Сумний урок веселого дня
Однієї травневої суботи ми з однокласниками зібрались іти до лісу. Плани мали грандіозні: зварити кашу, насмажити шашликів, а ще награтись і набігатись досхочу. Аж ось нарешті всі зібралися. Перевірили, чи все взяли, і хутко рушили.
Сонячне проміння пестило нас, зігріваючи уже по-справжньому. Незрівнянні аромати дарувала яскрава травнева зелень. Зупинившись на улюбленому місці, ми звично і швидко розвели вогонь, а незабаром запах польової каші уже розносився по галявині.
Посмакувавши кашею, хлопці побігли грати у волейбол, за ними попрямували
Гра була чудовою, і Максим навіть роззувся – аби легше було бігати. Ось тут і сталася біда. Побігши в кущі за м’ячем, Максим наступив на уламок скла. Хлопець скрикнув від пекучого болю, а за мить уся шкарпетка була в крові.
Першою отямилася Марійка. Вона завжди брала з собою ліки першої необхідності. Швидко обливши рану перекисом водню, туго затягла її бинтом. Першу допомогу було надано, тепер необхідно було терміново повертатись у місто.
Друзі обережно посадили Максима на велосипед і доправили до лікарні. Провідувати однокласника прийшли всім гуртом. І назавжди запам’ятали сумний урок, що бігати без взуття не можна, а тим більше бити й розкидати скло!
Схожі твори:
- Твір-оповідання про випадок із життя Однієї травневої суботи ми з однокласниками зібрались іти до лісу. Плани мали грандіозні: зварити кашу, насмажити шашликів, а ще награтись і набігатись досхочу. Аж ось нарешті всі зібралися. Перевірили, чи все взяли, і хутко рушили. Сонячне проміння пестило нас, зігріваючи уже по-справжньому. Незрівнянні аромати дарувала яскрава травнева зелень. Зупинившись на улюбленому місці, ми звично і […]...
- ТВІР-РОЗДУМ ПРО ВЧИНКИ ЛЮДЕЙ. 5 КЛАС ПРО ТАТА. У нас дружна сім’я, а на чолі її – наш тато. Я дуже люблю свого батька і хочу бути схожим на нього. Співробітники поважають мого тата за професіоналізм і дружню підтримку. Та й сусіди нерідко приходять за порадою. Мені подобаються хвилини, які ми проводимо разом. Особливо приємно спостерігати, як тато працює. Що б […]...
- Есе: Як добре починати урок Була осінь. Я вуж і не пам’ятаю такого жовтня. Земля сухий і захолола, пил піднімається зі стежки з-під моїх ніг. Якось по^-особливому яскраво світить осіннє сонце, подекуди ще висять на деревах яскраво-жовті листи. А мені смутно. Я йду зі школи (з роботи!) і думаю: “Боже мій, невже тепер щодня треба вставати рано, іти на роботу […]...
- Твір по роману В. П. АСТАФЬЄВА “СУМНИЙ ДЕТЕКТИВ” Роман “Сумний детектив” був опублікований в 1985 році, під час перелому в житті нашого суспільства. Він був написаний у стилі твердого реалізму й тому викликав сплеск критики. В основному відкликання були позитивними. Події роману актуальні й сьогодні, як актуальні завжди добутки про честь і борг, про добро й зло, про чесність і неправду. У романі […]...
- Переказ романа Астафьєва “Сумний Детектив” Основним завданням літератури завжди було завдання відносини й розробки найбільш актуальних проблем: в XIX столітті була проблема пошуку ідеалу борця за валю, на рубежі XIX-XX століть – проблема ревалюції. У наш час найбільш актуальної є тема моральності. Відбиваючи проблеми й протиріччя нашого часу, майстри слова йдуть на крок уперед сваїх сучасників, висвітлюючи шлях до майбутнього. […]...
- Мій перший урок Пролунав перший дзвоник. Це був той сріблястий дзвоник, якого учні чекали так довго. До нас підійшла учителька, і ми всі пішли в клас. Пригадується простора класна кімната, з великими світлими вікнами, пофарбованими партами, дошкою. Усі сіли за парти, і почався перший урок. Учителька показала нам великий портрет, з якого дивився на нас Тарас Шевченко. Ми […]...
