Home ⇒ 📕Сочинения на свободные темы ⇒ Дала ли вам школа “смелость и отвагу”?
Дала ли вам школа “смелость и отвагу”?
В учебных заведениях мы проводим значительную часть своей жизни. И от того, какие образовательные и моральные основы там будут заложены, часто зависит вся дальнейшая жизнь. Хорошо, если отношения между учителями и учениками доброжелательные, когда и те, и другие относятся с полной ответственностью к своей работе, добросовестно исполняют обязанности. Современная школа исповедует сотрудничество ученика и учителя, развитие ученических творческих способностей, индивидуальный подход, воспитание личности. Все это есть и в нашей школе.
Однако,
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Схожі твори:
- Чи дала вам школа “сміливість і відвагу”? У навчальних закладах ми проводимо значну частину свого життя. І від того, які освітні й моральні основи там будуть закладені, часто залежить усе подальше життя. Добре, якщо стосунки між вчителями та учнями доброзичливі, коли і ті, й інші ставляться з повною відповідальністю до своєї праці, сумлінно виконують обов’язки. Сучасна школа сповідує співпрацю учня і вчителя, […]...
- Смелость и любовь к родине в “Слове о полку Игореве” Восемь веков назад, в 1187 году, было создано Слово о полку Игореве гениальное патриотическое произведение русской литературы. Поэма Древней Руси посвящена не одной из побед, которых немало знало русское оружие, а неудачному походу князя Игоря Святославовича на половцев В 1184 году под предводительством Святослава объединенными усилиями русских князей половцы были разбиты и опасность, казалось бы, […]...
- ЧиДала вам школа “сміливість і відвагу”? У навчальних закладах ми проводимо значну частину свого життя. І від того, які освітні й моральні основи там будуть закладені, часто залежить все подальше життя. Добре, якщо відносини між учителями й учнями доброзичливі, коли й ті, і інші ставляться з повною відповідальністю до своєї роботи, сумлінно виконують обов’язки. Сучасна школа сповідає співробітництво учня й учителі, […]...
- Школа майбутнього Мені цікаво роздумувати про те, якою буде школа в майбутньому. Не можу сказати, що сучасна мені зовсім не подобається. І все ж мені здається, колись навчання у школі повністю відрізнятиметься від того, що ми знаємо сьогодні. Важко уявити, яким буде наше майбутнє взагалі. Тому я хочу помріяти про те, якою буде школа, коли людина відкриє […]...
- Моя школа Навчаюсь я в спеціалізованій фізико-математичній школі, в шостому класі. Вже шостий рік я школяр. І в моєму шкільному житті буває все – і розчарування, і радість перемоги. Школа – це мій другий дім, бо я проводжу тут чималу частину дня. Тут у мене друзі, з якими я спілкуюсь і після школи. Тут мій класний керівник, […]...
- “Школа”, как автобиографическая повесть Город, где жил Борис Гориков, насчитывал около тридцати церквей и четыре-монашеских обители, в культурном отношении был отсталым, с затхлым бытом. Ничего удивительного не было в том, что юный Борис, отличавшийся, любознательностью, пребывал в плену романтики. Мечтая стать матросом (“это интересно”)!, он ищет романтику в окружающей жизни. Это видно на примере мальчишеских игр: свиное корыто превращается […]...
- Школа моей мечты – School of my dream The school of my dream is a big, brilliant school with wide corridors. There are new chairs and desks. There is a sport centre with good swimming pools. There is a big and beautiful park around the school. There is a nice and tasty food. There students spend a lot of time together. They help […]...
- Твір на тему: “Школа – мій другий дім” Школа викликає у дітей зовсім різні емоції і почуття. У одних вона викликає захоплення і щирий інтерес. Інші ж, навпаки, вважають, що вдома набагато краще, а школа – це досить нудне і малоцікаве місце для проведення часу. Кожна думка заслуговує поваги і уваги, але я все ж вважаю, що перша з них є більш обгрунтованою, […]...
- Твір-опис “Моя школа” Зараз школу можна назвати моєю другою домівкою. Вона займає значне місце у моєму житті. Саме школа здебільшого визначає мій розклад дня, те, чим я займаюся. Саме у школі я зустрічаю друзів-однокласників, зі шкільних уроків узнаю багато нового та цікавого. Моя школа не нова, їй вже більше двадцяти п’яти років. Це триповерхова світло-сіра будівля у формі […]...
- Краткое изложение Школа для дураков Саша Соколов Школа для дураков Герой учится в специальной школе для слабоумных детей. Но его болезнь отличается от того состояния, в котором пребывает большинство его одноклассников. В отличие от них, он не вешает кошек на пожарной лестнице, не ведет себя глупо и дико, не плюет никому в лицо на больших переменках и не мочится в […]...
