Образ Елізи Дулітл

Принципово новим для характеристики образу героїні стає її поява в четвертій дії п’єси. Тут – вперше! – увага загострюється не на її зовнішньому вигляді, не на поведінці, а на внутрішньому світові, душевних переживаннях. Ось

Сповідальна лірика Марини Цвєтаєвої

Мої вірші – щоденник. М. Цвєтаєва Видатна російська поетеса Марина Цвєтаєва якось сказала: “Я не вірю віршам, що – ллються. Рвуться – так!”. І доводила це протягом всього життя власними, що рвуться із серця,

Поетичне новаторство символістів

Література кінця XІX – початку XX століття – один з найцікавіших етапів розвитку світової літератури. У свідомості людства ще живуть прекрасні образи класичної літератури XІX століття, а вже нове століття диктує свої критерії цінностей.

Злочин і покарання характеристика образу Заметова Олександра Григоровича

Закидань Олександр Григорович – письмоводитель в поліцейській конторі, товариш Разумихина. “Років двадцяти двох, із смуглявою і рухливою фізіономією, що здавалася старіше за свої роки, одягнений по моді і фатом, з проділом на потилиці, що

Єднання людини і природи (за драмою-феєрією “Лісова пісня”)

“Великі народні поети, – писав Максим Рильський, – промовляють за свій народ, говорять від його імені, але говорять своїм голосом, в усій неповторній красі свого обдарування, своєї культури”. Такою була Леся Українка, чиє поетичне

Опис: Сосна – символ дитинства

Висока сосна на окраїні села завжди вабила відчайдушних хлопчиків. А після того, як Павлусь Крапин почав залазити на це дерево, розповідати про те, що бачить, герой добутку Ю. Збанацького вирішив теж підкорити це дерево.

Багатство розумового життя “нових людей”

Достоїнства й недоліки цього роману належать йому одному, на всі інші російські романи він схожий тільки внешнею своєї формою: він схожий на них тим, що сюжет його дуже простий і що в ньому мало

Людина у вогні громадянської війни

В одному з листів Колеснікова Фадєєв писав: “Війна – більша й сувора вихователька. До цього часу ми вже випробували багато важкого, бачили трупи замучених карателями селян, втратили в боях багатьох людей, які встигли полюбити…

Сюжетно-композиційна своєрідність, ідеї, образи повести Трунар Пушкіна А. С

Повість “Трунар” є третьою в циклі “Повістей Белкина”. Вона була написана в Болдіні в 1830 році. Спробуємо розглянути сюжет і композицію повести. Все оповідання чітко ділиться на три частини: реальність, сон і знову повернення

Київ у минулому й сьогодні (твір-опис міста в художньому стилі)

Київ вражає своєю багатоликістю: з одного боку – це велике сучасне місто, а з іншого – кожна стара вулиця – це історія, що завмерла в часі й просторі. І хочеться зупинитися, подумки зануритися в