Пам’ятник літературному герою (проект для майбутнього)
На жаль, я не настільки технічно обдарована людина, щоб підібрати потрібний матеріал для цього пам’ятника. Це має бути щось з новітніх технологій, щоб мало вигляд живого, пульсуючого – такого, що реагує на настрій та думки людини, – то стуком метроному, то музикою, що створює настрій. І щоб супровідні елементи: інші скульптури, п’єдестал – теж змінювали місця і вигляд, допомагаючи людині стати перед своїм головним “я”.
Справа в тому, що я хочу поставити пам’ятник Серцю. Гарячому серцю. Тому, що визначало людську суть і цінність.
Нехай це буде велике серце у людських долонях. Велике, палаюче, відверте, чесне серце. Те, що болить від свого й чужого болю. Те, що радіє – світиться іскорками. Те, що вміє самовіддано кохати. Те, що у будь-яку негоду зігріє, закриє від лиха собою.
Людське серце у людських долонях. Хтось побачить у них вузлуваті руки матері, хтось – ніжні руки коханої, хтось – дитячі долоні.
А поруч – ті, хто приходять до нас з книжкових сторінок, закриваючи собою від впливу байдужості, жорстокості, духовної ліності.
Кай і Герда, тримаючись за руки, крокують по уламках
Кожен з нас побачить тут своє.
Герої вигадані й реальні – ті, чиї подвиги примушували моє серце падати у грудях, чиї слова й вчинки очищали мою душу, на кого я дуже хотіла б бути схожою.
Схожі твори:
- Мій проект пам’ятника літературному героєві (твір-опис місцевості та пам’ятника) Звичайно, цей пам’ятник треба поставити в моєму рідному місті. У Центральному парку, де завжди багато дітей і дорослих. Тільки не на головній, галасливій алеї, не серед кіосків та атракціонів, а в затишному куточку, де можна просто відпочити з книжкою, де ніщо не заважає думати. Не треба високого постаменту, пишних клумб навколо, гучної музики. Я поставила […]...
- Пам’ятник літературному герою (опис пам’ятнина) Пасажири будь-якого потяга, що під’їжджають до першої платформи Південного вокзалу Харкова, неодмінно згадають роман Ільфа і Петрова “Дванадцять стільців”. У пам’яті спливають події, пов’язані зі знаменитим отцем Федором. Чому саме цей персонаж знову і знову хвилює пам’ять гостей міста? Тому що отець Федір – обов’язково серед тих, хто зустрічає пасажирів, що прибувають на головний вокзал […]...
- Пам’ятник літературному герою (твір-опис з елементами роздуму) У мене дуже багато улюблених героїв. І якщо мені доведеться оформляти дитячий майданчик, на ньому буде чимало казкових героїв. А в центрі стоятиме великий пам’ятник Бабі-Язі. Мені дуже подобається Баба-Яга, тому що вона не сидить на місці, кректячи та доживаючи свій вік. Вона дуже жвава, діяльна, незважаючи на свій невизначений вік. Вона постійно шукає пригод […]...
- Лист літературному герою (за твором О. І. Купріна “Гранатовий браслет”) Не можу не висловити Вам, Віро Миколаївно, обурення. Можливо, це жорстоко з мого боку, але кожна людина має право на свою власну думку, і я хочу, щоб Ви її знали, незважаючи на біль, який це може Вам заподіяти. Ви жорстока жінка, яка не захотіла зрозуміти почуття людини, що боготворила Вас. Він кохав піднесеною, чистою, платонічною […]...
- Unusual Notice Mr. Robinson had to travel somewhere on business, and as he was in a hurry, he decided to go by air. He liked sitting beside a window when he was flying, so when he got on to the plane, he looked for a window seat. He found that all of them had already been taken […]...
- Лист літературному героєві. Твір по добуткам А. І. Купріна Творчість Олександра Івановича Купріна тісно пов’язане із традиціями російського реалізму. У своїй творчості письменник опиралася на досягнення трьох своїх кумирів: Пушкіна, Лева Толстого, Чехова. Головний напрямок творчого пошуку Купріна виражено в наступній фразі: “Потрібно писати не про те, як люди зубожіли духом і опошляли, а про торжество людини, про силу й владу його”. Тематика добутків […]...
