Home ⇒ 📕Сочинения на свободные темы ⇒ Героїня п’єси Федеріко Гарсіа Лорки “Дім Бернарди Альби”
Героїня п’єси Федеріко Гарсіа Лорки “Дім Бернарди Альби”
Бернарда Альба героїня п’єси Федеріко Гарсіа Лорки “Дім Бернарди Альби” (1936), останнього його твори для театру, закінченого за два місяці до трагічної загибелі. Підзаголовок п’єси: “Драма жінок в іспанських селах”. Б. А. – характерний жіночий персонаж стародавнього іспанського побуту, символ фанатичку, яка дотримується традиційного способу життя, не терпить інших поглядів і будь-яких заперечень, весь її досвід вкорінений в рутинному провінційному укладі Іспанії.
Бернарда Альба – злісна ханжа, вона більше дбає про
Бернарда Альбапісля похорону чоловіка оголошує, що всі вісім років, поки триватиме жалоба, ні один порив вітру не повинен проникнути
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Схожі твори:
- Фольклорні мотиви в ліриці Федеріко Гарсіа Лорки Цей спів… глибинний за всі колодязі та всі моря світу, набагато глибший, ніж те серце, и^о його творить, і голос, що його співає, тому що глибина його майже безмірна. 1 йде він з далеких племен, проходить крізь цвинтарі років і листопади зів “яішх вітрів. Федеріко Гарсіа Лорка Андалузія, південна область Іспанії. Край християнський і мусульманський, […]...
- Освілення природних сил і стихій у ліриці Федеріко Гарсіа Лорки При згадці імені поета Федеріко Гарсіа Лорки в уяві постає так любовно змальована ним Іспанія з її оливовими гаями, садами, що золотяться достиглими помаранчами, то залита гарячим південним сонцем, то оповита таємничим серпанком місячного сяйва. Світ, змальований Норкою, вражає сміливістю метафоричного перетворення. Їм поет стверджував: “Я щиро дивуюсь, коли стверджують, що образи, якими і є […]...
- Особливості творчості Федеріко Гарсія Лорки і Поля Елюара, її зв’язок із сюрреалізмом Сюрреалізм (фр. букв, “над-реалізм”) – авангардиська течія, що виникла на межі 1910-20-х років у французькій літературі й поширилася на інші види мистецтва і в інші країни, передусім у іспанську літературу (Ф. Гарсія Лорка) та живопис (С. Далі). Серед засновників сюрреалізму – А. Бретон (автор “Маніфесту сюрреалізму”, 1924), Л. Арагон, Ф. Супо, Поль Елюар, Т. Тцара […]...
- Федеріко Гарсіа Лорка – людина і поет Хоч минаються тополі, Та сліди по собі світять. Ф. Г. Лорка Федеріко Гарсіа Лорка. Петенера. Романсеро. Канте хондо. Сигірія. Які незвичайні, милозвучні, музичні й поетичні слова. Здається, все, що пов’язане з Федеріко Гарсіа Лоркою, є таким, бо вже й саме ім’я звучить, як музика, ніби струни гітари перебирають пальцями, і вона відгукується музикою й словом […]...
- Природні сили і стихії в ліриці Федеріно Гарсіа Лорки При згадці імені поета Федеріко Гарсіа Лорки в уяві виникає гак любовно намальована ним Іспанія з її оливковими гаями, садами, які золотяться дозріли полями, то залита гарячим південним сонцем, то оповита таємничим серпантином місячного сяйва. Світ, змальований Лорки, вражає сміливістю метафоричного перетворення. Їм поет стверджував: “Я відчуваю величезне здивування, коли стверджують, що образи, Якими наповнені […]...
- Поєднання фольклору й поетики модернізму у творах Федеріко Гарсіа Лорка Федеріко Гарсіа Лорка народився у невеличкому андалузькому селищі Фуенте Вакерос, тому дитинство провів на лоні природи. Пізніше він згадував: “Моє дитинство – це село і поле. Пастухи, небо і безлюддя”. Скільки юнацьких витівок народжувалося в цій голові: вистава для дітей, музичне свято у Гранаді, фольклорна експедиція (“якщо б ти знав, які романси про розбишак я […]...