- Короткий зміст Сумний детектив Астафьева В. П Леонід Сошнин приніс свій рукопис у маленьке провінційне видавництво. “Місцеве культурне світило Сироквасова Октябрина Перфильевна”, редактор і критик, не до діла щеголяющая ерудицією й безперервно куряща – неприємний тип показної інтелектуалки. П’ять років стояв рукопис у черзі на видання. Здається, дали добро. Однак Сироквасова вважає себе незаперечним авторитетом і уїдливо гострить із приводу рукопису. І […]...
- Юморески С. Руданского – открытая страница веселого характера народа Сколько уже было сказано об юморе, сколько написано юмористической поэзии, рассказов, басен, комедий, юморесок. Проходят года, даже тысячелетия, а юмор не исчезает из нашей повседневной жизни. Именно он помогает! Мне очень нравится юмористическое творчество С. Руданского. А особенно юморески, в которых ощутимее сокровище живого языка. Юморески С. Руданского можно поделить на отдельные группы. В частности […]...
- Твір по роману Астафьєва “Сумний Детектив” Роман “Сумний детектив” був опублікований в 1985 році, під час перелому в житті нашого суспільства. Він був написаний у стилі твердого реалізму й тому викликав сплеск критики. В основному відкликання були позитивними. Події роману актуальні й сьогодні, як актуальні завжди добутки про честь і борг, про добро й зло, про чесність і неправду. У романі […]...
- Тема втрати моральних орієнтирів у добутку В. П. Астафьева “Сумний детектив” В. П. Астафьев – це воістину великий письменник другої половини XX століття. У своїх добутках він ставить сложнейшие питання, що виходять за рамки повсякденного існування. Особлива заслуга Астафьева в тім, що він у своїх добутках зображує реальне життя, таку, до якої ми всі звикли Але саме на тлі цієї буденності найважливіші філософські питання, що стосуються […]...
- Гіркий урок …В автобусі Оксана зайняла зручне місце й безтурботно поринула в свої мрії. Не зважила, коли на одній із зупинок увійшла і стала якраз біля неї літня жінка з важкими сумками. Пасажири попросили дівчинку поступитися місцем. Та Оксана вдала, ніби не чує..А лише зверхньо подумала: “Невелика пані, якщо з торбами носиться…” Увечері Оксана з матір’ю та […]...
- Твір на тему “Мій улюблений урок” Мій улюблений урок – це зарубіжна література. Напевно, тому, що я дуже люблю читати. Коли я був зовсім маленьким, бабуся читала мені казки. А я сидів поруч з нею в кріслі та дивувався, звідки вона стільки знає. Я з цікавістю заглядав у її книжку. Бабуся вела пальцем по рядкам із незнайомими значками, які називалися літерами. […]...
- Твір на тему: “Жорстокий моральний урок в поезії Бодлера” Шарль Бодлер належить до когорти тих поетів, які у своїх сучасників не знайшли ні розуміння, ні визнання. В тогочасному суспільстві його вважали богохульником і анархістом, небезпечною і аморальною, навіть божевільною людиною. Лише окремі люди, здебільшого діячі мистецтва, зуміли побачити в ньому великого поета. Таке ставлення до Бодлера його сучасників пояснюється тим, що поет з ранньої […]...
- Найкращий урок Уроки бувають різні: цікаві і не дуже, нудні (буває й таке) і не дуже. Я спробую розповісти про урок, який запам’ятався на все життя. Як говорять педагоги, за методикою – це урок-вертеп. Що це таке? Уявіть собі, що в клас заходить ціла ватага колядників, наряджених у костюми (тут були і Коза, і Чортеня, і Меланка […]...
- Урок вивчення п’єси Е. Ионеско “Носороги” Розміщено від Tvіr в Вторник 25 мая Тема уроку: Е. Йонеско “Носороги”. Символічний сенс сюжету. Сатирично-гротескне змалювання процесу “омасовлення” людей. Проблема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості. Сутність опору Беранже. Система образів. Мета уроку: познайомити учнів із життям та літературною діяльністю французького драматурга XX ст. Ежена Йонеско – представника “театру абсурду”, розкрити зміст п’єси “Носороги”; […]...
