожі твори:
- Три мушкетери характеристика образа Міледі Міледі – колишня графиня де Ла Фер, дружина Атоса, що він повісив, побачивши клеймо злочинниці на її плечі. Однак М. урятувалася й зробилася довіреною особою кардинала Ришелье, тобто смертним ворогом мушкетерів. Протягом роману вони успішно справляються з її хитромудрими задумами, і зрештою, після того як М. убиває кохану д’артаньяна Констанцію Бонасье, мушкетери стратять неї в […]...
- Три мушкетери характеристика образа Д’артаньяна Д’артаньян – головний герой роману, що приїхав з Гаскони в Париж у пошуках слави й блискучої кар’єри, розумний, безстрашний, хитрий і непереборний герой, що відразу ж потрапив у вир придворних інтриг, що тягнуть за собою нескінченні дуелі, сутички й пригоди, незвичайно щасливий, своїм розумом, шляхетністю, прямотою й везінням добивающийся всього, про що мріяв, і снискавший […]...
- Три мушкетери характеристика образів Атоса, Портоса й Арамиса Три мушкетери: Атос, Портос і Арамис – друзі д’артаньяна, у всім йому що допомагали, пов’язані з ним нерозривними узами й загальними пригодами, що персоніфікують собою настільки притягальний для д’артаньяна мир, де правлять честь, шляхетність і порядність – на противагу миру кардинала Ришелье. Дюма наділяє мушкетерів всіма можливими позитивними якостями, часом перетворюючи їх у застиглі втілення […]...
- Три мушкетери характеристика образа кардинала Ришелье Ришелье, кардинал – перший міністр, що володіє фактично необмеженою владою навіть над королем Людовиком XІІІ, так чи інакше бере участь у всіх подіях, що відбуваються у романі, і плетущий хитромудрі інтриги, спрямовані головним чином проти королеви Ганни Австрійської. Р. персоніфікує собою головну конфронтуючим мушкетерам силу, з якої вони, однак, справляються, а в остаточному підсумку досягають […]...
- Короткий зміст роману Три мушкетери Дюма А У перший понеділок квітня 1625 р. населення містечка Менг у передмістя Парижа здавалося схвильованим так, немов гугеноти здумали перетворити його в другу міцність Ла-Рошель; у Менг в’їхав парубок вісімнадцяти років нарижем мерині без хвоста. Його вигляд, одяг і манери викликали в юрбі городян шквал глузувань. Вершник, втім, не звернув на них уваги, як і личить […]...
- Королева Марго характеристика образу Королева Марго – королева Маргарита Наваррская, найкрасивіша і найосвіченіша жінка Франції, видана заміж за Генріха Наваррского і що уклала з ним союз проти підступів французької королівської сім’ї, яка прагне згубити Генріха, знаючи, що йому в майбутньому передбачений трон. Обдарована неабияким розумом, М. успішно справляється з нелегким завданням. Проте в результаті інтриг гине її полюблений граф […]...
- Іліада характеристика образу Ахілла Ахілл(Ахіллес) – головний герой поеми, суворий і невблаганний воїн. У відповідь на зневагу, яку наніс йому Агамемнон, верховний вождь і проводир війська ахейців, впродовж 10 років що осаджували Трою, А. відмовляється від участі у війні. Через це ахейці терплять одно поразку за іншим. Але коли вождь Трої Гектор вбиває друга А. Патрокла, А. забуває про […]...
- На дні характеристика образу Луки Лука – літній мандрівник, на деякий час що з’являється в нічліжці. Л. нагадує члена релігійної секти. Ім’я персонажа асоціюється з євангелістом; Л. говорить: “Христос-от усіх жалів і нам так велів”, – проте на пряме питання, чи є Бог, відповідає: “Колі віриш – є, не віриш – ні… У що віриш, то і є.”. Л. доглядає […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Воланда Воланд – персонаж, що утілює нескінченний і незбагненний універсум в єдності нерозривних протилежностей, перебуває “по той бік добра і зла” і віддає перевагу справедливості над милосердям. Ср. монументальний істинний “вигляд” В., що приймається їм у фіналі : “Маргарита не могла б сказати, з чого зроблений привід його коня, і думала, що можливо, що це місячні […]...
- Повести Белкина характеристика образу Берестів Олексій Іванович Берестів Олексій Іванович – молодий герой повісті, після закінчення університету що не отримав батьківського благословення на військову службу, а до статської що не має полювання і приїжджає в рідне віддалене Тугилово – де закохується в сусідку Лізу Муромську. Відкрившись розповіддю про героя “Байрона” Сильвио(“Постріл”), “Повести Белкина” завершуються новелою, один з двох головних героїв якої намагається […]...