- Дитинство – запорука майбутнього Я ще не маю уявлення про те, як буду в майбутньому ставитися до свого дитинства і що воно для мене означатиме на відстані років. Можливо, це тому, що ще не зовсім розлучився з ним, воно ще десь поруч зі мною, блукає десь, зазирає незвіданими казками уві сні, бентежить душу тим, що я дорослішаю, й дитячі […]...
- Шлях великого Гоголя в літературному житті Письменник-патріот, письменник-філософ, власне православний мислитель, Гоголь усвідомлював, що народи, держави, цивілізації гинуть часто не тільки від іноземних загарбників, а й від деградації моралі й бездуховності. Саме цими роздумами класика, вкладеними в уста князя губернатора, обривається один із рукописів другого тому – того, що вціліло. Запорука життя народу у боротьбі проти зла: “Дело в том, что […]...
- “Великі” і “другорядні” письменники в літературному процесі Традиційно у свідомості читачів-нащадків кожну літературну епоху представляють видатні письменники, що входять в устояну обойму класиків. Класиків ми читаємо, а ще більше почитаємо. Їх ми ретельно вивчаємо в школі. Але крім літераторів “першого” ряду завжди були й будуть в історії словесності автори “другий”, “третьої” і т. д. величини. Ці автори, хто справедливо, а хто, навпроти, […]...
- Що можна зробити для майбутнього України? Багато хто з дорослих не вірить у майбутнє нашої країни, вважають, що Україні відстала від цивілізованих європейських країна на цілі десятиліття, що нічого світлого попереду немає. Але молодь України так не думає! Україна!.. Це слово з глибокою шанобою і гордістю промовляють справжні сини і дочки України. Україна! Це – київська Софія і Золоті ворота, ласкаве […]...
- Школа майбутнього (2варіант) Інший раз буває цікаво уявити собі, якою може бути наша життя через п’ятдесят чи сто років, і про це існує безліч фантастичних фільмів і повістей. Хтось із авторів представляє планету в страшному катаклізмі, хтось навпаки, бачить майбутнє у світлих і райдужних тонах. Але якщо поміркувати над тим, якою може бути школа майбутнього, виникають найрізноманітніші ідеї […]...
- Пророча метафора майбутнього Німеччини у п’єсі Бертольда Брехта “Матінка Кураж та її діти” П’єса “Матуся Кураж та її діти” була написана у Швеції восени 1939 року, коли друга світова війна вже почалась. Пізніше Брехт зізнався: “Коли я писав, мені здавалося, що зі сцен великих театрів люди почують попередження драматурга, попередження про те, що людина, яка сіла снідати з чортом, повинна мати довгу ложку. Може, я був наївний, але […]...
- Символи Майбутнього (за новелою Р. Бредбері “Усмішка”) Дуже хочеться зазирнути в майбутнє… Якби була машина часу – вдалося б подивитися, як житимуть мої однолітки років через сто. Але, на жаль, машину ще не винайшли, та і навряд чи винайдуть. Але кожен з нас сподівається, що майбутньому нас чекає багато хорошого і не відбудеться нічого з того, про що розповів Рей Бредбері. Рік […]...
- Що допомогло вижити герою оповідання Джека Лондона “Жага до життя”? Справжнє ім’я – Джон Гріфіт. Американський письменник, який створив 19романів, 18збірок оповідань та статей, п’єси, вірші, автобіографічні книжки. Перша збірка новел “Північна Одісея” (1900), як і наступні – “Бог його батьків”, “Діти морозу” (1901), – утверджують талант автора; його визнає Америка і світ. У творах Лондона змальовані люди, схильні до ризику і сміливих вчинків, вони […]...