- Вірш М. Ю. Лєрмонтова “Три пальми”. Урок культурологічного аналізу Розміщено від Tvіr в Четверг 27 мая Один із найзагадковіших творів М. Ю. Лєрмонтова – вірш “Три пальми” (1839), який став перлиною світової літератури, що приваблювала багатьох митців, дослідників, читачів. Чарівний блиск, таємниче світло вірша Лєрмонтова й сьогодні по-особливому висвітлює проблеми людства, краси, духовного змісту буття. Російська класика завжди зверталася до вічних питань людського життя, […]...
- Твір-опис процесу праці Велика п’ятірка Уроки трудового навчання в нас завжди проходять цікаво, а тому час спливає дуже швидко. Так було і цього разу, коли вчитель оголосив конкурс на кращу шпаківню. Як завжди”, Максим Петрович ще раз докладно розповів, що, в якому порядку і як робити. Лише переконавшись, що, ми зрозуміли те, чого від нас вимагалось, учитель дозволив розпочати роботу. […]...
- Урок, якого я чекаю (твір-роздум) Вірніше було б докладно описати урок літератури, це улюблений урок більшості моїх однокласників. Можна поговорити про математику: от де загадки, шаради і кросворди! Люблять географію: ще б пак, подорожуй картою, слухай захоплюючі розповіді про різні країни і народи, про моря й океани, про дивні звичаї жителів найвіддаленіших куточків земної кулі. Хтось небайдужий до історії – […]...
- Урок: Вивчення повісті Е. Хемінгуея “Старий і море” Розміщено від Tvіr в Вторник 25 мая Мета: визначити основні проблеми і мотиви повісті Е. Хемінгуея “Старий і море”, розглянути образну систему твору; розвивати творче мислення учнів, активізувати їх пізнавальні інтереси, виховувати високий гуманізм, формувати моральні цінності та ідеали. Обладнання: опорні схеми до твору, малюнки учнів, створені на основі вражень від прочитання твору, літературознавчі словники. […]...
- Система уроків вивчення роману Крістофа Рансмайра “Останній світ” Урок перший Розміщено від Tvіr в Понедельник 24 мая Тема: “Які короткі спалахи в зірок…” (К. Рансмайр). Крістоф Рансмайр “Останній світ”. Постмодерністська ситуація зникнення книги та її автора у романі. Художній час і простір). Мета: дати поняття про постмодерністський роман, ввести учнів у художній світ австрійського письменника. Проаналізувати ключові епізоди роману, в яких втілена основна думка твору: […]...
- Відкритий урок по оповіданню А. П. Чехова ” Хамелеон” Тема уроку: Стильові особливості оповідання А. П. Чехова ” Хамелеон” Мети уроку: 1) на прикладі оповідання А. П. Чехова ” Хамелеон” Виявити особливості гумористичних оповідань А. П. Чехова; 2) розширити й поглибити поняття: стиль письменника, Композиція художнього твору, Художня деталь ; 3) учити школярів дбайливому, уважному Відношенню до художнього слова Устаткування уроку: 1) віртуальна школа […]...
- Краткое изложение Урок немецкого Зигфрид Ленц Урок немецкого Зигги Йепсен, заключенный гамбургской колонии для несовершеннолетних, получает штрафной урок немецкого за несданное сочинение на тему “Радости исполненного долга”. Сам Йозвиг, любимый надзиратель, провожает юношу в карцер, где ему предстоит “отомкнуть несгораемый шкаф воспоминаний и растолкать дремлющее прошлое”. Ему видится отец, Йене Оле Йепсен, ругбюльский полицейский постовой с пустым, сухим лицом. […]...
- Урок этики для современников и потомков Произведение за романом Ивана Нечуя-Левицкого “Князь Еремей Вишневецкий” История Украины для Нечуя-Левицкого оставалась непочатым источником раздумий и творческих поисков, он считал позарез необходимым развивать национальное самосознание, был убежденный, что именно художественные произведения на тему исторического прошлого способны вызвать живую заинтересованность широких слоев украинского народа к своему прошлому. Однако, изображая образы исторических лиц, писатель не склонен […]...