- Собака на сене характеристика образу Діани де Бельфлор Діана де Бельфлор – головна героїня комедії. У основі сюжету лежить любов Д., “високородної графині” де Бельфлор, до її секретаря Теодоро. Горда і недоступна Д. закохується з ревнощів, дізнавшись про любов Теодоро до служниці Марселе. Зруйнувавши любов Теодоро і Марселы, Д. проте не може бути щаслива зі своїм обранцем. Любов, що народжується, бореться в Д. […]...
- Собака на сене характеристика образу Теодора Теодоро – один з головних персонажів комедії. Секретар графині де Бельфлор закохується у свою пані, дізнавшись про її почуття до нього. Любов Діани дарує йому надію на щастя і несподіване підвищення в суспільстві. Захоплений своїми зухвалими мріями, Т. негайно розлучається з Марселой, служницею графині. Зміни настрою Діани примушують Т. упродовж усієї дії комедії то мріяти […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Понтій Пілата Понтій Пілат – прокуратор Іудеї(історичний Пілат перебував на цій посаді в 26-36 рр.); “син короля-звіздаря і дочки мірошника красуні Пили” – ім’я героя складене з імен батьків(Пила і Ат); в той же час прізвисько “вершник Золотий Спис” актуалізує зв’язок імені з латів. рЦит – спис. Характерна деталь вигляду П. – “білий плащ з кривавою підбивкою”, […]...
- Червоне і чорне характеристика образу Жюльена Сореля Сорель Жюльен – син старого тесляра з містечка Верьер, що зробив блискучу кар’єру в роки Реставрації, проте що залишився духовно чужим цій епосі, тому що його серце неподільно належить Наполеону і тому століттю героїки, яке асоціюється для Ж. з ім’ям скинутого імператора. Катастрофа героя, що закінчує свій шлях на пласі, коли йому всього 23 роки, […]...
- Острів скарбів характеристика образу Сільвера Сильвер(Довгов’язий Джон) – одноногий пірат, колишній квартирмейстер знаменитого піратського капітана Флинта, що задався метою оволодіти картою, а з її допомогою скарбами Флинта, закопаними на незаселеному острові в Карибському морі. Найнявшись в якості суднового кухаря на шхуну “Испаньола”, куплену друзями оповідача, – юного сина шинкаря Джима Хокинса, з тим щоб на ній відправитися на острів скарбів, […]...
- Характеристика образу Спартака в однойменному романі Джованьолі Джованьолі у двадцять один рік вступив добровольцем до армії, а потім став соратником Д. Гарібальді. Обирався депутатом парламенту. Крім літературної діяльності займався викладанням. Джованьолі створив романи на тему сучасного життя. Відомим став завдяки історичним романам “Опімах” (“Opіmіa”, 1885), “Мессаліна”. У цих романах автор демонструє відмінне знання побуту та культури Стародавнього Риму. Заклики до боротьби проти […]...
- Характеристика образу Дон Кихота Дон Кихот – центральний персонаж роману. Комічна фігура престарілого бідного кастільського ідальго Алонсо Кихано, який, начитавшись рицарських романів, залишає будинок і пускається на пошуки пригод, відразу ж налаштовує читача на те, що перед ним, – пародія на модні у той час романи. Вже саме ім’я, придумане собі героєм(у перекладі з іспанського “кихот” означає “набедренник”) викликає […]...
- Собор Паризької богоматері характеристика образу Клода Фролло Фролло Клод – архідиякон собору Паризької богоматері у кінці XV ст. Навчений знаннями у багатьох науках, самолюбна і розсудлива людина, він захоплюваний диявольською пристрастю до прекрасної циганки Эсмеральде. Ф. невідступно переслідує її і йде на будь-які злочини в спробах її дістати: доручає своєму вихованцеві Квазімодо викрасти дівчину, намагається убити коханого нею капітана де Шатопера. У […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Ієшуа Га-Ноцрі Ієшуа Га-Ноцрі, – “жебрак з Эн-Сарида”, бродячий філософ, людина років двадцяти семи, син невідомих батьків. Образ героя полемически співвіднесений з образом євангельського Ісуса : в системі булгаківського роману І. і Ісус співвідносяться як безперечна істина і її спотворений образ; у цьому сенсі питання про реальне існування Ісуса, звучний на початку роману, припускає неоднозначна відповідь. І. […]...
- Собор Паризької богоматері характеристика образу Есмеральди Есмеральди – юна циганка-танцівниця в Парижі XV ст. Красуня і сирота, що не знає своїх батьків, вона по сюжету роману стає предметом пристрасті декількох чоловіків : боязкого поета Пьера Гренгуара, демонічного архідиякона Клода Фролло і виродка-дзвонаря Квазімодо. Проте вона сама байдужа до усіх трьом і цнотливо закохана в четвертого – нікчемного і легковажного Феба де […]...
