Бернард Шоу “Пігмаліон”

1. Яка особливість п’єс Бернарда Шоу, що вирізняє їх серед творів інших драматургів? Відповідь: Детальний коментар автора.
2. Яка п’єса Бернарда Шоу стала візитною карткою драматурга? Відповідь: “Пігмаліон”.
3. З яким давньогрецьким міфом перегукується і назва, і зміст п’єси Бернарда Шоу “Пігмаліон”? Відповідь: З міфом про Пігмаліона і Галатею.

4. Яким є фінал п’єси Бернарда Шоу “Пігмаліон”? Відповідь: Відкритим.
5. Хто з персонажів п’єси “Пігмаліон” на початку твору так характеризує Елізу: “.„вона

така вульгарна й так чарівливо замурзана!”? Відповідь: Хіґґінс.
6. Що Еліза, зайшовши з пані Пірс до ванної кімнати, називає здоровою мискою, що зроду такої не бачила? Відповідь: Ванну.
7. Яких двох розмовних тем “велено торкатися” Елізі на прийомі у пані Хіґґінс? Відповідь: Погоди та здоров’я.

8. З чого розпочинається “дискусія” Елізи і Хіґґінса у п’ятій дії п’єси? Відповідь: Хіґґінс просить Елізу повернутися.
9. Що найбільше ображає та обурює Елізу в поведінці професора Хіґґінса? Відповідь: Його байдужість.

10. У чому звинувачує Еліза Хіґґінса, які питання вона постійно задає професорові?

Відповідь: Куди їй податися? Що робити? Що з нею буде?
11. Яке авторське визначення жанру твору “Пігмаліон”? Відповідь: “Роман у п’яти діях”, “Поема у п’яти діях”.
12. Еліза під час “дискусії” з Хіґґінсом погрожує професорові, що піде вчителювати. Чого, за її висловом, вона навчатиме? Відповідь: Фонетики.

II варіант
1. Назвіть найоригінальнішу рису п’єс Бернарда Шоу. Відповідь: Насиченість парадоксами.
2. Як Бернард Шоу у передмові до п’єси “Пігмаліон” тлумачив свій задум щодо цього твору? Відповідь: Як пропаганду фонетично правильної англійської мови.
3. З ким побився об заклад професор фонетики Генрі Хіґґінс, що за півроку навчить Елізу правильної англійської вимови та манер? 3 другом, полковником Пікерінґом.
4. Як Еліза Дулітл пояснює Хіґґінсу, Пікерінґу і пані Пірс своє бажання брати уроки у професора? Відповідь: Еліза хоче бути продавщицею у магазині.

5. Хто з дійових осіб п’єси “Пігмаліон” ставить такі запитання професору Хіґґінсу: “Я мушу знати, на яких умовах ця дівчина тут залишається. Ви маєте намір щось їй плати-ти? А що з нею буде по закінченню навчання?” Відповідь: Пані Пірс.
6. Чому пані Хіґґінс, мати Генрі, не хоче, щоб син бував у неї в прийомні дні? Відповідь: “Через жахливу поведінку сина. Варто їм зустрітися з тобою, як вони перестають у мене бувати”.

7. Куди тікає Еліза, ображена байдужістю і грубістю професора Хіґґінса? Відповідь: До матері професора, пані ХІҐҐІНС.

8. Що Еліза говорить про себе, дискутуючи з Хіґґінсом? У чому вона бачить сенс свого життя? Відповідь: “Я теж людина, а не бруд під вашими ногами”. У тому, щоб її поважали, любили.
9. До якого висновку дійшов Альфред Дулітл щодо сутності буржуазної моралі? Відповідь: “Жити не для себе, а для інших”.

10. За якої умови батькові Елізи, сміттяреві Альфреду Дулітлу, американський мільйонер призначив три тисячі річного доходу? Відповідь: За умови, що Дулітл читатиме лекції в Лізі моральних реформ.
11. Чому пані Хіґґінс говорить, що її син, професор, не вміє поводитись у церкві? Відповідь: Він голосно критикує вимову священика.
12. Яка сцена у п’єсі Бернарда Шоу “Пігмаліон” є кульмінаційною? Відповідь: Коли захмелілі джентльмени радіють, що експеримент вдався і забувають про Елізу.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Бернард Шоу “Пігмаліон”