- Американская школа литературного модернизма Американская школа модернизма наиболее ярко представлена поэтической практикой и теоретическими воззрениями таких мэтров модернизма, как Эзра Паунд (1885-1972) и Томас Стерне Элиот. В своей поэтической практике Паунд исходил из стремления создать “полные маски себя в каждой поэме. Я продолжил их в длинной серии переводов, которые были всего лишь тщательно отделанными масками”. Его поэзия рядится в […]...
- Английская литературная школа свободного обмена Восстановление в Англии хлебных законов, политические успехи Кобдена, торговые трактаты 1860 г. во Франции, все это вместе произвело крайнее возбуждение умов в одной части испанской молодежи. Между студентами математического и юридического факультетов образовалась целая партия; со всею горячностью, со всем легкомыслием юности, она приняла за догматы абсолютные теории свободного обмена, установленные манчестерской школой, и сочла […]...
- Моя душа ніколи не забуде того дарунку, що весна дала Одним з найяскравіших автобіографічних творів Лесі Українки є вірш «Давня весна». Цей вірш входить до циклу «Мелодії». Весь цикл складається з 12 віршів. Вони писалися протягом 1893 і першої чверті 1894 p., коли поетеса жила в Києві. У 1899 році були надруковані у збірнику «Душа і мрії». У віршах циклу багато суму, туги, бо сумним […]...
- Наша школа – Our School Наша школа – современное двухэтажное здание типичного проекта. Она расположена в центре города на живописной улице, названной в честь нашей великой украинской поэтессы Леси Украинки. Перед школой находятся круглые клумбы, где учащиеся выращивают различные цветы во время уроков труда. В школе есть различные специализированные классы для занятия физикой, химией, географией и биологией. В них имеются […]...
- Краткое изложение Школа злословия Р. Б. Шеридан Школа злословия Пьеса открывается сценой в салоне великосветской интриганки леди Снируэл, которая обсуждает со своим наперсником Снейком последние достижения на поприще аристократических козней. Эти достижения измеряются числом погубленных репутаций, расстроенных свадеб, запущенных в обращение невероятных слухов и так далее. Салон леди Снирэл – святая святых в школе злословия, и туда допущены лишь […]...
- Краткое изложение Школа мужей Мольер Школа мужей Тексту пьесы предшествует авторское посвящение герцогу Орлеанскому, единственному брату короля. Братья Сганарель и Арист безуспешно пытаются убедить друг друга в необходимости измениться. Сганарель, всегда угрюмый и нелюдимый, осуждающий причуды моды, попрекает своего старшего брата за легкомыслие и щегольство: “Вот истинный старик: он ловко нас морочит И черным париком прикрыть седины хочет!” Появляются […]...
- Щире слово вдячного сина (за віршем «Школа батьків») Повага до старших, батьків завжди вважалась в українців рисою, притаманною справжній людині. Вірш П. Воронька «Школа батьків» -щире слово вдячного сина батькові й матері, які вчили дитину найголовнішому в житті – праці й любові до пісні: Привчав мене батько трудитись до поту, А мати – любити пісні. Спасибі вам, рідні, за щиру турботу, Наука згодилась […]...
- “Школа злословия” Шеридана в кратком изложении Пьеса открывается сценой в салоне великосветской интриганки леди Снируэл, которая обсуждает со своим наперсником Снейком последние достижения на поприще аристократических козней. Эти достижения измеряются числом погубленных репутаций, расстроенных свадеб, запущенных в обращение невероятных слухов и так далее. Салон леди Снируэл – святая святых в школе злословия, и туда допущены лишь избранные. Сама, “уязвленная в ранней […]...
- Школа майбутнього (2варіант) Інший раз буває цікаво уявити собі, якою може бути наша життя через п’ятдесят чи сто років, і про це існує безліч фантастичних фільмів і повістей. Хтось із авторів представляє планету в страшному катаклізмі, хтось навпаки, бачить майбутнє у світлих і райдужних тонах. Але якщо поміркувати над тим, якою може бути школа майбутнього, виникають найрізноманітніші ідеї […]...
- Школа і ми Ми починаємо навчатися змалечку. Перші наші вчителі – це найрідніші люди в світі: матуся, татко, дідусі та бабусі. Ми спочатку вивчаємо слова, потім починаємо рахувати. Але час домашнього навчання надто швидко спливає. Час готуватися до школи. Я згадую свій перший день в школі з великою теплотою. Клас був такий чистенький, охайний, як і ми; парти […]...