- Unusual Notice Mr. Robinson had to travel somewhere on business, and as he was in a hurry, he decided to go by air. He liked sitting beside a window when he was flying, so when he got on to the plane, he looked for a window seat. He found that all of them had already been taken […]...
- Трагедия героев в драме Лорки “Кровавая свадьба” Начало новому этапу в драматургии Лорки положила трагедия “Кровавая свадьба” (1933). Однажды в газетной заметке драматург прочел историю похищения невесты-цыганки, историю, довольно точно воспроизведенную в пьесе. Обращение Лорки к теме кровавой мести за оскорбленную честь, однако, нельзя объяснить только этой заметкой. Лорку эта тема, излюбленная в испанском классическом театре, волновала уже давно. Многие стихотворения посвящены […]...
- Твір на тему: “Аналіз вірша Федеріко Лорка “Зрубали троє дерев” Нічого не забув і не втратив Федеріко Гарсіа Лорка з багатої культурної спадщини своєї країни. Силою таланту і щедрістю душі наповнені й “Вірші різних років”, і вірші “Дивану Тамаріти”. Давню касиду в Іспанію принесла арабська поезія. Ця поетична форма була урочистою, часто дифірамбічною. Касиди становили збірники – дивани. Арабська поезія в Андалузії відрізнялася великою співучістю, […]...
- Героїня роману В. В. Набокова “Лоліта” Коротка історія Л. виникає з покаянної сповіді якогось Гумберта, полюбив героїню, коли їй було Дванадцять років, і попрощавшись з нею, коли їй було вісімнадцять. Тому оповідання про гірку, грішній любові сорокарічного чоловіка до дівчинки пронизливо і смущающе відверто, а образ самої Л. (вже померлої до початку розповіді) володіє подвійною природою. На всьому вигляді дівчинки, докладно […]...
- Лулу героїня трагедії Ф. Ведекінда “Дух землі” Лулу (нім. Lulu) – героїня трагедії-дилогії Ф. Ведекінда “Дух землі” (1895) та “Ящик Пандори” (1902). Образ Л. характерний для творчості Ведекінда, персонажі якого живуть, керуючись почуттям протесту проти всього, що їх оточує, прислухаючись перш за все до покликом біологічних інстинктів. Подібний жіночий образ прийшов у літературу рубежу століть з середньовічних мораліте, де жінка, як правило, […]...
- Ліза Каталіна героїня роману І. С. Тургенєва “Дворянське гніздо” ЛІЗА Калітіна – героїня роману І. С. Тургенєва “Дворянське гніздо” (1859). Образ Л. К. дивовижний за красою, силою і художньої виразності. Ця молода дівчина відрізняється особливою одухотвореною красою, вона тонко відчуває поезію, музику, її натурі властива багата душевна життя. Внутрішній світ героїні формується під впливом її бабусі Марфи Тимофіївни, чиї погляди можна назвати крайніми у […]...
- «Найбільша радість – бути поетом» (за творчістю Лорки) Тендітна людина із чистим смаглявим обличчям і привабливою усмішкою, він мав якусь дивовижну владу. Де б він не був – до нього йшли, наче до джерела в спекотний день. Усе навколо нього оживало і здавалося прекрасним. Як і в його віршах, в ньому все було гармонійним і прекрасним. До нього зверталися всі тільки по імені […]...
- Лідочка – героїня комедії Сухово-Кобиліна “Весілля Кречинського” Лідочка – героїня комедії А. В, Сухово-Кобиліна “Весілля Кречинського” (1854) і драми “Дело” (1861, сцен. назв. “Віджитого час” – 1882). Л. Муромська, багата наречена, входить в п’єсу наївною, соромливою, провінційною дівчиною. Вона відверто радіє столичного життя, без розуму закохана в Кречинського і з завмиранням серця чекає весілля. Ясний, простий, нехитрий спосіб, що не руйнує межі […]...
- Лебядкіна – героїня роману Ф. М. Достоєвського “Бєси” Марія Тимофіївна, Хромоножка. Роль Л. у романної інтризі склалася на підготовчому етапі роботи, як тільки головний герой утвердився в демонічному статус і був піднятий на “безмірну висоту”: Князь (Ставрогіна), таємно повінчана з кульгавою і убогою жінкою, сестрою вічно п’яного відставного офіцера (який її експлуатує і б’є), готується привселюдно оголосити про свою ганебної таємниці; Гнат Лебядкін, […]...
