Стався до іншого як до себе (зміст приказки “Не копай яму іншому”)

Згадується така прикра історія. Було оголошено про традиційний загальношкільний збір макулатури. Тут у мас є свої лідери. Ніхто не міг зрівнятися у класі з “чемпіоном збору макулатури” Славкою Поліщуком. Учиться він абияк, але там, де потрібно щось зробити своїми руками, краще за Славку в нашому класі не зробить ніхто, всі звертаються до нього. Ось і цього разу він прийшов з двома важкими пакунками, із яких стирчали у різні боки старі газети, якісь товсті книжки, шматки картону. “І де він дістає макулатуру?” – дивувалися у класі. Цього

разу ми вирішили пожартувати зі Славки й один пакунок потайки винесли у шкільний двір і заховали. Славка довго журився, але нічого не вдієш. Ми його заспокоювали, казали, що то ж усього лише макулатура, чи велика в ній цінність! Це, видно, справа рук конкурентів.

Незабаром у школі підбивали підсумки збору паперу. Нашому класу не вистачило кількох кілограмів, щоб перемогти у загальношкільному змаганні зі збору непотрібного паперу. Клас-переможець отримав безкоштовну екскурсію. Ось що означає приказка “не рий яму іншому” – самі себе покарали.






Характеристика образу гулливера.
Стався до іншого як до себе (зміст приказки “Не копай яму іншому”)