- Харківська школа романтиків та її роль у становленні українського романтизму Харківська школа романтиків відіграла посутню роль у становленні й формуванні українського романтизму. її діяльність варто вивчати на прикладі творчості трьох поколінь харківських романтиків. Ми встановили, що під впливом літературної атмосфери Харківського університету, народної поезії та діяльності гуртка І. Срезневського сформувався і зріс талант представника першого покоління харківської школи романтиків Л. Боровиковського. Як поет-романтик Л. Боровиковський […]...
- Твір на тему: “Сім’я – це школа обов’язків, заснованих на любові” Всі ми повинні постійно вчитися чомусь новому. Ніщо не буває просто так, на все і завжди є якась причина і наслідок. Повною мірою це стосується і такого явища, як спілкування. Кожна людина так чи інакше стикається з необхідністю нести обов’язки. Фактично, на обов’язках побудовано все в нашому житті. Наприклад, люди спілкуються на навчанні, діляться своїми […]...
- Краткое изложение Школа жен Мольер Школа жен Пьесу предваряет посвящение Генриетте Английской, супруге брата короля, официального покровителя труппы. Авторское предисловие извещает читателей о том, что ответы осудившим пьесу содержатся в “Критике” (имеется в виду комедия в одном действии “Критика “Школы жен”, 1663 г.). Два старинных приятеля – Кризальд и Арнольф – обсуждают намерение последнего жениться. Кризальд напоминает, что Арнольф […]...
- Фінській школа У працях Сумцова ми мали змогу спостерігати риси явного методологічного занепаду. Сумцов в. такому випадку – явище симптоматичне. Ми, щоправда, багатий добір матеріалу, але бачимо ще й безпорадність перед матеріалом, необгрунтованість висновків, зведення подібності до запозичення і заперечення самостійного народної творчості. Такий стан у російській науці відповідало загальному становищу європейської науки на той час. В […]...
- Короткий виклад сюжету роману “Школа для дурнів” У “Школі для дурнів” єдність роману створюють наскрізні мотиви і образи: мотив початку життя (дитинства) і її кінця (смерті), мотив нескінченності і безсмертя всієї природи і людини, мотив багато варіантності буття і паралельного існування різних світів, мотив часу, який не владний над героями, пов’язаний з їх марними спробами ідентифікувати себе в ньому; образи Вчителі, Школи, […]...
- «Школа» Терентія Пузиря та її талановиті учні (за комедією “Хазяін”) Найвизначнішою постаттю в українській драматургії XIX – поч. XX століття є, безперечно, І. К. Карпенко-Карий (справжнє прізвище Тобілевич). Ця людина зуміла поєднати в собі талант драматурга, актора, режисера та громадського діяча. У становленні національного театру його роль важко переоцінити. Репертуар українського театру XIX – поч. XX століть збагатився 18-ма його оригінальними п’єсами, що охоплювали злободенні […]...
- Русская деревня в 30-е гг. XX в. (по рассказу В. П. Астафьева “Фотография, на которой меня нет”) Рассказ “Фотография, на которой меня нет” – отдельная глава из книги “Последний поклон”, однако она воспринимается как самостоятельное произведение. В ней развивается сразу несколько тем, в том числе и тема деревенской жизни. Эта жизнь известна В. П. Астафьеву не понаслышке. Он сам родился в селе, и пора его детства пришлась на тяжелый предвоенный период, поэтому […]...
- Отношения между учителем и учеником Нередко в нашем мире между довольно таки близкими людьми возникают проблемы. И сейчас речь идет не о родственниках, не о кровных узах. Есть у каждого из нас еще один близкий человек – наш учитель. Именно он прививает любовь к тем или иным предметам, открывает нашему сознанию неведанные истины, дает ответы на тысячу интересующих нас вопросов. […]...
- Наша школа. Твір-оповідання на морально-етичну тему за даним сюжетом Наша школа і Інститут рослинництва, розташований недалеко від школи, дружать. Минулого року, у лютому, ми побували в лабораторіях, бачили, як вчені перевіряють озимину на витривалість. Спеціалісти інституту, тобто селекціонери, автори сортів озимої пшениці, побували на полях кількох господарств, Там, на полях, вони вирубили моноліти, або невеликі квадрати землі з паростками озимини. Ці моноліти привезли до […]...
- Казка як міф. Символічна школа Науковий інтерес до казці ми визначається до 40-50 років ХІХ століття. Це час виступи Ф. І. Буслаєва, від якого і можна розпочати історію нашої дисципліни. Але це наука створювалася ні відразу, вона не має свій донаучный період, період наукових здогадів та фантазій. Казка цікавила як як така, як як сучасності, яку треба узяти під облік, […]...
