Кіт в чоботях характеристика образу Кота
Кіт дістався у спадок молодшому синові мірошника. Почувши про намір бідняка, що зневірився, з’їсти його і з шкури зробити муфту, К. “мовив йому тоном статечним і серйозним : “Не засмучуйтеся, государ мій; дайте мені тільки мішок та замовте парі чобіт, щоб мені було в чому пробиратися через кущі, і ви побачите, що вам дісталася зовсім не така жалюгідна доля, як вам здається””. К. ловить дичину і приносить її в дар королеві від імені свого хазяїна маркіза де Караба. Через два – три місяці К.
Дізнавшись про те, що король з дочкою вирушає
Як тільки людоїд виконує його прохання, К. проковтує його і запрошує короля в замок маркіза де Караба. Захоплений король пропонує маркізові стати його зятем і того ж дня одружує його на своїй дочці. “Кіт став великою вельможею, а мишей ловив тільки для забави”.
Схожі твори:
- Пан кіт, або кіт у чоботах характеристика образа Кота Кіт дістався в спадщину молодшому синові мірошника. Почувши про намір зневіреного бідняка з’їсти його й зі шкіри зробити муфту, К. “мовив йому тоном статечн і серйозним: “Не засмучуйтеся, государ мій; дайте мені тільки мішок так замовте пари чобіт, щоб мені було в чому пробиратися через кущі, і ви побачите, що вам дісталася зовсім не така […]...
- Пан кіт, або кіт у чоботах характеристика образа Маркіза де Караба Маркіз де Караба – придумане Котом ім’я його хазяїна, молодшого сина мірошника. Старші сини успадкували млин і осла, які можуть їх прокормити. Він же, одержавши в спадщину Кота, не може придумати нічого краще, ніж з’їсти його. Але завдяки діям Кота він стає чоловіком королівської дочки. Кіт улаштовує його долю, не присвячуючи у свої задуми. Навіть […]...
- Орлеанська діва характеристика образу Жанни д’Арк Жанна д’Арк в зображенні Вольтера, що неодноразово звертався до цієї фігури, виступала і “хороброю амазонкою”, “ганьбою англійців”(“Генриада”), і “мужньою дівчиною, яку інквізитори і учені у своїй боязкій жорстокості звели на вогнище”(“Досвід про устої”), В “Орлеанській діві” Ж. з’являється по-крестьянски грубуватою і безмежно наївною. Ж. смуглява, міцно складена, усі зуби її цілі, і вона широко посміхається. […]...
- Пісня про Нибелунгів характеристика образу Зігфріда Зігфрід – трагічний герой “Пісні про Нибелунгах”. Король з Нижнього Рейну, син нідерландського короля Зигмунда і королеви Зиглинды, переможець Нибелунгов, що опанував їх клад – золото Рейну, – наділений усіма рисами ідеального епічного героя. Він благородний, хоробрий, чемний. Борг і честь для нього над усе. Автори “Пісні” підкреслюють його незвичайну привабливість і фізичну потужність. Саме […]...
- Декамерон характеристика образу Государя Государ – один з центральних персонажів книги, виступає, як правило, в позитивному світлі, ілюструючи своєю поведінкою яку-небудь з основних соціальних доброчесностей. Розсудливість і розсудливість проявляє лавгобардский король Агилульф : коли невідомий хитрістю опановує його дружину, король припиняє розшуки, розуміючи, що задоволення від помсти не покриває ганьби розголосу(сюжет, використаний в одній з “казок” Лафонтена). Французький король […]...
- Характеристика образа Кота в байках Жана де Лафонтена Кіт(Кішка) – персонаж багатьох байок Лафонтена, що втілює наполегливість і винахідливість у війні з мишами й пацюками, здатний здаватися м’яким і лагідним, але обладающий вправністю й залізною хваткою. К. у байках Лафонтена співвідносимо своєю спритністю з К. – персонажем народних казок. М’якість і гнучкість пластики К. передані в байці “Півень, Кіт і Мишеня”. У боротьбі […]...