- “Кровавая свадьба” Гарсиа Лорки в кратком изложении Испания, начало XX в. Горная деревушка. Действие пьесы начинается в доме Жениха. Мать, узнав, что он идет на виноградник и хочет взять нож, разражается проклятьями тому, кто выдумал ножи, и ружья, и пистолеты – все, что может убить мужчину. Ее муж и старший сын мертвы, погибли в ножевых драках с семьей Феликсов, ненавистной Матери. Мать […]...
- “Магічний реалізм” колумбійського письменника Гарсіа Марнеса “Сто років самотності”. Ми народжуємося і живемо у світі фантастичної реальності. Г. Г. Маркес. Для європейського культурно-історичного середовища латиноамериканська література завжди була екзотичним явищем. Національний колорит, своєрідна ментальність, особливості історичного розвитку Латинської Америки викликають неабиякий інтерес до творчості митців цього континенту. Художньою особливістю латиноамериканської літератури XX ст. є “магічний реалізм”, в основі якого лежить глибинне […]...
- Життя як сон (за романом Габріеля Гарсіа Маркеса “Сто років самоти”) На уроках зарубіжної літератури ми вивчали роман відомого колумбійського письменника Габрієля Гарсія Маркеса “Сто років самотності”. Цей твір читати дуже цікаво. Недаремно автору цього роману присуджено Нобелівську премію. Сам твір нагадує зразок хроніки життя одного роду, який тісно пов’язаний з невеликим поселенням під назвою Макондо. Цей рід Буендіа був одним із кількох сімей, що заснували […]...
- Героїня повісті М. М. Карамзіна “Бідна Ліза” Сюжет повісті простий. Бідна селянська дівчина Л. зустрічає молодого дворянина Ераста. Втомлений від світла, він закохується в безпосередню, безневинну дівчину любов’ю брата. Однак незабаром платонічна любов переходить в чуттєву. Між тим Ераст іде на війну. “Ні, він і справді був в армії, але замість того, щоб битися з ворогом, грав в карти і програв майже […]...
- Казка й міф у романі Г. Гарсіа Маркеса “Сто років самітності” У романі Габріеля Гарсіа Маркеса “Сто років самітності” є два початки: іронія й казка. Давайте більш докладно зупинимося на другому. Життєдайні води казки обмивають історичну твердінь роману. Вони приносять із собою поезію. Казка просочується в життя сімейства Буендіа. У романі постійно зустрічаються й казкові сюжети, і казково-поетичні образи, асоціації. У всемогутньому Джеку Брауйе просвічує казковий […]...
- Казка і міф у романі Габріеля Гарсіа Маркеса “Сто років самотності” У романі Габріеля Гарсіа Маркеса “Сто років самотності” є два стилеутворюючих начала: іронія і казка. Давайте більш докладно зупинимося на другому. Життєдайні води казки обмивають історичну твердінь роману. Вони приносять із собою поезію. Казка просочується в життя сімейства Буендіа. У романі постійно зустрічаються і казкові сюжети, і казково-поетичні образи, асоціації. У всемогутнього Джека Брауна просвічує […]...
- Габріель Гарсіа Маркес. Осягнути художню дійсність творів допомагає автор Розміщено від Tvіr в Среда 26 мая Урок-дослідження: Осягнути художню дійсність творів допомагає автор Тема. Габріель Гарсіа Маркес. “Стариган із крилами”. Мета: розкрити особливості творчості Габріеля Гарсіа Маркеса, дослідити зрощення фантастичних елементів з побутовими деталями в оповіданні, розвивати аналітичні вміння, виховувати інтерес до латиноамериканської літератури. Обладнання: портрет Г. Гарсіа Маркеса; виставка його творів; літературознавчий словник. […]...
- Біографія Габріель Гарсіа Маркес Гарсіа Маркес – це один з найвідоміших письменників сучасності, найяскравіший представник літератури “магічного реалізму”. Він народився 6 березня 1928року в провінційному колумбійському містечку Аракатака поблизу річки Магдалени. Батько майбутнього письменника був телеграфістом, доброю й чуйною людиною. Серед головних чинників та життєвих обставин, що визначили майбутній світогляд та коло творчих інтересів письменника, він згодом підкреслить благодійний […]...
