Кришталевий світ поезії, або які картини я собі уявляю, коли читаю вірші про природу

Коли я була зовсім маленькою, то вірші про природу сприймала як чудові мелодійні казки. Особливо “зимові вірші”. Я вчила їх до виступів під новорічною ялинкою і майже не відділяла від казок про Морозка, про

“Є в коханні і будні, і свята…” (за інтимною лірикою В. Симоненка)

Серед усіх незгод і нещасть воно буде жити, закреслюючи зневажання, наклепи, забуття. Воно – чисте і щире кохання, – якому пророкують вічне життя усі, хто хоч раз відчув на собі його прекрасну дію, його

Зображення народного життя в повісті Ніч перед Різдвом Гоголя Н. В

Цикл “Вечора на хуторі біля Диканьки” (1831) складається з окремих повістей, зібраних, а потім і виданих від імені пасічника Рудого Панька. Кожна повість має свій власний цікавий сюжет, своїх героїв, але художні принципи зображення

Дворянство у п’єсі А. П. Чехова “Вишневий сад”

Основними темами п’єси А. П. Чехова “Вишневий сад”, що написана у 1904 році, є загибель “дворянського гнізда”, перемога заповзятливого купця-промисловця над відживаючими своє століття Раневською і Гаєвим і тема майбутнього Росії, пов’язана з образами

“Робінзон Крузо” Д. Дефо як започатнування “робінзонад”

За своє життя Даніель Дефо написав більше трьохсот п’ятдесяти творів. Герої Дефо – це, як правило, сироти, маленькі люди, пірати, які повинні вести боротьбу за своє життя, розраховуючи тільки на свої сили, на вміння

Трагічна доля Есмеральди (за романом Віктора Гюго “Собор Паризької Богоматері”)

І. “Собор Паризької Богоматері” – твір про сутність життя, проблеми моралі та духовної краси людини. ІІ. Есмеральда – улюблена героїня В. Гюго. 1. Зовнішня краса Есмеральди (“циганка”, “чудова, свіжа, чиста, чарівна й тендітна дівчина”;

Мій друг Андрій (твір-розповідь з елементами опису)

Ми з Андрієм – друзі. Сидимо за однією партою з першого класу. Іноді разом робимо уроки, гуляємо. Це не означає, що ми з ним ніколи не сваримося, але ми навчилися швидко забувати образи. Мені

Побут і вдачі купецтва в драмі А. Н. Островського “Гроза”

Гроза – явище в природі що очищає й необхідне. Вона приносить із собою свіжість і прохолодь після виснажливої жари, живлющу вологу після суши. Вона несе що очищає, оновлююча дія. Таким “ковтком свіжого повітря”, новим

“Я розкажу тобі пане, чого не може інший…” (лірика В. Підпалого)

І. Загальна характеристика творчості Володимира Підпалого. (Лірика поета пройнята надзвичайною щирістю й своєрідною інтимністю спілкування ав­тора із читачем. Зрештою, ліричність поширюється навіть на поезії із патріо­тичним пафосом. Для ліричного героя В. Підпалого характерна справжня

Нелінійне письмо як атрибут літератури постмодернізму (на прикладі творчості Милорада Павича)

“Перший письменник третього тисячоліття”, “Шахерезада XXІ ст.” – такими епітетами характеризують літературні критики творчість сербського письменника Милорада Павича. Твори цього митця чи не найяскравіше втілюють риси постмо­дернізму. їм притаманні критичне ставлення до раціональних засад