У багатьох випадках відгуки на твори Андрєєва були негативними. Майже одностайно було засуджене оповідання “Безодня”. Ідея оповідання досить складна. У ньому можна доглянути викриття лицемірства буржуазної моралі: герой оповідання гімназист Немовецкий, вихований у добропорядній
З раннього дитинства перед нами відкривається світ рідної літератури. Але не завжди ми замислюємося над тим, що культура – витвір всього людства, а не однієї нації. А виходить, і українська література — лише одна
Поема І. Драча “Чорнобильська Мадонна” – це твір, який читаєш з болем, твір, що дає кожному з нас збагнути найболючіші проблеми нашого буття, нашої духовності, нашої скорботи, долі нашої України. Це твір – складний,
Т. Шевченко силою свого поетичного слова, силою своєї безмежної любові до рідного народу, до України намагався пробити мури людської байдужості, панської обмеженості. Т. Шевченко все знав, все відчував: як жив народ, про що він
Критики неодноразово відзначали нединамічність, сповільненість сюжетної дії у романі Гончарова “Обломів”, зовнішню бессобитийность добутку. Добролюбов уважав роман “розтягнутим”. “У першій частині Обломів лежить на дивані; у другий їздить до Ильинским і закохується в Ольгу,
Волею долі герой роману Д. Дефо Робінзон Крузо потрапив на безлюдний острів в океані після аварії корабля. Спочатку він розгубився, впав у відчай, але потім обміркував своє становище і зрозумів, що сидіти без діла
Перетворення лікаря Дмитрія Івановича Старцева на Іонича (за оповіданням А. Чехова “Іонич”) І. Земський лікар, призначений у Дяліж. (Молодий лікар Дмитро Іванович Старцев усі дні сумлінно працював, лікуючи хворих. Це була його робота і
Шляхетний лицар Роланд і зрадник Ганелон (за поемою “Пісня про Роланда”) І. Історична основа “Пісні про Роланда”. (Найвідоміший французький епос “Пісня про Роланда” розповідає про знаменитий бій біля Ронсенваля між франками і маврами наприкінці
1. П’єса “Дядько Ваня” як продовження й збільшення теми. 2. Новий тип драми. 3. Тема міщанства й вульгарності в драмі. 4. Мрія Чехова про внутрішнє звільнення особистості. У людині повинне бути все прекрасно: і
Щасливий той, кому Бог подарував Учителя. Так, саме Учителя – з великої літери. Я знаю, що кожен із нас за шкільний вік зустрічає чимало вчителів. Одні з повагою запам’ятовуються, від других пам’ять відвертається, треті