- Доктор Живаго характеристика образу Комаровского Віктора Іполитовича Комаровский Віктор Іполитович – багатий адвокат; персонаж утілює “демонічний” початок(ср. прізвище актора, приятеля К. – Сатаниди). К. повинний в розоренні і загибелі батька Живаго. К. – коханець вдови Гишар, потім – її дочки Лары. Після скандалу на ялинці у Свентицких К. поселяє Лару на квартиру до своєї, знайомій і вирішує не зустрічатися з нею, побоюючись […]...
- Декамерон характеристика образу Гризельды Гризельда – дружина Гвалтьери, маркіза Салуццкого, узята з бідної сільської сім’ї і піддана їм нечуваним випробуванням : спочатку він відбирає у неї дітей, дочку і сина, роблячи вигляд, що наказав їх убити, потім виганяє з будинку в одній сорочці і, нарешті, велів підготувати будинок до прийому нової дружини і прислуговувати їй за столом. Г. приймає […]...
- Пісня про Нибелунгів характеристика образу Хаген Хаген – героїчний лиходій “Пісні про Нибелунгах”. На його рахунку два страшні злочини: вбивство чоловіка Кримхильды – Зигфрида і вбивство малолітнього сина Кримхильды від другого шлюбу з Этцелем – Ортлиба. X. виступає в оповіданні як антипод головної героїні. У битвах з данцями і саксами, а також в ході кривавого розбрату з гунами від меча X. […]...
- Снігова королева характеристика образу Герди Герда – казковий образ маленької дівчинки, втілення любові, вірності, мужності і безстрашності. Сила Г., за словами Андерсена, “в її милому, безневинному дитячому сердечку”. Г. рятує свого друга Кая, зачарованого Сніговою королевою. У серце Кая проник осколок “чарівного дзеркала троля”, і все навкруги з’являється перед ним в спотвореному виді. Зла Снігова королева здається йому розумною і […]...
- Характеристика образу Вірного Иоганнеса Вірний Иоганнес(“Вірний Иоганнес”) – один з типів німецького фольклору – самовідданий друг, в цьому варіанті(що відбувається з області Цверн) слуга, в іншому(з Падерборна) – королівський син на ім’я Йозеф, що допомагає звідному братові. В. І., дізнавшись, що для щастя молодого короля, залишеного на його піклування королем-батьком, що помер, по волі таємничої сили мають бути здійснені […]...
- Майстер і Маргарита характеристика образу Азазелло Азазелло – один з підручних Воланда; маленька широкоплеча людина з вогняно-рудим волоссям, іклом, що стирчить з рота, кігтями на руках і гугнявим голосом. Ім’я персонажа нагадує про демона іудейської міфології Азезеле, що мешкає в пустелі; це одно з традиційних іменувань біса; у романі Булгакова спожите в итальянизированной формі. Образ А. відмічений відомою брутальністю – він […]...
- Айвенго характеристика образу Бріана де Буагильбера Бріан де Буагильбер – могутній лицар-храмовник, один з головних командорів ордену, здатний з часом стати його гросмейстером; найсильніший, небезпечніший і непримиренний супротивник короля Річарда Левове Серце. Творча установка В. Скотта на достовірно-реальне зображення часу, середовища і людину виключала елементи надприродного в сюжеті і характерах дійових осіб. Проте відблиск пов’язаних з тамплієрами легенд відбитим світлом лягає […]...
- Король жаб, або Залізний Генріх характеристика образу Залізного Генріха Залізний Генріх(“Король жаб, або Залізний Генріх”) – один з прикладів створеного народною фантазією образу вірного слуги. Належить “німецьких” персонажів у зборах братів Гримм(на відміну від таких, як Попелюшка, Червона Шапочка, Спляча красуня, що зустрічаються в казках інших народів); походить із землі Гессен і вважається одним із старих в Німеччині. Слуга королівського сина, засмучений тим, що […]...