- Краткое изложение романа Ленца “Урок немецкого” Зигги Йепсен, заключенный гамбургской колонии для несовершеннолетних, получает штрафной урок немецкого за несданное сочинение на тему “Радости исполненного долга”. Сам Йозвиг, любимый надзиратель, провожает юношу в карцер, где ему предстоит “отомкнуть несгораемый шкаф воспоминаний и растолкать дремлющее прошлое”. Ему видится отец, Йене Оле Йепсен, ругбюльский полицейский постовой с пустым, сухим лицом. Зигги возвращается к тому […]...
- Урок по русскому языку для 2 класса. Тема. Мы рисуем Тема. Мы рисуем. Цель: развитие умения слушать и понимать диалогическую речь, составлять ответы на вопросы. Усвоение слов первый, второй, третий, мяч. Развитие умения анализировать, сравнивать, делать выводы. Ход урока. 1. “Что я начал (а) рисовать?” Учитель начинает рисовать на доске мяч и не заканчивает рису нок – дети угадывают. Заучивание отрывка стихотворения С. Маршака “Мяч”: […]...
- Урок етики для сучасників і нащадків (за романом «Князь Єремія Вишневецький») Історія України для Нечуя-Левицького лишалася невичерпним джерелом роздумів і творчих пошуків, він вважав конче необхідним розвивати національну самосвідомість, був переконаний, що саме художні твори на тему історичного минулого здатні викликати живу зацікавленість широких верств українського народу до свого минулого. Однак, змальовуючи образи історичних осіб, письменник не схильний до їхньої ідеалізації: авторська думка прагне осмислити співвіднесеність […]...
- “Квіти зла” Бодлера – аморальна книжка чи “моральний урок” людству? 20 серпня 1857 року в Палаці правосудця у Парижі відбувся суд над французьким поетом Шарлем Бодлером і його збіркою віршів “Квіти зла”. У судовому залі лунали звинувачення на адресу поета і його книги: “Часом сумніваєшся у психічному стані пана Бодлера…”, “Його вірші – це здебільшого монотонне й зумисне повторення одних і тих самих думок”, “Мерзенність […]...
- Урок етики для сучасників і нащадків (за романом Івана Нечуя-Левицького “Князь Єремія Вишневецький”) Історія України для Нечуя-Левицького лишалася невичерпним джерелом роздумів і творчих пошуків, він вважав конче необхідним розвивати національну самосвідомість, був переконаний, що саме художні твори на тему історичного минулого здатні викликати живу зацікавленість широких верств українського народу до свого минулого. Однак, змальовуючи образи історичних осіб, письменник не схильний до їхньої ідеалізації: авторська думка прагне осмислити співвіднесеність […]...
- Урок на тему: Сочинение-описание по картине И. И. Левитана “Золотая осень” Работа над сочинениями вызывает достаточно затруднений как у учителя, так и у учащихся, тем более сочинения-описания по произведениям живописи. Учитель Борисовской средней школы, с. Кривец Добровского района Липецкой области Л. Ф. Попова предложила типовой план подготовки и проведения уроков русского языка, развития речи, на которых проводится сочинение по произведениям живописи: 1. словарная, терминологическая работа на […]...
- Опис процесу праці «Велика п’ятірка» Уроки трудового навчання в нас завжди проходять цікаво, а тому час спливає дуже швидко. Так було і цього разу, коли вчитель оголосив конкурс на кращу шпаківню. Відразу запрацювали верстати, в майстерні почувся стукіт, брязкіт. Кожен намагався впоратись із завданням швидше і краще. Сергій, хоч і працював не дуже швидко, але все продумав, зважив. Йому не […]...
- Мій друг Максим (твір-оповідання) Ми з Максимом навчаємось в одному класі і дружимо вже два роки. Я впевнений, що мій друг завжди допоможе мені і будь-кому, бо він добрий, сміливий і чесний. Ще два роки тому якось ми повертались зі школи додому. Ішов невеличкий дощик, було холодно, і вода на землі швидко перетворювалась на тоненьку льодову кірку. Було дуже […]...
