Крихта Цахес по прозванню Циннобер характеристика образу
Цахес – пестун долі, потворний в усіх відношеннях, але що викликає загальне захоплення завдяки трьом чарівним волоскам. Казковий образ Ц. має глибокий сенс: в нім відбивається одна з ірраціональних сторін світоустрою – урочистість несправедливості, що виникає по волі випадку і набуває сили закону. Історію Ц. можна розглядати як одну з ілюстрацій взаємодії добра і зла.
Активність доброго початку виражається в прагненні усунути недосконалість, яка допускає природа : фея Розабельверде, пожалівши бідну селянку, бере під заступництво
Він починає справляти враження чарівної дитини, потім “обдарованого рідкісними здібностями” юнака, талановитого поета і скрипаля. Юного принца, що відрізняється вишуканістю зовнішності і манер, він затьмарює настільки, що оточення саме в нім припускають князівське походження.
Нарешті
Страх перед бурхливим натовпом, що раптом побачив у вікні будинку міністра, – його будинки – маленьке чудовисько, примушує його шукати надійного укриття в нічному горщику, де він і помирає, як констатує лікар, “від боязні померти”.
Схожі твори:
- Як я розумію філософський зміст твору Е. Т. Гофман “Малюк Цахес на прізвисько Циннобер” Як зробити людину кращою, ніж вона є? Як допомогти слабкому, незграбному, якого дійсно ніхто не любить, піднятися на висоту, заслужити повагу? Де починається та де закінчується добра допомога, втручання “зверху” у чужу долю? На ці важливі запитання я намагаюсь відповісти для себе, читаючи “Малюка Цахеса” Гофмана. Зустрівши у лісі бідну жінку з дитиною, фея Розабельверде […]...
- Цахес – герой сказки Э. Т. А. Гофмана “Крошка Цахес по прозвонию Циннобер” Сын бедной крестьянки фрау Лизы, нелепый уродец, до двух с половиной лет так и не научившийся говорить и хорошо ходить, Ц. пугал окружающих своей внешностью. Его паучьи ножки, голова, ушедшая в плечи, нарост на спине, похожий на тыкву, в сочетании с отвратительным характером вызывали не жалость, а скорее отвращение. Добрая фея пожалела Ц. и подарила […]...
- Контраст потворного і прекрасного у творі Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” Кожна сторінка творчості великого німецького романтика – це пристрасна боротьба прекрасної душі поета з ницим, потворним світом. Свою особисту долю Гофман бачив як частину загальної долі “маленьких людей”, що стояли на порозі подвійного буття: між мізерними ділами і великими ілюзіями. Оточуюче хронічне убогство, атмосфера філістерства приводили до неприйняття дійсності. Порятунок від духовно обмеженого, порожнього, сірого […]...
- Краткое изложение Крошка Цахес по прозванию Циннобер Э. Т. А. Гофман Крошка Цахес по прозванию Циннобер В маленьком государстве, где правил князь Деметрий, каждому жителю предоставлялась полная свобода в его начинании. А феи и маги выше всего ставят тепло и свободу, так что при Деметрий множество фей из волшебной страны Джиннистан переселилось в благословенное маленькое княжество. Однако после смерти Деметрия его наследник […]...
- Містична атмосфера в оповіданні Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Циннобер” 1. Видатний німецький письменник-романтик, художник, музикант Ернст Теодор Амадей Гофман (живописність і музичність прози, романтична іронія, химерна вигадка і переконлива реальність). 2. Ставлення письменника до свого оповідання “Малюк Цахес” (щось значно більше, ніж гра романтичної фантазії; розкриття основної вади капіталістичного суспільства: один працює, а похвала, слава і гроші – іншому). 3. Головний персонаж оповідання – […]...
- Потворне і прекрасне у творі «Малюк Цахес на прізвисько Циннобер» У казці-новелі «Малюк Цахес» дійсність постає в образі країни доби Просвітництва. Гофман викриває з допомогою всевладної іронії химерну велич великих князів, гофмаршалів, використовуючи засоби фантастичного гротеску. Це лялькова держава, де все схоже на безглуздий маскарад, всі ниточки якого тримає потвора – карлик Цахес. Присвоївши собі чужу працю, славу, кохання, він стає першою особою в країні. […]...
