Кожна людина – мрійник. Як часто я прокидаюся з думкою, що буде, якби я перетворився на лева, на красивого оленя, на велетенського дуба. Мабуть, це неможливо, але якби це сталося, то я хотів би
Василь Володимирович Биков – великий майстер слова. Він включає в оповідання різні метафори, що не стільки прикрашають його дохідливе і яскраве мовлення, скільки допомагають зрозуміти читачеві задум автора, перейнятися його ідеєю. Письменник прекрасно знає
У нашому місті є ярмарок. Він збирається кожну суботу та неділю біля залізничної станції. На цьому ярмарку ви можете що завгодно знайти та купити, аби у вас були гроші. Під час тоталітарного режиму ярмарки
Починається наша заочна мандрівка у просторі й часі з найдавніших часів. Сьогодні перед нами відкриває свої таємниці антична культура. Вдома ви ознайомились з інформацією підручника про античність. Пригадайте, яку культуру ми називаємо античною. (Культуру
Пушкін у романі “Євгеній Онєгін” створив образ свого сучасника, відбив століття. У кожному рядку роману, у кожній дії й у кожній думці героїв – сам поет. І, раскривая самого себе через своїх героїв, Пушкін
У нашому класі ми створили куточок, присвячений американському місту Цинциннаті. Наше місто і Цинциннаті – побратими. От ми з хлопцями й вирішили якомога більше довідатися про це американське місто. Шукали, що написано про нього
…люди, втративши всі принципи І здатність до самостійного мислення, З жахливою легкістю йдуть за будь-якими Гаслами. Б. Ємельянов У дванадцятому класі ми познайомилися з різними напрямками літератури XX століття. Мені здається, це був найбільш
Коли хочуть щось добре сказати про народ, то оповідають про його землю, гори, ріки, ліси. Згадують, яких великих людей дала ця земля світові. Чи не у кожній світлиці по наших селах раніше на покуті
Більша частина життя Уласа Самчука пройшла в Європі, потім у Канаді, але серце’його назавжди залишилось з Україною. Творча спадщина письменника досить велика. Сенсаційним і неперевершеним твором є роман “Марія”. Написаний він був в 1938
1. Суперечки після виходу роману. 2. Авторське розуміння суті конфлікту між поколіннями. 3. Проблема батьків і дітей у російській літературі XІX століття. 4. Зміст добутку. …Дивилися б, як робили батьки, Училися б, на старших