- Пригоди кота Кузі (власна казка) Жили-були собі тітонька й дядечко. Якось вирішили вони завести собі кота. Пішли на базар і купили… Ні! Не самовар! А кота! Був собі котик біленький, лапки і хвостик чорненькі, вушка стирчали сіренькі, а мордочка була кругленька. І такий він був ласкавий і чепурненький, що тіточка з дядечком вирішили забрати його до себе жити. Назвали котика […]...
- Характеристика образу Мефістофеля з роману Фауст Мефістофель – один з центральних персонажів трагедії – в смисловому відношенні дуже багатозначний. М., з одного боку, утілює той світ нечистої, “диявольської” сили, з якою Фауст вступає в договір, сподіваючись угамувати свою спрагу безмірних знань і насолод. Проте М. утілює і “зло” як витік протиріччя, початок занепокоєння, незадоволення, як спонукання до дії. В той же […]...
- Характеристика головного образу – студента Бальтазара Це один із позитивних персонажів казки. Бальтазара представлено у творі як “ентузіаста”, романтичного героямрійника, незадоволеного навколишнім його суспільством філістерів, схоластикою університетських лекцій, і який знаходить забуття і відпочинок лише на лоні природи. Говорячи про його часту втечу з міста в тінистий гай, автор буквально співає гімн чарівній і зцілювальній природі. Бальтазар охороняє світ природи і […]...
- Одіссея характеристика образу Пенелопи Пенелопа – персонаж “Одіссеї”, дочка Икария і німфи Перибеи, чоловіка Одісея і двоюрідна сестра Олени. У світовій культурі ім’я П., яка цілих 20 років чекає повернення улюбленого чоловіка, стало уособленням вірної дружини. Під час відсутності Одісея П. осаджують численні женихи, юнаки з кращих сімей Итаки і довколишніх островів. Але П. Розуміючи, що сила на їх […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Раскольниковой Дуні Раскольникова Дуня(Авдотья Романівна) – сестра Рас-кольникова. Горда і благородна дівчина. “Чудово хороша собою – висока, напрочуд струнка, сильна, самовпевнена, що висловлювалося у всякому жесті її і що, втім, не віднімало у її рухів м’якості і граціозності. Обличчям вона була схожа на брата, але її навіть можна було назвати красунею. Волосся у неї було темно-русяве, трохи […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Порфирія Петровича Порфирій Петрович – пристав слідчих справ, правознавець. “…Років тридцяти п’яти, зростанню нижче середнього, повного і навіть з черевцем, поголеного, без вусів і бакенбард, з щільно вистриженим волоссям на великій круглій голові, якось особливо опукло закругленій на потилиці. Пухка, кругла і трохи кирпата особа його було кольору хворого, темно-жовтого, але досить бадьоре і навіть глузливе. Воно […]...
- Пригоди Шерлока Холмса характеристика образу Мориарти Мориарти(професор Мориарти) – найсильніший супротивник Шерлока Холмса. “Його м’яка і точна манера виражатися примушує вас вірити в його щирість, не властиву звичайним злочинцям”. “Він дуже худий і високий. Лоб у нього білий, величезний і опуклий, глибоко запалі очі. Обличчя гладко поголене, бліде, аскетичне, – щось ще залишилося в нім від професора. Плечі сутулі – повинно […]...
- Собор Паризької богоматері характеристика образу Клода Фролло Фролло Клод – архідиякон собору Паризької богоматері у кінці XV ст. Навчений знаннями у багатьох науках, самолюбна і розсудлива людина, він захоплюваний диявольською пристрастю до прекрасної циганки Эсмеральде. Ф. невідступно переслідує її і йде на будь-які злочини в спробах її дістати: доручає своєму вихованцеві Квазімодо викрасти дівчину, намагається убити коханого нею капітана де Шатопера. У […]...
- Мартін Иден характеристика образу Иден Мартін – головний персонаж роману. З цим двадцятирічним напівдикуном ми зустрічаємося за обіднім столом сімейства містера Морза. Знатний буржуа дякує І. М., що заступився за честь його сина, запрошенням до обіду. Випадкове відвідування інтелігентного будинку стає поворотним моментом в житті малоосвіченого юнака. Тут він бачить інше життя, “про яке раніше тільки читав в книжках”. […]...