- Сутність і розгортання конфлікту між одухотвореністю та філістерством у творі Е. Т. Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” Дисгармонія світу знаходить у творчості Гофмана своє відображення: в усіх його творах переплітаються, стикаються найрізноманітніші контрастні образи. Одне з улюблених протиставлень, що кожного разу повторюється,- це ентузіаст та обиватель, філістер. Ентузіаст – визначення, що належить Гофману, але сам образ має традицію в романтизмі, яка і була ним сприйнята. Естетичне сприйняття романтики проголошували незмінним г вічним […]...
- Містична атмосфера в оповіданні «Малюк Цахес на прізвисько Циннобер» Живописність і музикальність прози Гофмана, романтична іронія, химерна вигадка і переконлива реальність в описах його фантазій захоплюють уже не одне покоління читачів. Сам Гофман, наприклад, розглядав своє оповідання «Малюк Цахес» як щось значно більше, ніж гра романтичної фантазії. Гофман художніми образами в оповіданні розкрив основну ваду капіталістичного суспільства, де праця і нагорода за неї розподілені […]...
- Твір за новелою-казкою Е. Т. А. Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” за темою: “Чи місце чарам у буденному житті?” Чудеса трапляються з тими, хто в Них вірить. Кожному на світі – і освіченому, і обмеженому, і дорослому, і малому; і доброму, і негарному; хочеться чуда. Не кожного дня і щогодини, тобто, коли забажаєш, а зрідка, неочікувано, незвичайно, у винагороду. Так, як це було у творі: видатний чарівник Проспер Альпанус створив “звичайнісіньке диво”, допомігши Бальтазарові […]...
- Твір на тему: “Що таке свобода для людини? За твором “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” Категорія свободи завжди була надзвичайно привабливою для будь-якої людини, кожен з нас прагне бути вільним. Більш того, останнім часом ми бачимо, наскільки ефективно вдається багатьом людям у владі маніпулювати цією категорією, спокушаючи звичайних людей на різні вчинки. Маніпулювати свободою дуже просто, тому що ця категорія є розмитою і не до кінця зрозумілою людьми. Питання свободи […]...
- Доктор Живаго характеристика образу Комаровского Віктора Іполитовича Комаровский Віктор Іполитович – багатий адвокат; персонаж утілює “демонічний” початок(ср. прізвище актора, приятеля К. – Сатаниди). К. повинний в розоренні і загибелі батька Живаго. К. – коханець вдови Гишар, потім – її дочки Лары. Після скандалу на ялинці у Свентицких К. поселяє Лару на квартиру до своєї, знайомій і вирішує не зустрічатися з нею, побоюючись […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Лебезятникова Андрія Семеновича Лебезятников Андрій Семенович – міністерський чиновник. “…Хирлявий і золотушний чоловічок, малого зростання, що десь служив і до дивності білявий, з бакенбардами у вигляді котлет, якими він дуже гордився. Крім того, у нього майже постійно хворіли очі. Серце у нього було досить м’яке, але мова дуже самовпевнена, а інший раз надзвичайно навіть зарозуміла, – що, порівняно […]...
- Улисс характеристика образу Блум Мэрион Блум Мэрион. Безперечним, хоча і не єдиним прототипом дружини Блума є Нора, дружина Джойса; в той же час, щоб створити образ нової Пенелопи, Джойс, природно, підкреслює в образі жіноче начало, істотно видозмінює і зовнішні, і внутрішні риси Нори. Б. М. на відміну від Нори зраджує чоловікові(що не заважає тому відноситися до дружини з обожнюванням і […]...
- Подорож Гуллівера характеристика образу Лапутян Лапутяне – жителі Леткого острова(Лапута), на якому виявляється Гулливер у своїй третій подорожі. Вид Л. робить на нього дивне враження. “Мені ніколи ще не доводилося бачити смертних, які б так вражали своєю фігурою, одягом і зовнішністю. У усіх голови були скошені направо або наліво, одне око дивилося всередину, а інший прямо вверх до зеніту”. Слуги […]...
