Учитель життя
У житті кожної людини є Учитель. Це не якийсь фахівець, а саме людина, яка веде тебе по життю. Такий Учитель є і в мене, він не просто вчитель, а друг і порадник. Це – мій тато. У нас особливі стосунки, не просто батько з сином живуть під одним дахом, у нас із ним справжня дружба.
Коли я ще був маленьким, мені дуже подобалося бути разом із батьками, особливо у вихідні дні, тому що завжди відбувалося щось цікаве. Наприклад, ми могли піти на цілий день до лісу, розвести вогнище, смажити всяку всячину: картоплю, цибулю, шинку, хліб тощо. І це ще було не
Я підріс, у мене з’явилися друзі, різні захоплення. Та кожного разу, коли я в чомусь маю сумнів чи мені треба з кимось порадитися, – йду до тата. Він не просто радить, він навчає приймати рішення чи шукати додаткову інформацію, аби згодом дійти до логічного завершення. Коли його немає поруч, а мені необхідно з ним поговорити, то я уявляю його усмішку, погляд мудрих очей і намагаюся уявити, що б він міг мені сказати.
На моєму шляху ще буде багато задач, які слід розв’язувати, та я вдячний долі за те, що поруч зі мною мудрий і добрий Учитель – мій тато.
Схожі твори:
- Як я впіймав карася (Твір-розповідь про випадок із життя) Торік літом я відпочивав у селі разом із татом. Це невелике село розташоване на крутому березі Десни. Якось тато розбудив мене вранці й запросив, як тут звикли казати, “на риби”. Ми зібрали наші рибальські снасті й пішли до річки. Там ми сіли в човен. Тато попросив сісти на весла й розпустити вудку, поки він приготує […]...
- Учитель у твоєму житті Учитель у твоєму житті Доля дарує кожному з нас Учителя. Так, саме УЧИТЕЛЬ – з великої букви. Це може бути твій перший учитель; можливо, ти зустрінеш його вже у старших класах. Але це буде та людина, яку ти назвеш своєю другою матір’ю, бо вона назавжди стане частиною твого життя, пройде з тобою через роки, надихаючи […]...
- “Учитель, перед іменем твоїм…” Учитель! Горде і славне звання. Праця вчителя споріднена з працею хлібороба й будівельника – із зернини добра й справедливості вирощує він душу людини, із цегли знань складає наш розум. Чого вчили нас учителі? Математики, фізики, географії, біології. Вони розвивали нашу увагу, пам’ять, уяву. Вони стараються допомогти нам знайти свій шлях у житті. А головне – […]...
- Твір-розповідь про випадок із життя «Як я колись упіймав щуку» Минулого літа я відпочивав із татом у селі. Село це маленьке село розташувалося на крутому березі Десни. Одного разу тато розбудив мене ранком і запропонував поплисти на човні ловити рибу. Ми взяли всі рибальські снасті й пішли до річки. Коли ми сіли в човен і відштовхнулися від берега, нас понесло течією на середину річки. Тоді […]...
- Учитель очима учня Вона висока, струнка, із гладенько причесаним волоссям, у строгому темному костюмі й туфлях на високих каблуках. У неї тихий голос. Вона рідко посміхається. Але вже якщо посміхається, то по-справжньому, щиро, від цієї посмішки теплішає на душі. І вона любить нас. Вона – це наша Ірина Олександрівна, а ми – це її клас, “її” діти. Учителька […]...
- Учитель у пам’яті моїй Усі стежки – від шкільного порога. Початок усіх професій – у шкільному класі. Ключ до всіх духовних багатств світу – у нього, шкільного наставника. Це ж бо він, учитель, повів нас у світ знань, допоміг обрати з тисяч свою дорогу в житті, навчив не лише премудрощів шкільних предметів, а й найскладнішої з наук – бути […]...