- Героїня романів Жорж Санд “Консуэло” Власниця чудесного, чарівного голосу (артистичний прототип – знаменита співачка Полина Виардо-Гарсиа), Консуэло іспанка по національності, італійка по вихованню, циганка по долі, втілює тему художника-мандрівника, вічного подорожанина. Сама К., звичайно, не усвідомлює власну винятковість. Дівчинкою вона дивиться на себе, як і її наречений Андзолетго, чужими очами. П’ятнадцяти років вона здається неуважному оку майже що виродливої у […]...
- Наташа Ростова – улюблена героїня Толстого …взяв Таню, перетовк із Сонею, і вийшла Наташа. Л. Толстой Наташа Ростова – один з найбільш привабливих образів роману “Війна і мир”. Для Льва Миколайовича Толстого Наташа – ідеальний тип дівчини, жінки, “…взяв Таню, перетовк із Сонею, і вийшла Наташа”, – говорив Лев Миколайович про свій образ. Він мав на увазі двох реальних жінок, які […]...
- Героїня роману Консуело Героїня роману співачка Консуело наближена до автора, вона є втіленням його ідеалу митця і водночас здійснювачем його естетичної програми. За своїми людськими якостями, своїм альтруїзмом вона не поступається П’єру Гюгенену, Полю Арсену та іншим позитивним героям із романів Жорж Санд 40-х років. Консуело теж походить із простолюддя, і цим походженням героїні теж мотивуються її високі […]...
- Славетна героїня Маруся Богуславка Справжнім літописом українського життя стали народні думи. Народні співці засвідчили героїчні і трагічні сторінки вітчизняної історії, емоційно і пристрасно оспівали славетних воїнів-козаків, справжніх патріотів своєї землі. Окреме місце посідає «Дума про Марусю Богуславку», яка, на відміну від інших, уславила подвиг жінки. Знаємо з історії, що татари своїми набігами спустошували українські землі, а люд зганяли в […]...
- Габріель Гарсіа Маркес. “Стариган із крилами”: у пошуках методичних варіантів Розміщено від Tvіr в Среда 26 мая Урок-дослідження: Магічний реалізм як засіб застерегти людство від духовної деградації Тема. Зображення моральної деградації людства. Мета: визначити своєрідність латиноамериканської літератури, особливість “магічного реалізму” як поняття; проаналізувати образну структуру оповідання “Стариган з крилами”; розкрити концепцію світу (за Маркесом) як світу-в’язниці, світу-пекла; з’ясувати особливості композиції твору та своєрідність поетичних засобів […]...
- Героїня драми Л. М. Андрєєва “Анфіса” Анфіса – героїня драми Л. М. Андрєєва “Анфіса” (1909, назва п’єси в рукописі – “Пан”). “Інфернальна жінка” у дусі Достоєвського, “розпусниця”, “сильна, владна, багато обдарована натура”, “боязка, безпорадна, жалюгідна, звичайнісінька” – так по-різному оцінювали сучасники новий психологічний тип жінки, описаний Андрєєвим в його драмі ” на сюжет з сучасного життя “. Вона живе серед ординарних […]...
- Твір на тему: “Чи можна здолати самотність? По твору “Сто років самотності” Гарсіа Маркеса” Самотність – одна з головних проблем для будь-якої людини. Скільки б друзів не оточувало людину, яким би популярним вона не була, у всі часи вона могла відчувати себе самотньою. Приклади цього можна знайти в літературі, але робити це зовсім необов’язково. Досить запитати кожного, хто перебуває з тобою поруч, чи вважає він самого себе самотнім. Відповідь […]...
- Улюблена героїня Л. М. Толстого … Что такое красота И почему ее обожествляют люди? Сосуд она, в котором пустота, Или огонь, мерцающий в сосуде? М. Заболоцький Рясний туман лихослів’я і захоплень огортав цю людину за його життя… Навряд чи були люди, які зовсім не чули про нього. Але навіть якщо і були, все одно їхнє життя стало багато в чому […]...