- Принципы обучения на родном языке по Коменскому Ян Амос Коменский – один из самых выдающихся педагогов-мыслителей. В “Великой дидактике” Я. А. Коменский впервые в истории образования предложил стройную систему школ, аргументируя ее разработанной им же самим возрастной периодизацией развития человека от рождения до зрелости, по Я. А. Коменскому, до 24 лет. I ступенью воспитания и образования детей от рождения до 6 лет […]...
- Харківська школа романтиків На початку ХІХ століття Харків став першим центром справжнього літературного життя в країні. Сталося це завдяки відкриттю в нашому місті і 805 року університету, з якого починається нова ера в історії Слобожанщини, і, як вважав його засновник В. Н. Карамзін, «Харків для Вітчизни стане тим, чим Афіни були для Греції». На той час Україна втратила […]...
- Російська міфологічна школа Ця теорія невдовзі завоювала увесь світ. В усіх країнах почали з’являтися праці, у яких застосовувалася міфологічна экзегеза. В Україні найяскравішим представником її було А. М. Афанасьєв. Вже першому видані казок (1855-1864) він постачав кожну казку коментарями на кшталт міфологічної школи. Ще цього написано низку статей, які потім у переробленому і доповненому вигляді увійшли до його […]...
- Школа “чистого мистецтва” в російській поезії “Мистецтво для мистецтва” або “чисте мистецтво” – це назва певноі кількості естетичних концепцій, що стверджують самоцінність Xудожньої творчості, незалежність мистецтва від політики і суспільні вимоги. Існуючи з часів античності ідеї “чистого мистецтва” оформлються в теорію до середини XІX століття як реакція на позитивізм і прагматизм філософи Просвітництва і дріб’язковість, розрахунковість буржуазних суспільних відносин. Сприймаючи весь […]...
- Українська перекладацька школа, її найвидатніші представники та здобутки Серед українських письменників було чимало тих, які успішно поєднували в одній особі дві грані обдарованості: видатного оригінального письменника і перекладача, назвемо кількох з них, які увійшли в цьому відношенні в історію української літератури. Таким прикладом був Михайло Старицький – видатний письменник і театральний діяч кінця XІX – початку XX ст. Він успішно переклав багато сторінок […]...
- Твір на тему: “Документ про закінчення середньої школи нині важливіший за знання, які дає школа” У сучасному бюрократичному світі іноді досить складно розібратися, що до чого і відшукати одну чисту істину. Це стосується багатьох сфер життя, в тому числі і шкільної освіти. Нерідко можна зіткнутися з ситуацією, коли учень справляє враження більш тямущої людини, при цьому він отримує не найкращі оцінки. Це зовсім не найкраща та позитивна ситуація, оскільки ці […]...
- Острозька колегія – перша вища школа в Україні (за оповіданням “В Острозькій школі”) Андрій Якович Чайковський з дитинства цікавився історичним минулим України. В одному уривку з роману “Сагайдачний” він розповідає про першу вищу школу. Князі Острозькі були відомі по всій Україні. Вони дбали про освіту, книгодрукування, мистецтво. Костянтин Острозький був доброю людиною, мудрим правителем. Він заснував у 1576 році колегію у своєму місті. До колегії приймали не лише […]...
- Анализ стихотворения Н. А. Некрасова “Крестьянские дети” Я уверен, что во все времена и у всех народов дети, в отличие от взрослых, похожи между собой. Ребятишки, глядящие на нас со страниц стихотворения Н. А. Некрасова “Крестьянские дети”, не слишком отличаются от нас: они такие же озорные, любопытные, искренние, веселые, непоседливые. Деревня, лес, речка, свобода – да для них каждый день был бы […]...
- Возможно ли полное взаимопонимание между людьми Каждый из нас личность, и мы, если задуматься, не можем существовать отдельно от общества. Тесная связь людей друг с другом меняет характеры, мировоззрения каждого из нас. При общении люди делятся опытом, мнением, когда оно не совпадает, возникают споры, разногласия, но в это и есть прелесть общения. Возможно ли достичь полного взаимопонимания между людьми? Я считаю, […]...
- Извечные мотивы лирики Леси Украинки Молоденькая, слабенькая, болезненная Леся вышла на путь и “робко” запела. Но это “тихое пение” прозвучало громоголосым звоном, громкой вспышкой, звал к “отважных к бою”, вселял веру в то, что настанет вожделенная свобода, которая даст возможность человеку дышать полной грудью. В своем поэтическом творчестве поэтесса все время была в поисках идеала борца за счастье народное. Она […]...