- Вияв глибокої любові і пошани до вчителя (за поезією “Учитель”) Кожна людина на все життя пам’ятає свого першого вчителя, зберігає в своїй душі теплі почуття до людини, яка відчинила двері у прекрасний світ знань. Наставник поета викликав до себе щиру любов учнів. Так про нього пише В. Сосюра у вірші “Учитель”: Учитель мій! Як ми тебе любили, Як слухали тебе в полоні юних мрій! Він […]...
- Ученик и учитель Пока живут на свете учителя и ученики, мир находится в постоянном развитии, которое ведет к обновлению, духовному обогащению, моральному совершенству. Учитель стремится создать личность. Такое же желание имеют еще и наши родители. Поэтому отношение к учителю, по моему мнению, должен быть таким, как к отцу и матери. Трудно даже представить себе, сколько душевных сил, энергии, […]...
- Герой романа Г. Манна “Учитель Гнус, или Конец одного тирана” Учитель Гнус школьный учитель, настоящая фамилия которого Нусс, но за его вздорный и мстительный характер, за его мелочность и издевательства над учениками его прозвали Гнусом (Unsat – нем. грязь, нечистоты). У. Г. преподает вполне интересный предмет – историю литературы. Но бесконечные задания, связанные с “Орлеанской девой” Шиллера, придирки к сочинениям, унизительные поручения и угрозы всех […]...
- Учитель-словесник Дмитро Миколайович Підгрушний Яскравим обдаруванням ритора, майстра красного слова володів учитель-словесник Дмитро Миколайович Підгрушний. Він часто давав учням вільні теми для творів, і тут Сашко Довженко виявляв свої здібності. Його твори були кращими в класі. Особливо вразила й запам’яталася всім його художня композиція “Святки” – поетична розповідь про народні новорічні торжества. Свої описи Сашко ілюстрував колядками й щедрівками. […]...
- Изложение: “Учитель” – (Астафьев) Замечательный человек, встретившийся мне в начале жизненного пути, был Игнатий Дмитриевич Рождественский, сибирский поэт. Он преподавал в нашей школе русский язык и литературу, и поразил нас учитель с первого взгляда чрезмерной близорукостью. Читая, учитель приближал бумагу к лицу, водил по ней носом и, ровно бы сам с собою разговаривая, тыкал в пространство указательным пальцем: “Чудо! […]...
- Идеальный учитель никогда не репетитор Когда мы говорим о предметнике, что он “хороший”, это значит, что он может научить видеть предмет, освоить язык этого предмета, то есть – в идеале – понимать, что от тебя хочет услышать экзаменатор, и ответить ему на его языке на соответствующем уровне. Мы сейчас не говорим о тестировании, т. к мы не уверены, что посредством […]...
- Як я розумію щасливе сімейне життя (твір-роздум) Кожна людина хоче бути щасливою. І кожна людина прагне щасливого сімейного життя. Проте щасливе сімейне життя кожен розуміє по-своєму. Мені здається, що обов’язковою умовою повинно бути взаєморозуміння між членами сім’ї. Якщо батьки розуміють, по-перше, один одного і разом – інтереси дітей, а діти розуміють інтереси батьків, то така сім’я обов’язково відшукає шляхи до щастя. Зразком […]...
- Хто для мене приклад Люди, які вважають себе досконалими, помиляються. У кожного з нас є недоліки або навіть і вади, і щоб позбутися їх, потрібна допомога – приклад людини, котра змогла цього досягти. Немає нічого поганого в тому, що хтось прищеплює собі добрі риси і якості за взірцем іншої людини, погано, коли це відбувається навпаки. Найкращим прикладом для мене […]...
- Досвід огляду: журнал-учитель Чимало людей поважають і щиро люблять цей доступний журнал, журнал-“учитель”. Добрий супутник, що веде за руку свого учня, вчасно знаходячи підтримку, що не дає впасти, що оберігає від ударів. Це журнал віри, глибокої віри у своїх читачів, віри, який насичені його сторінки. Щомісяця “Ридерз дайджест” усе більше розширює коло своїх постійних читачів, залучаючи своєю безпосередністю, […]...
