Підтримайте або спростуйте тверджен­ня: “Не роби іншому того, чого не бажаєш собі”

Я підтримую думку, висловлену в прислів’ї. Моральні принципи відомі кожній людині, і щоразу вона має робити свій вибір, починаючи від “сказати чи не сказати батькам про отриману “двійку” до більшістю прийнятого останнім часом “мета виправдовує засоби”.

Загальновідомо, що добро – це вияв духовного в людині, зло – бездуховного. Людей, які сіють бездухо­вність, називають нелюдами. Переконатися в існуванні таких людей можна на безлічі фактів. Це війни, зброя, що може знищити все живе, злочинність, байдужість, зневага, егоїзм

тощо.

Майже кожен художній твір порушує проблеми добра і зла. Перед проблемою вибору постав і герой роману Панаса Мирного та Івана Білика “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Чіпка Варениченко. Самі автори роману вважають його страшним чоловіком, хоча він вважає себе правдолюбом і народним месником. Серце цієї людини ніколи не радилося з розумом, тому всі йо­го добрі наміри були перекреслені жахливими вчинка­ми.

Народ, найсправедливіший суддя, каже:

“Добро довго пам’ятається, а лихо ще довше”, “Не роби іншо­му того, чого не бажаєш собі”.

На мою думку, люди повинні відмовитися від ба­жання руйнувати.

Важливо стати вищим за самого себе, переступити через страшні почуття і наважитися жити без зла, навчитися прощати. Одна людина може небага­то. Допомогти іншому в скрутну хвилину, подати руку літній людині, якій важко швидко вийти з автобуса, по­ступитися місцем старшому в переповненому транспо­рті. І що більше буде таких людей, то затишнішим ста­не світ і комфортніше нам буде в ньому. Тобто слід ста­витися до людей так, як би ми хотіли, щоб ставилися до нас.






Синій птах символ щастя.
Підтримайте або спростуйте тверджен­ня: “Не роби іншому того, чого не бажаєш собі”