- Гранатовий браслет характеристика образу Желткова Г. С Жовтків Г. С.(мабуть, Георгій – “пан Ежий”) – з’являється в розповіді лише ближче до кінця: “дуже блідий, з ніжним дівочим обличчям, з блакитними очима і упертим дитячим підборіддям з ямкою посередині; років йому, мабуть, було близько тридцяти, тридцяти п’яти”. Разом з княгинею Вірою може бути названий головним героєм розповіді. Зав’язка конфлікту – отримання княгинею Вірою […]...
- Антонівські яблука характеристика образу оповідача Оповідач – “я” письменника, багато в чому схоже з ліричним героєм в поезії Бунина. “Антонівські яблука” – символ Росії, що відходить в минуле, подібний до чехівського “Вишневого саду” : “Пам’ятаю великий, увесь золотий сад, що підсохнув і поріділий, пам’ятаю кленові алеї, тонкий аромат опалого листя і – запах антонівських яблук, запах меду і осінньої свіжості”. […]...
- Дэвид Копперфилд характеристика образу Копперфилд Дэвид – “герой оповідання про своє власне життя”, що являється і найбільш близьким Диккенсу героєм. Йому віддані багато епізодів біографії письменника, який згадував свої підліткові роки, відтворюючи поневіряння, пережиті К. Виснажлива боротьба з буденністю, яка повинна була “зігнути його і зломити”, провокує напади відчаю, але кінець кінцем виявляється незамінним досвідом, формуючи і виховуючи особу. […]...
- Пригоди Шерлока Холмса характеристика образу Мориарти Мориарти(професор Мориарти) – найсильніший супротивник Шерлока Холмса. “Його м’яка і точна манера виражатися примушує вас вірити в його щирість, не властиву звичайним злочинцям”. “Він дуже худий і високий. Лоб у нього білий, величезний і опуклий, глибоко запалі очі. Обличчя гладко поголене, бліде, аскетичне, – щось ще залишилося в нім від професора. Плечі сутулі – повинно […]...
- Пікова Дама характеристика образу Томський Павло Олександрович Томський Павло Олександрович – молодий князь, онук старої графині; спочатку здається другорядною фігурою, кимось на зразок гравця Нарумова(який “є” посередником між головним героєм, Германном, і світом карткових гравців). Сюжетна роль Т. дійсно нікчемна і суто служеб-на. Він з’являється в першій главі – тільки для того, щоб розповісти картярському співтовариству історію про три карти, таємницю яких […]...
- Твір на тему: “Характеристика образу Єремія Вишневецького” Князь Єремія Вишневецький – це головний герой однойменного твору авторства Івана Нечуя-Левицького. Образ цієї людини і його характеристика цікаві не стільки тому, що він робив і думав, скільки з точки зору його ролі, яку намагався показати автор. Розгляд цього образу досить цікавий, тому що він дає можливість зрозуміти деякі аспекти української історії, яка мала в […]...
- Світ потворного і прекрасного у казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” Е. Гофман – видатний прозаїк німецького романтизму. Його дотепні, химерні за змістом новели і казки, дивовижні перипетії в долі його героїв, приголомшливі переходи від реальності до фантастики відбивають збентеження і розгубленість романтичного письменника перед оточуючим світом і разом з тим трагедію великого художника, який задихається в тяжкій атмосфері феодально-міщанської Німеччини в сумну пору наполеонівської реакції. […]...
- Характеристика головного образу – студента Бальтазара Це один із позитивних персонажів казки. Бальтазара представлено у творі як “ентузіаста”, романтичного героямрійника, незадоволеного навколишнім його суспільством філістерів, схоластикою університетських лекцій, і який знаходить забуття і відпочинок лише на лоні природи. Говорячи про його часту втечу з міста в тінистий гай, автор буквально співає гімн чарівній і зцілювальній природі. Бальтазар охороняє світ природи і […]...
- Королева Марго характеристика образу Карла ІX Карл ІX – французький король, в правління якого відбуваються події роману і чиє царювання ознаменовано страшною подією: Варфоломеевской ніччю – кривавим побиттям гугенотів, обманом притягнених в Париж. На початку роману К. з’являється сатрапом, заради розваги що стріляє в людей зі свого вікна і готового згубити тисячі безневинних людей заради сумнівних державних інтересів. Проте при цьому […]...