- Королева Марго характеристика образу Карла ІX Карл ІX – французький король, в правління якого відбуваються події роману і чиє царювання ознаменовано страшною подією: Варфоломеевской ніччю – кривавим побиттям гугенотів, обманом притягнених в Париж. На початку роману К. з’являється сатрапом, заради розваги що стріляє в людей зі свого вікна і готового згубити тисячі безневинних людей заради сумнівних державних інтересів. Проте при цьому […]...
- Мати характеристика образу Нилівни Нилівна(Власова Пелагея Нилівна) – головна героїня повісті, образ якої символізує Росію(ср. “мати-батьківщина”), а також містить євангельські асоціації. З Н. в повісті пов’язана домінуюча точка зору – загальнолюдське, “народне” сприйняття подій. Відповідно, динаміка характеру героїні покликана показати зміни народної психології. Материнська любов до сина трансформується у Н. в любов до людей взагалі; християнський сенс любові поєднується […]...
- Життєві погляди кота Мурра При підготовці до друку записок Мурра, нащадка славетного Гінце фон Гінценфельда (більш відомого світові як Кіт у чоботях), видавці звернули увагу на присутність в рукописі явно сторонніх фрагментів – уривків з опублікованого раніше розповіді про капельмейстера Йоганнес Крейслер і його друга маестро Абрагама. Сторінки ці виявилися в рукописі Мурра з тієї простої причини, що Кіт […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Свидригайлова Аркадія Івановича Свидригайлов Аркадій Іванович – один з центральних пфоев. “…Років п’ятдесяти, зростанню вище середнього, огрядного, з широкими і крутими плечима, що надавало йому дещо сутулому вигляду… Широке, вилицювате обличчя його було досить приємно, і колір обличчя був свіжий, не петербурзький. Волосся його, дуже ще густі, було зовсім біляве і трохи хіба з сивиною, а широка, густа […]...
- Твір “Характеристика образу Жені за оповіданням Євгена Гуцала “Олень август” План. 1.Женя – звичайний школяр, його ставлення до навчання. 2. портрет хлопчика. 3. риси характеру героя: а) добрий, щирий у власних почуттях; б) цілеспрямований, в) великий мрійник і фантазер; г) наполегливий, готовий до подолання будь-яких труднощів; д) спостережливий; е) наївний; є) прагнення до самоствердження; ж) неохайний. 4. Женя – майбутній великий актор. Для мене оповідання […]...
- Повесті Белкіна характеристика образу Сільвіо Сильвио – тридцятип’ятирічний офіцер-дуелянт, одержимий ідеєю мести. Історія про нього повідана І. П. Белкину деяким полковником І. Л. П., в ініціалах якого легко прочитується натяк на знаменитого бретера тієї пори І. П. Липранди; оповідання ведеться від імені І. Л. П. Полковник-оповідач, у свою чергу, спочатку описує своє давнє особисте враження від героя, потім – переказує […]...
- Пікова Дама характеристика образу Лизавета Іванівна Лизавета Іванівна – бідна вихованка, що мимоволі допомагає головному героєві Германну проникнути в спальню старої графині, розкаюється в цьому і(про що читач дізнається з Укладення) врешті-решт виходить заміж “за дуже люб’язну молоду людину”. Відтепер вона забезпечена, при ній виховується бідна родичка”. Образ Л. І. поміщений в сюжетне кільце; від початку до кінця це життя здійснює […]...
- Подорож Гуллівера характеристика образу Лапутян Лапутяне – жителі Леткого острова(Лапута), на якому виявляється Гулливер у своїй третій подорожі. Вид Л. робить на нього дивне враження. “Мені ніколи ще не доводилося бачити смертних, які б так вражали своєю фігурою, одягом і зовнішністю. У усіх голови були скошені направо або наліво, одне око дивилося всередину, а інший прямо вверх до зеніту”. Слуги […]...