- Підтримайте або спростуйте думку: “Виховання майбутнього покоління – справа не лише школи” Осіннє сонце ще ледь піднялося над горизонтом, але вдома всі чомусь колотяться: бігають, поспішають, навіть нервуються. Нервуюся і я… Та і як не тривожитися, адже сьогодні я вперше йду до школи. І страшно, і цікаво, і якось незвично. “Уже й не піти б…” – думаю собі. Але мама, бабуся переконують, що йти до школи конче […]...
- Місце творчості В. Винниченка в українському літературному процесі Місце творчості В. Винниченка в українському літературному процесі І. Тріумфальний прихід Володимира Винниченка в українську літературу. (Після виходу першого ж оповідання “Краса і сила” творчість В. Винниченка була помічена і відзначена Іваном Франком і Лесею Українкою. Іван Франко писав, що серед млявої, малосилої, ординарної генерації сучасних українських письменників “раптом виринуло щось таке дуже рішуче, мускулисте […]...
- Символи Майбутнього. Твір за новелою Рея Бредбері “Усмішка” Дуже хочеться зазирнути в майбутнє… Якби була машина часу – вдалося б подивитися, як житимуть мої однолітки років через сто. Але, на жаль, машину часу ще не винайшли, та і навряд чи винайдуть. Але кожен з нас сподівається, що в майбутньому нас чекає багато хорошого і не відбудеться нічого з того, про що розповів Рей […]...
- Твір на тему: “Лист герою драми Шиллера “Вільгельм Телль” Особливе місце у драмі Шиллера “Вільгельм Телль” займає саме цей образ. На початку твору це звичайний селянин, добра і побожна людина, яка кохає свою дружину і дітей. Вільгельм у всьому прагне дотримуватися усталених батьківських традицій і звичаїв. Крім того, він спритний мисливиць і стрілець, має сміливий і рішучий характер. Якби я мав змогу написати листа […]...
- Анализ стихотворения “Памятник” За год до смерти, как бы подводя итог своей поэтической деятельности, Пушкин написал стихотворение “Памятника По своей теме и построению оно близко к одноименному стихотворению Державина, который в свою очередь взял в качестве формального образца оду древнеримского поэта Гораиня1″Памятник”. У Пушкина, как’у Державина, в стихотворении пять строф, написанных по одинаковому плайу. Но мысли Пушкина и […]...
- Проблеми взаємодій різних стилів, напрямів, течій у сучасному літературному процесі Ще сто п’ятдесят років тому світовий літературний процес можна було порівняти з рівнинною річкою або поважною статечною леді, що плине крізь століття – наче йде сходинками палацу, гречно вітаючись зі знайомими. Класицизм змінювався на сентименталізм, а той – на романтизм, це відбувалося в одній країні раніше, в іншій пізніше, деякі країни перескакували через сходинки, англійський […]...
- Твір на тему: “Казкова країна нашого майбутнього” Завжди цікаво подумати про майбутнє, уявити, яким воно буде – важким, простим, яскравим або просто казковим. Так склалося, що людина у своїй фантазії зазвичай хоче уявити щось, що найприємніше для неї. Діти та інші аналогічні категорії населення хочуть вірити в казку, а тому і країну власного життя в майбутньому представляють саме як казку. Я не […]...
- Людина майбутнього Ми живемо на початку XXІ століття. Не дивно, що у людей виникають запитання: яким воно буде? Що чекає на людство попереду? А не завадило б задатися питанням, яким буде саме людство майбутнього, бо все, що відбувається навколо, це справа рук людей. Отже, наше майбутнє залежить від нас самих. Чесно кажучи, у мене не дуже оптимістичні […]...
- Микола Хвильовий. Біографія письменника, його провідна роль у літературному житті 1920-х рр Основні факти біографії Миколи Хвильового (Учитель може використати мультимедійний додаток “Життя і творчість М. Хвильового”.) 13 грудня 1893 р. в м. Тростянці (тепер Сумщина) в сім’ї вчителів народився Микола Григорович Фітільов. Навчався в початковій школі, гімназії, з 6-го класу якої був виключений за участь у революційній організації. 1916 р. – фронти Першої світової війни, член […]...