- Доктор Фаустус характеристика образу Адріана Леверкюна Леверкюн Адріан – геніальний німецький композитор. Його життя віднесене автором на першу половину XX ст. Томас Манн називав свій роман “книгою кінця” і розумів його як роман про трагічні потрясіння сучасної йому німецької історії, про стан культури і світу. Фігура головного героя не лише пов’язана з поточним життям, але і віддалена від неї. Він не […]...
- Тихий американець характеристика образу Пайла Олдена Пайл Олден – представник економічного відділу американського посольства в Сайгоне, антагоніст Фаулера, іншого героя роману. Будучи узагальненим зображенням цілком конкретних політичних сил і методів боротьби на світовій арені, фігура П. О. несе в собі і глибший і ширший сенс. Перед нами досить знайомий тип людської поведінки, що сформувався саме в XX ст. У епоху гострого […]...
- Євгеній Онєгін характеристика образу Володимир Ленський Володимир Ленский – любовний суперник Онєгіна. У романі про любов не обійтися без мотиву ревнощів, хоч би марних. Але поява Ленского на сторінках роману(він приїжджає в село майже одночасно зі своїм новим сусідом Онєгіним; сходиться з ним; вводить у будинок Лариных; знайомить з Тетяною і її сестрою Ольгою – своєю нареченою; після того, як роздратований […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Азазелло Азазелло – один з підручних Воланда; маленька широкоплеча людина з вогняно-рудим волоссям, іклом, що стирчить з рота, кігтями на руках і гугнявим голосом. Ім’я персонажа нагадує про демона іудейської міфології Азезеле, що мешкає в пустелі; це одно з традиційних іменувань біса; у романі Булгакова спожите в итальянизированной формі. Образ А. відмічений відомою брутальністю – він […]...
- Характеристика образу Санчо Панси Санчо Панса – кастільський селянин, односелець Алонсо Кихано, який умовив простодушного Санчо стати його зброєносцем, пообіцявши йому незлічені багатства. Разом з Дон Кихотом Санчо Панса(“панса” в перекладі з іспанського означає “черево”) складають пару пародійних персонажів, на кшталт Пантагрюэля і Панурга. Худий і довгов’язий Дон Кихот поряд з низеньким товстуном зброєносцем справляють комічне враження своєю несполучуваністю. […]...
- Улисс характеристика образу Стівена Дедала Дедал Стівен – один з трьох дублинцев, описаних у романі(Стівен Дедал, Леопольд Блум і його дружина Мэрион Блум). Засаднича, формотворна риса роману – зв’язок з “Одіссеєю” Гомера, яка виражається в численних і прозорих сюжетних, тематичних і смислових паралелях, натяках, алюзіях. Для більшості персонажів “Улисса” в поемі Гомера є прототипи: Стівен Дедал – Телемах, Леопольд Блум […]...
- Дубровский характеристика образу Маша, Марья Кириловна Троєкурова Маша, Марья Кириловна Троекурова – ніжна дочка грізного провінційного самодура; сімнадцятилітня красуня, в яку закоханий двадцятитрирічний Володимир Дубровский, спадкоємець поміщика, розореного її батьком. Вік; біла сукня повітової панночки; вихователька-француженка(мамзель Мими, прижившая від Кирилы Петровича Троекурова Сашу, звідного брата М.); величезна бібліотека, складена в основному з французьких письменників XVІІІ ст. і перебуваюча у повному розпорядженні палкої […]...
- Характеристика образу Левія Матвія Левій Матвій – персонаж оповідання Воланда, сну Івана і роману Майстра. Героєві близько сорока років. Збирач податей, він під впливом бесіди з Иешуа стає його учнем і супутником, веде хроніку його життя і записує його висловлювання, істотно спотворюючи їх сенс. Образ персонажа асоціюється з євангелістом; при цьому Л. представлений як людина обмежена і фанатична. Звинувачуючи […]...
- Королева Марго характеристика образу Карла ІX Карл ІX – французький король, в правління якого відбуваються події роману і чиє царювання ознаменовано страшною подією: Варфоломеевской ніччю – кривавим побиттям гугенотів, обманом притягнених в Париж. На початку роману К. з’являється сатрапом, заради розваги що стріляє в людей зі свого вікна і готового згубити тисячі безневинних людей заради сумнівних державних інтересів. Проте при цьому […]...
- Гроза характеристика образу Кабанова Тихона Івановича Кабанов Тихон Іванович – один з головних героїв, син Кабана, чоловік Катерини. У переліку дійових осіб йде безпосередньо за Кабановой, і про нього сказано – “її син”. Таке дійсне положення Т. в місті Калинове і в сім’ї. Належачи, як і ряд інших персонажів п’єси(Варвара, Кучерявець, Шапкин), до молодшого покоління калиновцев, Т. по-своєму знаменує кінець патріархального […]...