- Матеріали до вивчення оповідання Г. Гарсіа Маркеса “Старий з величезними крилами” Величезний успіх роману “Сто років самотності” став для Габріеля Гарсіа Маркеса не тільки джерелом радості, а й нових турбот. “Тепер я повинен, – говорив письменник в інтерв’ю напередодні сорокаріччя, – довести сотні тисяч невідомих мені людей, котрі придбали мій роман, що ця книга не була, як висловився один критик, щасливою випадковістю… і що в мене […]...
- Твір на тему: “Чи існують шляхи подолання самотності?” за твором “Сто років самотності” Габріеля Гарсіа Маркеса і Твір Габріеля Гарсіа Маркеса “Сто років самотності” являє собою роман-притчу, в якому письменник намагається нагадати своїм сучасникам про мораль і відповідальність, про необхідність збереження законів істинного добра, кохання і взаємодопомоги, а також застерегти людство від можливого лиха. Крім того Маркес прагне виявити глибинні причини самотності і шляхи її подолання. Перед читачами з перших сторінок […]...
- Маруся – моя улюблена героїня повісті Квітки-Основ’яненка Мені припала до душі головна героїня Маруся. Її автор дуже яскраво, з симпатією змалював у своєму творі. Ось як описав Квітка-Основ’яненко її портрет: «Висока, прямесенька, як стрілочка, чорнявенька, очиці, як тернові ягідки, бровоньки, як на шнурочку, личком червона, як панська рожа, що у саду цвіте, носочок так собі пряменький з горбочком, а губоньки як цвіточки […]...
- Наташа Ростова – улюблена героїня Л. Толстого У романі-епопеї Л. М. Толстого “Війна і мир” ми зустрілися із багатьма персонажами, як головними, так і епізодичними, які, безумовно, несуть своє ідейне навантаження, відіграють важливу роль у сюжеті твору. Автор по-різному ставиться до своїх героїв: одними з них він пишається, любить їх, інших – зневажає. Але однією з найбільш яскравих, цікавих і, безумовно, улюблених […]...
- Образ землі у романі “Сто років самотності” Г. Гарсіа Маркеса, повісті “Fata morgana ” М. Коцюбинського та міфі про Антея Земля – одвічна колискова людства, шлях до порятунку. Це зрозуміли ще давні греки, увіковічивши цю істину у міфі про Антея. З часом класики світової літератури надали цьому питанню філософсько-психологічного звучання. Зупинюсь на творах “Сто років самотності” Маркеса і “Fata morgana ” М. Коцюбинського: розгляну їх у порівнянні з міфом про Антея. У всіх згаданих творах […]...
- Життєстверджуюча сила роману “Сто років самотності” (за твором Габріеля Гарсіа Маркеса “Сто років самотності”) На той час, коли роман “Сто років самотності” вийшов першим виданням, його автор прожив на світі без малого сорок років, важких, неспокійних, часом болісних. У книзі показана не вся історія країни, а лише найбільш гострі її моменти, характерні не тільки для Колумбії, але і для інших держав Латинської Америки. Габрієль Гарсіа Маркес не ставить собі […]...
- Твір на тему: “Чим мені сподобалась героїня твору Роксолана?” Особисто у мене герої прочитаних творів далеко не завжди викликають симпатію. Іноді це відбувається, але іноді – ні. У деяких випадках прочитаний твір я сприймаю просто як інформацію до роздумів, дізнаюся з них багато чого нового, корисного для загального розвитку. Але буває і так, що герої прочитаного твору здаються мені дійсно цікавими людьми, такими, які […]...
- Твір на тему: “Над чим змусила замислитись мене героїня твору “Роксоляна” Поведінка героїв різних творів, звички і характери цих людей, про які можна дізнатися за результатами прочитання, нерідко не тільки справляють дуже сильне враження на читача, але й змушують замислитися про деякі аспекти життя або буття. Яскравий і цікавий твір Осипа Назарука під назвою “Роксоляна”, звичайно, зовсім не став винятком з такого правила. Автор постарався і […]...
- Маруся – моя улюблена героїня з повісті Г. Квітки-Основ’яненка Повість “Маруся” вперше була надрукована 1834 року. Головні герої її Маруся і Василь – ідеальна пара, двоє закоханих людей. Маруся – це дочка Насті і Наума Дрота. Кращої за неї не було у всьому селі. “О, там вже на все село була і красива, і розумна, і багата, і звичайна та ще к тому тиха […]...