Анотація на казку Л. Українки “Біда навчить”

Ніхто не хотів навчити розуму маленького горобчика: ні поважна курка, ні мудра сова, ні крук. Та от настала зима, повіяла завірюха, і треба було якимось чином рятуватися від негоди. Скрутно стало горобчикові – холодно, голодно. Почав він придивлятися, як добувають собі їжу інші горобці, як рятуються від холоду, і став робити так само.
Багато чого навчився горобчик у старших і виріс дуже розумним.

Словниковий запас: Листочки за відтінками: жовті, жовто-гарячі, бронзові, коричневі. Багряні,, пурпурові, лілові, вишневі, фіолетово-червоні, бордові.
Осінь: золотокоса, яскраво-золота, казкова, чарівна, барвиста, сумна, чепурна, урочиста, святкова, багата, багряна.
Погода: тиха, суха, привітна, прохолодна, спокійна.
Небо: синє, блакитне, безхмарне, ласкаве, чисте, криш-талево-Прозоре, сіре, хмарне.
Сонце: привітне, тепле, сумне.
Дерева: золотисті, різнобарвні, святкові, задумані, позолочені, святково вбрані.
Вода в річці: холодна, чиста, прозора, кришталева, синя, глибока.

Схема твору-опису
Зачин. Що ти будеш описувати?
Основна частина. Які ознаки назвеш?






Моє сприйняття поезії рільке.
Анотація на казку Л. Українки “Біда навчить”