Література Давнього Риму у мистецтві наступних культурноісторичних епох
Антична грекоримська література перестала розвиватися в V ст. н. е. з падінням Римської імперії, однак мертвою в повному розумінні слова вона не стала ніколи, навіть у найтяжчі часи середніх віків, коли у горнилі “великого
У барвистому травневому вінку
Я люблю прекрасне природі, архітектурі, літературі. Особливо люблю природу, яка весною оживає, наповнює довкілля різнобарв’ям, голосами птахів, які повернулися після зими до нас, перезимували зиму і тепер щебечуть, не втихаючи, бо раді теплу і
Злочин і покарання характеристика образу Мармеладовой Сонечки
Мармеладова Сонечка – дочка Мармеладова, повія. Належить до категорії “лагідних”. “…Малого зростання, років вісімнадцяти, худенька, але досить гарненька блондинка, з чудовими блакитними очима”. Уперше читач дізнається про неї із сповіді Мармеладова Раскольникову, в якій
Тодось Осмачка – поет “розстріляного Відродження”
Література української діаспори стала відомою для широкого кола українського читача в період розбудови незалежності нашої країни. В українську літературу повернулись імена письменників, яких в 20-30-ті роки доля закинула кого в табори, кого в інші
Мандри Франца Штернбальда
Одним значним твором, який був наслідком творчої співпраці Вакенродера і Тіка, є роман “Мандри Франца Штернбалъда”, перша частина якого з’явилася 1798 р. Роман був спільним задумом друзів, однак хвороба та смерть завадили Вакенроду взяти
Твір з елементами викладу роману “Пролог”
Серед художніх творів, написаних Чернишевським після роману “Що робити?”, найбільш значне місце займає роман “Пролог” (1865-1868), що складається із двох частин: “Пролог прологу” і “Щоденник Левицкого”. У цьому добутку письменник знову звертається до подій
Відповіді до теми: “Література європейського бароко”
1. Схарактеризуйте бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Бароко – від італійської “дивний, примхливий” – один із загальноєвропейських напрямів у мистецтві Європи кінця XVІ – середини XVІ11 ст. Був характерний для багатьох країн, у
Своєрідність поезії Гельдерліна
Своєрідність поезії Гельдерліна полягає і в тому, що нове, романтичне світовідчуття він прагнув виразити на “еллінський лад”, за допомогою еллінських ритмів і метрики, жанрів і форм; особливо це характерно для його поезії середнього періоду.
Народ в ліриці М. О. Некрасова
Я ліру присвятив народу своєму. М. О. Некрасов Тема Росії і стан російського селянства хвилювали багатьох письменників і поетів. Ще Пушкін показав важкий стан селянства в безправній і голодній Росії. Чітко зобразив ситуацію в
Надійна опора духовного життя
По-давньому височать на землі великі пам’ятники духу – собори, обрамлені витягнутими вгору спорудами нового віку техніки. По-давньому неспокійна людина хапається клаптика теплої землі й високого неба, . щоб Відчути точку опори, щоб на мить