- Учитель-словесник Дмитрий Николаевич Подгрушный Ярким даром ритора, мастера красного слова владел учитель-словесник Дмитрий Николаевич Подгрушный. Он часто давал ученикам свободные темы для композиций, и здесь Саша Довженко продемонстрировал свои способности. Его композиции были лучшими в классе. Особенно поразила и запомнилась всем его художественная композиция “Святки” – поэтический рассказ о народных новогодних торжествах. Свои описания Саша иллюстрировал колядками. Были в […]...
- Наш учитель английского – Our Teacher of English Оксана Тарасовна Савченко – наш учитель английского языка. Она молодая и энергичная и хорошо знает английский. Оксана Тарасовна старается сделать наши уроки интересными. Во время уроков мы учим грамматические правила и делаем грамматические упражнения, обсуждаем различные темы, слушаем кассеты с записями рассказов, разговоров и песен. Иногда мы все вместе поем песни. Когда мы смотрим видеофильмы, […]...
- Краткое изложение Учитель словесности А. П. Чехов Учитель словесности Учитель русского языка и литературы в небольшом провинциальном городе Сергей Васильевич Никитин влюблен в дочь местного помещика Машу Шелестову, восемнадцати лет, которую “в семье еще не отвыкли считать маленькой” и потому зовут ее Маней и Манюсей, а когда в городе побывал цирк, который она усердно посещала, ее стали звать Марией […]...
- Професія учитель Більшість людей влаштована так, що усе життя прагнуть пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі усі нові і нові якості, можливості і здібності. Людина, часто не усвідомлюючи, прагне стати різнобічно розвиненою особою, стати освіченим, вихованим, красивим, фізично розвиненим, затребуваним суспільством і соціально адаптованим. Вищим рівнем в розвитку людських якостей є досконалість. Досконалість – категорія абстрактна. […]...
- Сила волі до життя пораненого воїна в оповіданні “Воля до життя” О. Довженко в своєму оповіданні “Воля до життя” змалював звичайних людей у екстремальній ситуації. Основою цього оповідання було саме життя воєнних років. Головний герой твору – звичайний боєць Іван Кармалюк. Важко поранений, він усіма силами намагається вижити: незважаючи на біль, затискає розірвану артерію, бореться з газовою гангреною, навіть коли вже майже не має пульсу. Зрозумівши, […]...
- Шкільний кабінет фізики (твір-опис) Коли я вперше потрапив до кабінету фізики, у мене розбіглися очі. Мою увагу привернули незвичайні предмети. Згодом я довідався про їхні назви: трансформатор, вольтметр, амперметр… А ще впали в око різні метеорологічні прилади, закріплені на панелі. Ця панель розташовувалася на стіні, яку облюбували сонячні зайчики. Тоді, уперше переступивши поріг кабінету фізики, я не особливо розглядав […]...
- Моя сім’я (твір-роздум) Ранок… Я прокидаюся і йду вмиватися. З кухні ароматно пахне сніданком. Моя матуся завжди смачно готує, аж пальчики оближеш. Тато теж гарно готує. Особливо борщ, плов та смажену картоплю. Ще мій тато прибирає, пере одяг, до того ж він ходить і на роботу. І коли він усе встигає? Тато іноді жартує з мене, якщо я […]...
- Краткое изложение Учитель танцев Лопе де Вега Учитель танцев Альдемаро, молодой дворянин из знатного, но обедневшего рода, приезжает в город Тудела со своим двоюродным братом Рикаредо на свадьбу Фелисьяны, дочери одного из самых известных и богатых горожан, и сразу же без памяти влюбляется в сестру новобрачной, Флорелу. Поразившее его неожиданно чувство столь велико, что он наотрез отказывается покинуть Туделу […]...