- Пригоди Шерлока Холмса характеристика образу Ватсона Ватсон(доктор Ватсон, вар. пер. Уотсон) – постійний супутник Шерлока Холмса. Лікар за освітою, військовий хірург, що закінчив Лондонський університет в 1878 р., виконує функцію літописця діянь Холмса. Під час англоафганской війни(1878-1880) рушнична куля розбила йому плече. По власному визнанню, не виносив ніякого шуму. З’явившись в Лондоні, деякий час жив в готелі, потім зняв кімнату на […]...
- Характеристика образу Чингачгука в творчості Купера Д. Ф Чингачгук – Великий Змій, індієць Джон, Джон Могиканин(“Звіробій”, “Останній з могікан”, “Слідопит”, “Піонери”) – індієць, останній у своєму племені, батько Ункаса, друг Натти. Виховувався в племені делаварів. У романі “Звіробій” уперше вступає на стежку війни, рятуючи свою наречену, потім допомагає виручити Натти з індіанського полону. У “Останньому з могікан” разом з Натти і Ункасом допомагає […]...
- Іліада характеристика образу Гектора Гектор – син Пріама, проводир троянського війська. Як і Ахілл, Г. в усіх своїх вчинках керується військовою честю, але якщо Ахілл цінує її заради неї самої, то Г., дотримуючи свою честь, в той же час усвідомлює, що несе відповідальність перед своїм народом, інтереси якого він повинен захищати. Гомер показує, як в душі Г. борються два […]...
- Перетворення характеристика образу Замза Грегора Замза Грегор – головний герой новели. Прокинувшись після неспокійного сну, молодий комівояжер виявляє, що перетворився на комаху. “Лежачи на панцирно-твердій спині, він бачив… свій коричневий, опуклий, розділений дугоподібними лусочками живіт.”. Г. намагається не дивуватися з того, що стався. Перетворення він вважає результатом втоми і погіршення здоров’я. Вирішивши спершу піднятися з ліжка, одягнутися, поснідати, а вже […]...
- Червоне і чорне характеристика образу Жюльена Сореля Сорель Жюльен – син старого тесляра з містечка Верьер, що зробив блискучу кар’єру в роки Реставрації, проте що залишився духовно чужим цій епосі, тому що його серце неподільно належить Наполеону і тому століттю героїки, яке асоціюється для Ж. з ім’ям скинутого імператора. Катастрофа героя, що закінчує свій шлях на пласі, коли йому всього 23 роки, […]...
- Іліада характеристика образу Ахілла Ахілл(Ахіллес) – головний герой поеми, суворий і невблаганний воїн. У відповідь на зневагу, яку наніс йому Агамемнон, верховний вождь і проводир війська ахейців, впродовж 10 років що осаджували Трою, А. відмовляється від участі у війні. Через це ахейці терплять одно поразку за іншим. Але коли вождь Трої Гектор вбиває друга А. Патрокла, А. забуває про […]...
- Характеристика образу Чайльда Гарольда Чайльд Гарольд – юнак, якого спонукає до безмежного скепсису “туги уїдлива сила”, що зробилася відмітною властивістю цілого покоління, що застало тільки захід героїчної епохи революційних потрясінь і визвольних воєн. Пушкінське визначення – “передчасна старість душі” – виділяє найістотнішу якість того, що утілився в Г. мирочувствования. Що забарвило собою цілий період європейського духовного життя, подібний умонастрій, […]...
- Тихий американець характеристика образу Фаулера Томаса Фаулер Томас – англійський журналіст, працюючий в Південному В’єтнамі в 1951 – 1955 рр. Втомлена, душевно спустошена людина, багато в чому схожа із Скоби, – героєм іншого роману Грэма Гріна – “Суть справи”. Він вважає, що його борг – повідомляти в газети тільки факти, оцінка їх його не торкається, він не хоче ні в що […]...
