Над цим циклом романів письменник працював до кінця життя. Було створено 87 романів, хоча за планами й каталогами самого 0. Бальзака мало бути ще 56 романів. Найголовніша особливість – “персонажі, що повертаються”, тобто дійові
Світ, який Кафка “був приречений бачити з такою сліпучою виразністю, що вважав це видовище нестерпним”, – наш всесвіт у тому стані, у якому він перебуває після Освенцима, всесвіт, що опинився на межі зникнення. Його
Ізяслав Василькович – герой “Слова о полку Ігоревім”; безумовно, історична особистість, але згадується тільки в цьому творі, в інших пам’ятках писемності про нього поки не знайдено жодних відомостей. Згідно з “Слову”, загинув під час
Микола Васильович Гоголь народився 20 березня 1809 року в селі Великі Сорочинці на Полтавщині. Навчався у Полтавському повітовому училищі, згодом – у Ніглинської гімназії вищих наук. У 1828 році переїхав до Петербурга. З 1834
На перший погляд тема вірша проста: “листок відокремлений”, “від дружної гілки відлучений”, “з волі случаючи що носиться, прагну куди велить мені доля”, але ідея вірша не така. У вірші Жуковського розкриваються думки автора про
Если кто-то звал кого-то Сквозь густую рожь, И кого-то обнял кто-то, Что с него возьмешь? И какая нам забота, Если у межи Целовался с кем-то кто-то Вечером во ржи!.. Р. Берне Фрагменти вірша, узятого
Картотека підліткового кабінету обласного диспансеру – середовище жахливих фактів, реєстр скупчення горя. Вони проходять низкою перед моїми очима – хлопчики й дівчатка, юнаки і дівчата, все життя їх занотовано на стандартних клінічних бланках. Багато
Прозаїчна спадщина П. Кулиша розважає читача невеликими гумористичними оповіданнями, які, однак, мають глибокий повчальний зміст, “малорусскими анекдотами”, подібними до гуморесок Руданского. Але вершиною творчості П. Кулиша й чи не всієї тодішньої прозаїчної літератури є
Мабуть, немає більше жодної країни, в історії якої було б стільки “білих” плям, що лякають своєю жахливою чорнотою, скільки маємо їх в історії України. Одним з таких невідомих фактів нашої історії був голодомор 1932-33
Великої уваги заслуговують заняття Л. М. Толстого з селянськими дітьми. Він вважав, що однією з причин злиденного життя народу є його неуцтво, тож взявся виправити це становище. Школа, яку влаштував Толстой, не була схожа