- У чому сенс життя? По оповіданню Д. Лондона “Любов до життя” Джек Лондон займався літературною творчістю біля двадцяти із сорока прожитих їм років, успіхи письменника разючі. Сучасники стежили за зльотом і долею Джека Лондона з радістю й неприкритим інтересом. З письменника намагалися зробити живу рекламу “суспільства рівних можливостей”, тобто Америки. Мол, от втілення ідей про теперішнє суспільство: пасинок фермера, хлопець-роботяга, що не зміг одержати вищого утворення, […]...
- То, може, правий Кальдерон: життя – це тільки сон? (за твором П. Кальдерона “Життя є сон”) Прочитав уперше тему твору, за якою потрібно написати твір, і вирішив, що тут все ясно і просто. У голові пролітали різні думки з приводу і без приводу. Хотілося відповісти на питання одразу: “Так, життя – це сон, бо третю частину свого життя ми проводимо у сні”. Правда, є такі ласі до сну, як я – […]...
- У чому сенс людського життя? (За оповіданням Джека Лондона “Любов до життя”) Джек Лондон займався літературною діяльністю менш ніж двадцять із прожитих сорока років життя, але творчі успіхи письменника вражають. Сучасники спостерігали за злетом та долею Джека Лондона із заздрістю та неприхованим захопленням. З письменника намагалися зробити живу рекламу “суспільства рівних можливостей”, тобто Америки. Мовляв, ось утілення ідей про справжнє людяне суспільство: пасинок фермера, хлопчик-робітник, який не […]...
- Метеорит. Твір-розповідь про випадок із життя Одного разу ми з хлопцями пішли купатися на річку. Раптом ми побачили на небі зірку, яка швидко падала. “Загадай бажання, – сказав Юрась. – Моя мати каже, що як загадаєш бажання в той час, коли падає зірка, це бажання здійсниться”. “Бажаю, щоб про мене написали в газеті”, – подумав я і всміхнувся. Я не вірив […]...
- Одного разу на контрольній (випадок із життя) Математика дається мені важко. Тато сміється і каже, що це в нас спадкоємне. Проте він став інженером, тому що був старанним. Я намагався сам вирішувати задачі, але марно, та й списував собі у сусіда по парті Петрика. Перед уроками я брав у нього зошит з алгебри або геометрії, йшов до підвіконня в коридорі і списував […]...
- Твір-міркування: Про тата У нас дружна сім’я, а на чолі її – наш тато. Я дуже люблю свого батька і хочу бути схожим на нього. Співробітники поважають мого тата за професіоналізм і дружню підтримку. Та й сусіди нерідко приходять за порадою. Мені подобаються хвилини, які ми проводимо разом. Особливо приємно спостерігати, як тато працює. Що б він не […]...
- Як я допомагав саджати картоплю (твір-опис процесу праці) Мої бабуся і дідусь живуть у селі. Біля їхнього будинку ростуть дерева, кущі, городина. Є також вільна ділянка, на якій щовесни саджають картоплю. Цього року ми з батьками приїхали допомагати бабусі і дідусеві саджати картоплю. Увечері напередодні було вирішено, що працювати на городі будуть лише чоловіки, а жінки готуватимуть обід. Отже рано вранці я, тато […]...
- Твір на тему: “Випадок з життя (мій перший крок у шкільне життя)” Я ще довго пам’ятатиму ту мить, коли вперше зробив крок на шкільному подвір’ї. Старша сестра, яка на той час вже була школяркою, часто розповідала мені про школу, свою першу вчительку, уроки. Вона розказувала скільки нового та цікавого їм розповідає поважна та спокійна Марія Іванівна, як учні чемно та старанно виконують різні завдання, а на перервах […]...
- “Народе мій! До тебе я ще верну і в смерті обернуся до життя”. Життя й доля Василя Стуса Василь Стус по праву вважається одним із найвизначніших поетів двадцятого століття. У першій половині 60-х років він пише твори, багато друкується, працює редактором газети, вступає до аспірантури Інституту літератури. З початком періоду застою все змінилося і в житті країни, і в долі В. Стуса. Погляди письменника не збігалися з офіційними, тому з роботи був звільнений, […]...