- Євгеній Онєгін характеристика образу Тетяна Ларина Тетяна Ларина – улюблена героїня Пушкіна, найвідоміший жіночий образ російської літератури. Знайомлячи читача з Тетяною Дмитрівною, автор передусім поспішає підкреслити, що “уперше ім’ям таким” освячені сторінки російського роману. Це означає, що героїня пов’язана зі світом провінційного російського життя, з дівочою, з “спогадом старовини” тісніше, ніж зі світом російської словесності. Тісніше, але не исключительнее. По-перше, у […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Берліоза Михайла Олександровича Берліоз Михайло Олександрович – літератор, голова МАССОЛИТа. Прізвище персонажа, по-перше, зближує його з відомим композитором – але саме як “антидвійника”, відміченого ознакою “немузичності”(ср. також “музичні” прізвища інших персонажів : Римський, Стравінський) : Б. передусім функціонер, чиновник від літератури; з іншого боку, ім’я героя асоціюється з самим автором роману, а ініціали – М. А. Б. – […]...
- Двадцять тисяч льє під водою характеристика образу капітана Немо Немо, капітан(принц Даккар) – дослідник морських глибин, винахідник і власник фантастичного підводного човна “Наутілус”, яка час від часу показується на поверхні морів, сприймається усіма як деякий надприродний і небезпечний представник китоподібних, стаючи об’єктом не лише цікавості, але і полювання. Що спеціально відправилося на пошуки невідомої “тварини” судно “Аврам Лінкольн” терпить поразку в сутичці з ним. […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Маргарити Маргарита(Маргарита Миколаївна) – головна героїня роману. Безперечний прототипическая зв’язок з Е. С. Булгаковой – третьою дружиною письменника. Асоціації з гетевской Гретхен мають, швидше, поверхневий характер: істотним виявляється лише момент бездітності М. і проявлене нею милосердя по відношенню до дітовбивця Фріди. Героїні 30 років. Вийшовши заміж в 19 років, вона є дружиною “дуже великого фахівця”; проте, […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Мармеладова Семена Захаровича Мармеладу Семен Захарович – титульний радник, батько Сонечки. “Це була людина років вже за п’ятдесят, середнього зросту і щільного складання, з сивиною і з великою лисиною, з набряклим від постійного пияцтва, жовтою, навіть зеленуватою особою і з повіками, що припухнули, із-за яких сяяли крихітні, як шпарки, але одушевлені червонясті очки. Але щось в нім було […]...
- Обломов характеристика образу Штольця Андрія Івановича Штольц Андрій Іванович – один з головних героїв, друг Іллі Ілліча Обломова, син Ивана Богдановича Штольца, німця, що обрусів, управляє маєтком в селі Верхлеве, що в п’яти верстах від Обломовки. “Штольц був німець тільки наполовину, по батькові: мати його була російська; віру він сповідував православну; природна мова його була російська: він вчився їй у матері […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Бегемота Бегемот – один з підручних Воланда, що з’являється в образі величезного чорного кота. У Біблії бегемот наводиться як приклад незбагненності божественного творіння; в той же час Бегемот – одно з традиційних найменувань демона, прибічника сатани. Б. у романі Булгакова комічно поєднує схильність до філософствування і “інтелігентні” звички з шахраюватістю і агресивністю. Уперше він виникає в […]...
- Світлана характеристика образу Світлана – героїня балади, написаної, як і інша балада Жуковского, “Людмила”, на тему “зразкової” балади німецького поета Г.-А. Бюргера “Ленора”, – повернення жениха-мерця за своєю нареченою і їх шлях до труни. “Світлана” – спроба створення ідеального національного характеру, “російської душі”, який її бачив і розумів поет. Відмінні риси цього характеру-душі – чистота, лагідність, покірність Провидінню, […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Майстра Майстер – безіменний головний герой роману. У клініці Стравінського після зникнення М. залишається лише його “мертва кличка: “Номер сто вісімнадцятий з першого корпусу”. Прізвисько “майстер” дано героєві Маргаритою і аналогічно традиційним іменуванням “метр”, “маестро”; воно співвідносить персонажа як з середньовічною літературною традицією, так і з масонським ритуалом. Асоціації з гетевским Фаустом(по аналогії з Воландом-“Мефистофелем” і […]...
- Пікова Дама характеристика образу Стара графиня Ганна Федотівна Стара графиня Ганна Федотівна – вісімдесятирічна стара, у будинку якої виховується бідна родичка Ли-заповіту Іванівна; хранителька таємниці “трьох карт”; уособлення долі. Уперше з’являється перед читачем в образі молодої владної красуні, в серпанку легендарного “анекдота” шістдесятирічної давності, за яким, за свідченням П. В. Нащокина(запис П. І. Бартенева), коштує легенда про “реальну” пригоду княжни Наталії Петрівни Голицыной, […]...