- Памятник Кобзарю в Харькове (сочинение-описание) Памятник Великому Кобзарю в Харькове был заложен в дни празднования 120-летия со дня рождения поэта в марте 1934 года. Для строительства памятника на конкурсной основе был выбран проект ленинградцев – архитектора Лангбарда и скульптора Манизера. При создании скульптуры позировали прославленные актеры Харьковского театра украинской драмы. В работах по сооружению памятника Шевченко принимали участие около двухсот […]...
- Твір на тему: “Лист до улюбленого герою з поеми “Гайдамаки” Поема видатного українського поета Т. Шевченко під назвою “Гайдамаки” змальовує події селянського повстання, яке відбулося у 1768 році, більше відомого під назвою Коліївщина. До цього повстання привели жорстокі знущання польських конфедератів з населення Правобережної України. Це повстання почалося в районі козацького міста Чигирина, швидко поширилося на всю Київщину і через Поділля докотилося до Умані. Це […]...
- Памятник городской литературы “Роман о Лисе” Король зверей лев Нобль устраивает прием по случаю праздника Вознесения. Приглашены все звери. Лишь пройдоха Лис дерзнул не явиться на королевский пир. Волк Изенгрин подает льву жалобу на Лиса, своего давнего врага: мошенник изнасиловал жену волка Грызенту. Нобль устраивает судебное разбирательство. Он решает дать Лису шанс исправиться и вместо жестокого наказания приказывает Изенгрину заключить с […]...
- Переводной агиографический памятник русской литературы ЖИТИЕ АЛЕКСЕЯ (АЛЕКСИЯ), ЧЕЛОВЕКА БОЖИЯ – переводной агиографический памятник, с XII в. получивший широкое распространение в русской, украинской и белорусской книжности и фольклоре. Ж. посвящено христианскому подвижнику Алексею. Сказания о нем известны всем христианским летературам; греческая версия Ж. известна в списках Х – XII вв., с нее и осуществлен славянский перевод. События, о которых повествуется […]...
- Герої майбутнього – Петя Трофимов і Аня Герої майбутнього – Петя Трофимов і Аня – розумні молоді люди. їхні претензії до минулого і теперішнього переконливі та обгрунтовані. Під кожним словом може підписатися будьяка культурна людина. Хто сперечатиметься з твердженням, що “для того, аби жити у теперішньому, треба спочатку спокутувати наше минуле, покінчити з ним, а спокутувати його можна лише надзвичайною, безупинною працею”? […]...
- Что мне понравилось в стихотворении “Я памятник себе воздвиг нерукотворный…” Заключительная, пятая строфа “Памятника” представляет собою, как у Горация и Державина, обращение к музе: Веленью божию, о муза, будь послушна, Обиды не страшась, не требуя венца, Так иногда называли парижскую Вандомскую колонну, вылитую из металла захваченных неприятельских пушек и по “скромному” соизволению Наполеона увенчанную статуей самого Наполеона. Хвалу и клевету приемли равнодушно И не оспоривай […]...
- Мое отношение к главному герою романа Марка Твена “Приключения Тома Сойера” Произведения американского писателя Марка Твена пронизанные светом и добрым юмором. Известными героями Марка Твена стали Том Сойер и Гекльберри Финн. В образе главного героя – Тома Сойера – Марк Твен изобразил самого себя в детстве. Основой повести стали реальные события, которые состоялись в года его детства, поэтому повесть имеет автобиографический характер. Том Сойер – мальчик, […]...
- Міркування на літературному або життєвому матеріалі Всі ми живемо на одній планеті й, як ми часто любимо говорити, становимо одну більшу дружну сімю. Всі ми – діти різних епох. Кожна людина має свій погляд на речі. У людей одного часу вони (погляди) у чомусь схожі, чого звичайно не можна сказати про погляди представників різних поколінь. Тому неминучо зіткнення різних точок зору. […]...
- Анализ Стихотворения А. С. Пушкина “Я памятник себе воздвиг нерукотворный…” Это, пожалуй, одно из самых знаменитых стихотворений Пушкина. Содержание его выражено в простой и доступной форме. Но известно, что простота гениальных произведений искусства часто бывает обманчивой. Увлеченные гармоничностью стихотворной речи, энергией ее ритмов, необыденностью всего ее строя, мы незаметно для самих себя приобщаемся к ее поэтическому содержанию. И вместе с тем обнаруживаем, что оно необычайно […]...