- Характеристика образу Дон Кихота Дон Кихот – центральний персонаж роману. Комічна фігура престарілого бідного кастільського ідальго Алонсо Кихано, який, начитавшись рицарських романів, залишає будинок і пускається на пошуки пригод, відразу ж налаштовує читача на те, що перед ним, – пародія на модні у той час романи. Вже саме ім’я, придумане собі героєм(у перекладі з іспанського “кихот” означає “набедренник”) викликає […]...
- Пригоди Олівера Твиста характеристика образу Феджин Феджин – “жадібний, скупий, ненаситний старий, приховувач краденого”, у якого є і серйозніші гріхи: він розтліває душі молодиків, вимушених шукати будь-які кошти для існування, після того, як життя викинуло їх на вулицю. По його доносах зійшли на ешафот минулі спільники, вселяючі Ф. побоювання своєю надмірною обізнаністю і балакучістю. Під кінець дії ешафот чекає самого Ф. […]...
- Гроза характеристика образу Кулігіна Кулігін – персонаж, що частково виконує функції виразника авторської точки зору і тому іноді відношуваний до типу героя-резонера, що, проте, представляється невірним, т. до. в цілому цей герой, безумовно, віддалений від автора, зображений досить відсторонено, як людина незвичайна, навіть дещо дивовижна. У переліку дійових осіб про нього сказано: “міщанин, годинникар-самоук, що відшукує перпетуум-мобіле”. Прізвище героя […]...
- Собор Паризької богоматері характеристика образу Есмеральди Есмеральди – юна циганка-танцівниця в Парижі XV ст. Красуня і сирота, що не знає своїх батьків, вона по сюжету роману стає предметом пристрасті декількох чоловіків : боязкого поета Пьера Гренгуара, демонічного архідиякона Клода Фролло і виродка-дзвонаря Квазімодо. Проте вона сама байдужа до усіх трьом і цнотливо закохана в четвертого – нікчемного і легковажного Феба де […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Разумихина Дмитра Прокофьевича Разумихин Дмитро Прокофьевич – колишній студент, дворянин, товариш Раскольникова по університету. Тимчасово вийшов з нього через відсутність засобів. “Зовнішність його була виразна – високий, худий, завжди погано поголений, чорноволосий. Іноді він буянив і славився за силача… Пити він міг до безкінечності, але міг і зовсім не пити; іноді пустував навіть недозволенно, але міг і зовсім […]...
- Робінзон Крузо характеристика образу П’ятниці П’ятниця – індієць з племені канібалів, зустрінутий робінзоном Крузо на двадцять четвертий рік свого перебування на незаселеному острові і що став помічником і слугою. П. зображений у романі очима робінзона, який знаходить в нім людину легкої і життєрадісної вдачі, хороброї, відданої, працездатної, щирої і простодушної, але зовсім не безглуздої, і не втомлюється хвалити його і […]...
- Над прірвою в житі характеристика образу Колфилда Холдена Колфилд Холден – шістнадцятирічний юнак з покоління тінейджерів 50-х рр. Хоча сам він і не любить розповідати про своїх батьків і “всякій дэвидкопперфилдской муті”, але існує передусім у своїх сімейних зв’язках. Його батько – людина з ірландським прізвищем – до шлюбу був католиком. Його батьки різної віри, але, мабуть, вважають цей факт несуттєвим. X. не […]...
- Книга джунглів характеристика образу Мауглі Маугли – персонаж, з яким міцно асоціюється двотомник Кіплінга. Історії М. приділена три розповіді в першій книзі і п’ять – в другій. Ім’я героя придумане автором і переведене ним як “жабеня”. М. – син дроворуба, в дворічному віці що загубився в джунглях. Перше зіткнення з дикою природою трохи не обернулося катастрофою: М. міг стати жертвою […]...
- Полтава характеристика образу Мазепа Мазепа – головний герой, український гетьман, “міцний старий”, в який закохується дочка генерального судді Малоросії Кочубея, Марія. Композиція “Полтави” многофигурна, що відповідає її подвійній жанровій природі(і романтична новела, і героїчний епос). Але усі сюжетні лінії сходяться в одну точку – до образу “похмурого” Мазепи. Після того, як батьки Марії відмовляють йому в руці дочки, вона […]...