- Євгеній Онєгін характеристика образу Євгеній Онєгін – головний герой пушкінського роману у віршах, дія якого розгортається в Росії від зими 1819 до весни 1825 р. Введений в сюжет відразу, без передмов і прологів. Е. О.(гл. 1) їде в село до дядька, що занедужав, щоб застати його таким, що вже помер, вступити в спадок, два дні пона-слаждаться сільським спокоєм, а […]...
- Маленький принц характеристика образу Маленький принц – центральний персонаж казки. Дія відбувається в пустелі Сахара “за тисячу миль від всякої населеної землі”. Казка, написана для дітей, здобула таку широку популярність завдяки винятковій поетичній атмосфері, створеній в ній, і тому, що казка адресувалася автором не лише дітям, а і “дорослим, які залишилися дітьми”. Літак потерпів аварію в пустелі, положення безвихідне, […]...
- Роб Рой характеристика образу Джарви Нікола Джарви Нікол – шотландський купець і фінансист, що має контору на Соляному ринку в Глазго і пов’язаний діловими стосунками з торговою фірмою батька оповідача, Френка Осбальдистона; олдермен, т. е. старший радник Міської ради Глазго, доводиться далеким родичем Роб Рию, іменує його кузеном. Починав кар’єру в ткацькій майстерні, хазяїном якої згодом став, але потім продав її, […]...
- Гроза характеристика образу Кабанова Тихона Івановича Кабанов Тихон Іванович – один з головних героїв, син Кабана, чоловік Катерини. У переліку дійових осіб йде безпосередньо за Кабановой, і про нього сказано – “її син”. Таке дійсне положення Т. в місті Калинове і в сім’ї. Належачи, як і ряд інших персонажів п’єси(Варвара, Кучерявець, Шапкин), до молодшого покоління калиновцев, Т. по-своєму знаменує кінець патріархального […]...
- Характеристика образу Римського Григорія Даниловича Римський Григорій Данилович – фінансовий директор Вар’єте. Разом з Варенухой Р. чекає приходу Лиходеева, потім отримує від нього телеграми з Ялти, після чого направляє Варенуху в ГПУ, причому той безслідно зникає. Р. зустрічає “чорного мага”, що прибув на представлення, – Воланда, а після скандального завершення сеансу чорної магії усамітнюється в кабінеті. Через деякий час туди […]...
- Характеристика образу Микромегаса Микромегас – ім’я походить із зчленування двох грецьких слів і переводиться як “маловеликий” – житель Сіріуса, який подорожує у супроводі секретаря Академії Сатурну з однієї планети на іншу. На Землі він знаходить нечисленну цивілізацію, чиї філософські ідеї, самоорганізація і політичний устрій дозволяють йому зробити далекосяжні висновки. Ідеї, порядки і принципи, на яких грунтовано це суспільство, […]...
- Гімн про Роланде характеристика образу Карла Великого Карл Великий – імператор франків, дядько Роланда в поемі. Історичний Карл Великий дуже мало нагадує сивобородого, навченого роками і досвідом владику – у момент іспанського походу йому було всього 30 років, В поемі йому 200 років, і вигляд його підкреслено патріархальний, що типово для народних надань. У поемі також створюється гіперболізоване у дусі епосу уявлення […]...
- Гаргантюа і Пантагрюэль характеристика образу Панурга Панург – один з центральних персонажів роману. Його ім’я означає “все що може” або “все що робить”. Згідно з характеристикою, яку дає Панургу Рабле, це “пустун, шулер, гуляла, гуляка і шахрай”. Проте, перераховуючи всілякі вади П., Рабле, який відверто симпатизує своєму героєві, його енергії, що б’є через край, і зухвалій невигубній життєлюбності, додає: “а по […]...
- Злочин і покарання характеристика образу Мармеладовой Сонечки Мармеладова Сонечка – дочка Мармеладова, повія. Належить до категорії “лагідних”. “…Малого зростання, років вісімнадцяти, худенька, але досить гарненька блондинка, з чудовими блакитними очима”. Уперше читач дізнається про неї із сповіді Мармеладова Раскольникову, в якій він розповідає, як С. в критичний для сім’ї момент вперше пішла на панель, а повернувшись, віддала гроші мачусі Катерині Іванівні і […]...