- Росія майбутнього (за п’єсою А. П. Чехова “Вишневий сад”) І. Росія напередодні серйозних економічних змін початку XX століття в п’єсі А. П. Чехова “Вишневий сад” (відхід у минуле Росії “дворянських гнізд”, їх мешканців – людей подібних до Гаєва і Ранєвської, непрактичних, непридатних до життя у нових умовах). ІІ. Майбутні хазяї життя. 1. Новий хазяїн життя – купець Лопахін: А) тверде знання Лопахіним, чого він […]...
- Погляд А. Азімова на освіту майбутнього (за твором “Фах”) Освіта – справді істотна проблема. Зараз здобувається стільки знань, що пересічна людина не має змоги опанувати їх. Отже, перед людством небезпека перевиробництва знань. Але ідея, яку розглядає письменник, навіює жах. Виходить, що дитину, як цеберко, наповнюють розчином знань. Нехай так. Нехай це були б базові знання на зразок таблиці множення. Але їй в голову вкладають […]...
- Поэтическое завещание Пушкина. Произведение по стихотворению “Я памятник себе воздвиг…” Я тысячами душ живу в сердцах Всех любящих, и, значит, я не прах, И смертное меня не тронет тленье. Макиавелли. Читая стихотворение А. С. Пушкина “Я памятник себе воздвиг нерукотворный…”, меня поражает дар предвидения, подаренный всем великим поэтам. Ведь стихотворение написано в 1836 году, когда поэту оставалось жить меньше года. С чего бы вдруг тридцятисемилетнему […]...
- Складність вибору свого майбутнього В останні роки серед моїх однолітків укорінився вираз «місце під сонцем». Це не нова фраза, раніше ми використовували її на уроках біології, характеризуючи представників рослинного світу. Ніколи не думав, що доведеться вживати її стосовно людей. Економічна нестабільність нашого суспільства призвела до спаду виробництва. Мої батьки опинилися без роботи: мама – внаслідок скорочення, тато – внаслідок […]...
- Пророча метафора майбутнього Німеччини у п’єсі Бертольда Брехта “Матінка Кураж та її діти” П’єса “Матуся Кураж та її діти” була написана у Швеції восени 1939 року, коли, друга світова війна вже почалась. Пізніше Брехт зізнався: “Коли я писав, мені здавалося, що зі сцен великих театрів люди почують попередження драматурга, попередження про те, що людина, яка сіла снідати з чортом, повинна мати довгу ложку. Може, я був наївний, але […]...
- Твір на тему: “Моє ставлення до головного герою твору “Тигролови” Головним героєм твору Івана Багряного під назвою “Тигролови” є українець Григорій Многогрішний. У творі розповідається про численні і тривалі пригоди цієї молодої людини, про його ставлення до життя, суспільства і всього того, що відбувалося в ті часи. Як відомо, часи, описані в творі Івана Багряного, були трагічними для української нації. Часи, описані в цьому творі, […]...
- Виховання майбутнього покоління справа не лише школи Осіннє сонце ще ледь піднялося над горизонтом, але вдома всі чомусь колотяться: бігають, поспішають, навіть нервуються. Нервуюся і я… Та і як не тривожитися, адже сьогодні я вперше йду до школи. І страшно, і цікаво, і якось незвично. “Уже й не піти б…” – думаю собі. Але мама, бабуся переконують, що йти до школи конче […]...
- Твір на тему: “До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле” Для становлення повноцінної особистості гідного члена сучасного суспільства досить велике значення має ставлення кожної людини до минулого свого рідного народу та добре знання культурного і історичного розвитку своєї країни з часів її створення. Перейматися проблемами своєї батьківщини, пишатися минулим свого народу і з гідністю продовжувати справу своїх співвітчизників, або, навпаки, соромитися того, що народився саме […]...