- Змалювання важкого життя дитини-сироти у вірші “На Великдень, на соломі…” Т. Г. Шевченко народився в сім’ї кріпаків. З одинадцяти років жив без батьків, вони померли. Малий Тарас поневірявся по людях: був наймитом, пастушком, козачком у пана. Вірш “Мені тринадцятий минало” має автобіографічну основу, в ньому поет згадує дитинство, “як пекло”. У вірші передані настрої і переживання малого хлопчика, який почуває себе скривдженим. У нього немає […]...
- Твір на тему: “Книга, яку б я узяв у дорогу життя” У нашій сім’ї книги оточували мене з самого раннього дитинства. Спочатку це були казки, які мама чи бабуся читала нам з братом перед сном, потім ми вже й самі навчилися читати. Мама і тато постійно підсовували нам ту чи іншу книжку, так вони допомагали нам з вибором читання і розвивали в нас почуття прекрасного, розширюючи […]...
- У чому полягає сенс людського життя (за оповіданням Джека Лондона “Жага до життя”) 1. Казкова доля Джека Лондона (хлопець-робітник, пасинок фермера, який зазнав бідності, не зміг здобути університетської освіти, але зумів досягти своєї мети і здійснити мрію – став уславленим письменником). Нова постановка проблем та її художнє втілення в північних оповіданнях Джека Лондона (герой залишався наодинці з природою та самим собою, випробовуючи себе в нелегкій боротьбі з труднощами; […]...
- Як ми саджали дерево (твір-розповідь з елементами роздумів) Як ми саджали дерево (твір-розповідь з елементами роздумів) Кажуть, що людина за своє життя повинна посадити дерево, побудувати будинок і виростити дитину. Про будинки й дітей мені ще, мабуть, ранувато думати. А ось про дерева… Я не розумію, як можуть деякі хлопці обламувати на деревах живі гілки, калічити кущі. Ще коли я був зовсім маленький, […]...
- Дивовижний світ пташиного життя в оповіданні М. Вінграновського “Гусенятко” Микола Вінграновський – відомий український поет, прозаїк, кіномитець. У своїх творах він відтворює художній світ, законом якого є краса. Один із літературознавців писав: “Сюжети його рухаються перебігом почуттів, якими щедро наділяються звірі, птахи, рослини і води…” В оповіданні “Гусенятко” автор розповів про химерний і дивовижний світ пташиного життя, схожого на людське. Він показав радощі і […]...
- Казкова новорічна ніч (оповідання на самостійно обрану тему) …Мені три роки. Я намагаюся приборкати свій триколісний велосипед, але він чомусь не дуже мене слухається. Та мені все одно весело, бо мама й тато поруч, вони посміхаються, і я не просто сміюся, я заливаюся сміхом, мені так просторо й затишно. …Мені чотири роки. Тата чомусь немає. Мені хочеться плакати. Мама поруч зі мною, але […]...
- Випадок на рибальці Мій тато – завзятий рибалка! Він їздить на річку з вудочками по неділях в будь-яку пору року. Але сумує, що ми з мамою не завжди їдемо з ним. І от якось влітку ми всією сім’єю поїхали на рибалку. Поки ми з татом розбирали снасті, мама збирала поблизу хворост для вогнища – тато ж обіцяв юшку! […]...
- Життя – це тільки сон? (За драмою Кальдерона “Життя – це сон”) Кальдерон був творцем нового жанру – релігійно-філософської драми. Як ревний католик він у своїй п’єсі наголошував на необхідності упокорення людиною своєї гордині і зверненні своїх прагнень та бажань до Бога. Не варто, уважав він, впадати у відчай через те, що життя неможливо змінити, адже воно є лише сон. Уже в назві п’єси утілено сенс барокової […]...