- Твір на тему: “Моє хобі – біг” У житті кожної людини має бути гідне її хобі. І навряд чи хтось зважиться піддавати це надійне твердження якому-небудь сумніву. У людей різні хобі: хтось любить екстремальні види спорту, інші – читання чи сидіння за комп’ютером. Кожний має право обирати те хобі, яке йому подобається. Я ж в цьому плані трішки відрізняюся, адже моє хобі […]...
- Твір на тему: “Характеристика образу Марусі Федорчук з повісті О. Кобилянської “Земля” У центрі повісті О. Кобилянської “Земля” – родина Федорчуків, яка складається з представників двох поколінь селян. Для старшого покоління – Марусі і Івоніки все найсвятіше у житті пов’язане саме з землею. Івоніка Федорчук – від природи лагідна і спокійна людина, він люблячий батько і працьовитий хлібороб. Івоніка добре знає, що “чоловік без землі нічого не […]...
- Твір-розповідь про випадок з життя. Теля Мишко На літні канікули я поїхав до бабусі в село. Незадовго де мого приїзду у бабусиної корови Зорьки народилося маленьке теля – бичок. Воно було товстеньке, чорненьке, з великою білою плямою лобі. Я назвав його Мишком. Теля росло швидко, було рухливе. Коли я брався за маленькі роги бичка, він рдився і буцав мене. Якось увечері стадо […]...
- Хто сильніший за снігову королеву (За казкою «Снігова королева») У казці Г. К. Андерсена Снігова королева – велична й могутня. Вона може засипати світ снігом, заморозити усе навколо, але найстрашніше – зробити серце людини крижаним і жорстоким. На вигляд королева дуже гарна («Очі її сяяли, як зірки…»). Але не було в тих очах ні тепла, ні миру, бо несли вони лише зло. Снігова королева […]...
- Переказ стисло: Дорожній щоденник Моніки 4 Червня: Після довгої подорожі автобусом ми, нарешті, прибули до Балатону. Нас взагалі 20 учнів із нашої школи. Ми живемо в будинку відпочинку. Сабіна та Кірстін живуть разом зі мною. Природа тут казкова! 5 Червня: Сьогодні ми робимо довгу прогулянку по місцевості. Марко взяв з собою свій фотоапарат та робить багато красивих фотографій. Після обіду […]...
- Справжня п’ятірка Одни з найцікавіших у нашій школі – уроки трудового навчання. Вони проходять дуже швидко. Так було й учора. Микита Михайлович оголосив конкурс на кращу шпаківню. Учитель, як завжди, ще раз розповів про порядок роботи, наголосивши на техніці безпеки. Переконавшись, що ми його зрозуміли, Микита Михайлович дозволив розпочати роботу. Відразу запрацювали верстати. По майстерні розлігся стукіт […]...
- Твір на тему: “Посієш учинок – виросте характер” “Посієш думку – пожнеш вчинок, Посієш вчинок – пожнеш звичку, Посієш звичку – пожнеш характер, Посієш характер – пожнеш долю…” Ця приказка дуже давнього походження. Навіть існує притча про те, як вона з’явилася. Одного разу мислитель і філософ Конфуцій милувався водоспадом в Люйляні, струмені якого спадали з висоти три тисячі сажнів, а піна внизу підіймалася […]...
- Твір з народознавства «Диво-зілля барвінок» Якось під час прогулянки в лісі бабуся зірвала невідому мені зелену рослинку. Вона розповіла, що не барвінок і з ним пов’язано чимало народних звичаїв. Ця рослина зберігає зелений колір навіть під снігом, а живучість і витривалість барвінку, краса його цвіту оспівані в багатьох народних піснях. В українському фольклорі він символізує молодість, кохання та шлюб. За […]...
- Твір: Осмислення сутності людського буття в повісті О. Кобилянської “Земля” З давніх-давен жила в людині велика любов і пошана до землі, яка була то лагідною матінкою, то злою володаркою людських душ. Вона і дарувала, вона ж і забирала. Але все ж таки селянин, який не мав землі, не відчував себе людиною. Тому й горбився на ній, віддавав усі сили, всю снагу, все життя. Для нього […]...